Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Dexizzle

Hola amigo's,
Dit is mijn eerste topic, vond het wel een leuk idee om deze met jullie te delen. Paar mensen zullen mij wel kennen van wat activiteit in de chat.
Ik heb dit al vaker gedaan en ook met succes, dus we gaan het gewoon nog een keer proberen!
Deze keer heb ik gekozen voor de bonus op Interwetten.com en de bedoeling is om van mijn €100 + €100 bonus ongeveer €500 te maken in maar 3 stappen! De bedoeling is dat ik deze bonus 5x rondspeel op een minimale odd van 1.70. Ik heb er dus voor gekozen om 2 zowel genoemde "zekerheidjes" in een combo te plaatsen zodat ik boven een odd van 1.70 uit kom. Mijn voorkeur gaat uit naar de Champions Legue, dit omdat ik tot nu toe hier het meeste succes mee gehad heb!
Het enige nadeel waar ik achteraf pas achter kwam is dat bij interwetten elke keer als je het bonus bedrag hebt ingezet, er 1 deel (20%) van je bonus word vrijgegeven, in dit geval dus €20,- per keer. Je krijgt dus niet direct je €100 bonus boven op je €100 startgeld. Dit zal betekenen dat ik stap 1 en 2 met de Champions Legue kan spelen en voor stap 3 nog iets anders zal moeten verzinnen (mogelijk de Europa Legue).
Heb een totaal startbedrag van €98,03 door het storten met Skrill. Had er niet aan gedacht dat hier wat transactionrate vanaf ging, maaaaaar dat mag de pret niet drukken!
Stap 1 bevat de volgende wedstrijden:
Ajax Amsterdam - Barcelona (Match) 26.11.2013 20:45 @ odd 1,45
Arsenal - Marseille (Match) 26.11.2013 20:45 @ odd 1,25
Possible winnings: €177,68
Total stake: €98,03
Total odd: 1,81
Ik heb ondertussen dan dus 20% van mijn bonus vrijgespeeld wat gelijk staat aan €19,61. Deze zal ik dus dan ook toevoegen aan mijn bet in Stap 2!
Stap 2 bevat de volgende wedstrijden:
CSKA Moscow - Bayern Munich (Match) 27.11.2013 18:00 @ odd 1,45
Real Madrid - Galatasaray (Match) 27.11.2013 20:45 @ odd 1,22
Possible winnings: €349,01
Total stake: €197,29
Total odd: 1,77
Na deze Stap zal ik nog eens 2x 20% van mijn bonus hebben vrijgespeeld, wat betekend €39,22 extra om in te zetten bij Stap 3!
Mijn totale bankroll zal dan zitten op €349,01 + €39,22 = €388,23. Ik hoef nu nog maar €196,06 (2x €98,03) in te zetten om mijn bonus te voltooien. €388,23 - €196,06 = €192,17 en dat betekend dat ik na Stap 2 dus al een winst van €92,17 zou kunnen overhouden mocht ik Stap 2 verliezen.
De wedstrijden voor Stap 3 ben ik nog niet helemaal over uit, waarschijnlijk zal dit dus Europa Legue worden, maar dit zal ik dan plaatsen in dit topic. Als jullie hier trouwens nog tips of suggesties voor hebben zijn die meer dan welkom!!
Laat maar weten wat jullie er van vinden. Sommige zullen me misschien voor gek verklaren, andere vinden het misschien wel een leuke uitdaging, 1 ding is zeker, ik ga het gewoon doen!
Mocht stap 1 fout gaan, dan is dit spelletje al gouw afgelopen, maar laten we positief blijven!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar dexizzle
Country flagdexizzle in 23-11-2013 16:27 Leden topics
in 23-11-2013 16:27 Leden topics
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mocht stap 1 fout gaan, dan is dit spelletje al gouw afgelopen, maar laten we positief blijven!
Ik hoop met je mee ;-)
Maar op Ajax zit een odddrop.Wil natuurlijk niet alles zeggen,maar ik hou er altijd rekening mee.Net als vandaag op Frankfurt tegen Schalke een odddrop zat.Maar dat zat ook op Hertha tegen Leverkusen en daar klopte het niet.
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
Ik hoop met je mee ;-)
Maar op Ajax zit een odddrop.Wil natuurlijk niet alles zeggen,maar ik hou er altijd rekening mee.Net als vandaag op Frankfurt tegen Schalke een odddrop zat.Maar dat zat ook op Hertha tegen Leverkusen en daar klopte het niet.

Ja klopt, maar ookal heeft Barca al die blessures, Ajax mist ook een aantal spelers, en zelfs met een B team loopt Barca over Ajax heen… Het verschil in klasse tussen deze 2 clubs is er groot vind ik persoonlijk.
0 Vind ik leuk's
dexizzle:

De wedstrijden voor Stap 3 ben ik nog niet helemaal over uit, waarschijnlijk zal dit dus Europa Legue worden, maar dit zal ik dan plaatsen in dit topic. Als jullie hier trouwens nog tips of suggesties voor hebben zijn die meer dan welkom!!

Het klinkt en ziet er op het eerste gezicht uit als een goed systeem, al is het met voetbal altijd maar afwachten of het goed uitpakt. Wat ik je wel aanraad is om met zulke stakes, 100 zie ik als hoog/medium, niet op de europa league te spelen. Aangezien het je derde en laatste stap is zou ik proberen je geduld te bewaren (dat kan lastig zijn :P ) en gewoon in het weekend een combo te spelen.
0 Vind ik leuk's
@ SNKU
Precies had ik ook al aan gedacht :p heb minder goede ervaringen met Europa Legue voetbal idd
0 Vind ik leuk's
Ik speel ook met een soort van 'systeem' maar daar zit meer risico in, Ik zet bijvoorbeeld ipv 100 op een combi van 2 teams zet ik die 100 op een single, Odd van Ongv 1.50, dat werkt meestal ook wel goed ;)
0 Vind ik leuk's
Atia.Blogabet.com
die 100 die je nu inzet is dat dan bonus geld of het bedrag wat je stort? en als je verliest mag je dan die 100 eraf halen?
0 Vind ik leuk's
Ik speel met mijn 100 euro die ik gestort heb, de 100 euro bonus word stap voor stap vrijgegeven
0 Vind ik leuk's
Waar ik heel winstgevend mee gok is live wedden en dan 100 euro op singles spelen
0 Vind ik leuk's
Ziek hoor van Ajax.... Maarja we gonna try again!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.