Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tour tips van zeiksnor

Beste allemaal,

Nu de tour voor de deur staat heb ik besloten om hierop in te gaan zetten per etappe.

Met te beginnen morgen, de proloog over 6,4 km:

(omdat ik voor het eerst ga werken met urls/images kunnen er wat schoonheidsfoutjes inzitten)


Een redelijk vlakke proloog met 3 korte vals platte stukken van elk zo`n 300 meter.

Mijn favorieten voor deze proloog zijn Tony Martin, Wiggins en Cancellara. Er zijn ook outsiders zoals Larson, Sagan en niet te vergeten Evans die hier zeker mee kunnen doen.

Mijn tips en tevens ook bets bets:

Tour De France 2012 - Prologue (Outright winner) Cadel Evans (AUS/BMC) 51.00

Tour De France 2012 - Prologue (Outright winner) David Millar (ENG/Team Garmin-Cervelo) 26.00

Tour De France 2012 - Prologue (Outright winner) David Zabriskie (USA/Team Garmin-Cervelo) 23.00

Tour De France 2012 - Prologue (Outright winner) Bradley Wiggins (GBR/Sky) 5.00

Tour De France 2012 - Prologue (Outright winner) Fabian Cancellara (SUI/RadioShack) 2.75

Tour De France 2012 - Prologue (Outright winner) Tony Martin (GER/Quickstep) 6.00

Ik heb zo ingezet dat als Cancellara wint ik minimaal verlies heb en als een ander (van deze) wint ik sowieso winst heb.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar zeiksnor
Country flagzeiksnor in 29-06-2012 17:53 Leden topics
in 29-06-2012 17:53 Leden topics
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Succes met de tourtips ! Ben ook zeer benieuwd wat de Tour de France gaat brengen dit jaar. Zal ook alvast even mijn team samenstellen voor de Telegraaf tour pool want daar is ook een subpool van voetbalwedden te vinden. Verder heb ik zelf te weinig verstand van wielrennen echter volg ik het met enige regelmaat, helemaal nu de Tour 2012 voor de deur staat.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Morgen staat de eerste etappe op het programma met Cancellara in het geel. De eerste etappe is een vlakke rit met een aantal beklimmingen van 4de categorie en de laatste 2,4 km berg op, ook dit is 4de categorie. De vluchters zullen hier vrijwel geen kans krijgen. Deze kans is nihil.Afhankelijk hoe er op deze slotklim gekoerst wordt zal ook bepalen of Cancellara het geel behoudt.

Etappe 1:

Laatste 5 km:


Tips voor de eerste etappe:

Vorig jaar was dit de perfecte aankomt voor Gilbert. Dit jaar is hij wat minder ten opzichte van vorig jaar, maar zeker niet kansloos. Hij behoord gewoon tot de favorieten. Top favoriet (en ook mijn tip) is Sagan. Hij heeft dit jaar al meerdere keren laten zien dat dit soort aankomsten voor hem zijn gemaakt.

Een aantal outsiders voor mij zijn Evans, Gerrans, Simon, Freire, Valverde en Chavanel die waarschijnlijk tijdsverschillen wilt maken (7 seconden) om het geel over te nemen van Cancellara.

De favorieten van Bwin:

Peter Sagan (SVK/Liquigas) 3.75

Philippe Gilbert (BEL/BMC) 6.00

Edvald Boasson Hagen (NOR/Sky) 10.00

Fabian Cancellara (SUI/RadioShack)17.00

Alejandro Valverde (ESP/Movistar) 19.00

Bericht gewijzigd door wedden op ma 12 jul. 2021, 10:51
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.