Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van WTFR

Voor vandaag/weekend heb ik aardig wat value bets gevonden.
Te beginnen bij:
Sheffield wednesday-Leeds united
Sheffield zit in een slechte flow,laatste 5 wedstrijden 4 verloren en 1 gelijk....Daar liggen in mijn ogen dan ook de kansen voor Leeds en met een odd van 2.95 vind ik dat zeker een poging waard.
Leeds wint @ 2.95 unibet.....bwin bood hem gisteren aan voor 3.10 maar is inmiddels gezakt naar 2.85 (n)
Wacker Innsbruck-Ried
Wacker is tot nu toe het lachertje van de oostenrijkse competitie. Met 1 overwinning en 10 nederlagen en een doelsaldo van 6-28. De laatste 5 wedstrijden hebben ze allemaal verloren met doelsaldo 1-14,en met dit in mijn achterhoofd vind ik de odd van 2.35gigantisch.
Ried wint @ 2.35 unibet
Servette-ST Gallen
De nr 2 uit zwitserland op bezoek bij de nr laatst, Servette heeft nog geen wedstrijd gewonnen en ik zie hier dan ook een kleine overwinning voor ST Gallen. De ploeg voetbalt gewoon beter en de odd van 1.90 gaf voor mij de doorslag.
ST Gallen wint @ 1.90 unibet
Bournemouth-Tranmere
Tranmere is de trotse koploper in de league 1,Bournemouth is nummer 21. Tranmere is in goede doen,Heeft uit ook nog niet verloren.Het enige waar ik een beetje bang voor bent is het hoge aantal gelijke spelen van Bournemouth, Namelijk 5 keer en waarvan 4 keer thuis. De odds zijn ook erg hoog in mijn ogen.
Tranmere wint @ 2.95 unibet
Tranmere double chance @ 1.60 unibet
Ik speel ze single en in 4 fold.... Ik zal later nog wat combi's plaatsen en misschien nog wat live-inplay bets.
Succes allemaal
Wesley
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wtfr
Country flagwtfr in 19-10-2012 16:18 Leden topics
in 19-10-2012 16:18 Leden topics
23 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heel veel succes met je nieuwe eigen topic!
Ik heb je post een beetje opgeschoond zodat het voor je lezers een stuk overzichtelijker is om te lezen. Probeer hier in de toekomst rekening mee te houden :-)
(y)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Mooie onderbouwing ! Ga je topic in de gaten houden ;-) Veel succes (y) !
0 Vind ik leuk's
santiiago:
Mooie onderbouwing ! Ga je topic in de gaten houden ;-) Veel succes (y) !

Inderdaad leuke onderbouwing, als je het leest kan ik begrijpen dat mensen een bet eruit halen om erop te betten. Dat is heel logisch en psychologisch verklaarbaar (y)
0 Vind ik leuk's
In play live bet:
Sheffield wednesday-Leeds united
Leeds to score first @ 1.90 (n)
Leeds to win @ 2.65 (n)
0 Vind ik leuk's
Aprilia-Teramo
Aprilia is de best draaiende ploeg in de Italiaanse serie C2 B.
Thuis nog ongeslagen en ook nu weer op weg naar een nieuwe overwinning tegen de middenmoter Teramo.
Ik neem Aprilia al een paar weken op rij en gebruik ze veelvuldig in combi's en singles.
Vooral singles met uitwedstrijden omdat de odd dan meestal op 2.00 of hoger ligt.
Aprilia wint @ 1.72 Unibet (y)
Martina-Fondi
De thuis nog ongeslagen nr 3 Martina tegen de nr laatst Fondi.
Fondi is de slechtste club in deze competitie,is voorspel dan ook een kleine overwinning voor de club uit Martina Franca.
Ik denk dat het thuis voordeel de doorslag zal geven.
Martina wint @ 1.60 (n)
Ik speel ze single en dubbel @ 2.75
0 Vind ik leuk's
Corinthians-Bahia (n)
Corinthians speelt iets beter op het moment dan Bahia.
Ik denk dat het thuis voordeel met de fanatieke aanhang hier weer de doorslag zal geven.
Corinthians wint @ 1.80 Unibet
Nac- Vitesse (y)
Ouderwets avondje Nac in Breda.
Nac,de nr 13 als het gaat om thuis duels ontvangt Vitesse de nr 1 in uitduels.
Nac scoort weinig thuis en krijgt weinig tegen (3-3) in 3 duels.
Vitesse daarin tegen staat op gemiddeld 2 doelpunten per uitwedstrijd (8-1) in 4 duels.
Vitesse speelt lekker aanvallend voetbal en met Bony hebben ze na Machlas misschien weer een topscorer in hun gelederen.
Vitesse wint @ 1.95 Unibet
Queens Park Rangers- Everton FC (n)
Deze wedstrijd word morgen gespeeld en ik verbaas mij over de hele hoge odd voor Everton.
Ik was nog aan het zoeken naar een addertje onder het gras maar kan hem niet vinden,dit Everton moet in staat zijn
om ook met een half b-team nog van QPR te winnen.
En met Hibbert/Fellaini/Gibson geblesseerd en Hitzlsperger als twijfel geval ziet ik hier geen probleem voor de club uit Liverpool.
Everton wint @ 2.20 Unibet
Ik speel ze single en combi @ 7.72
0 Vind ik leuk's
Servette- ST Gallen (n)
Zie boven pagina 1 voor uitleg
ST Gallen wint @ 1.90 Unibet
Wacker Innsbruck- Ried (n)
Zie boven pagina 1 voor uitleg
Ried wint @ 2.35 Unibet
Ik speel single en dubbel @ 4.47 Unibet
0 Vind ik leuk's
Small stake combi:
Ried
ST Gallen
Crawley
Tranmere
odds: 28.32 Unibet (n)
0 Vind ik leuk's
Anytime doelpunten makers:
Everton(Heracles) 3.80 (n)
Bony(vitesse) 1.90 (y)
Wijnaldum(PSV) 2.20 (n)
Jelavic(Everton) 2.50 (n)
Ik speel ze singles/dubbles/trebles/four-fold
Totale odds:39.71 Unibet
0 Vind ik leuk's
Mijn laatste voor vandaag
PSG-Reims
PSG is de grote favoriet maar ik ga voor Reims in een dubbele kans X2.
Reims heeft 3 keer uitgespeeld en en 2 keer gelijk gespeeld,en PSG heeft Champions League voetbal voor de boeg.
Reims X2 @ 4.35 Unibet (n)
Reims HC -2 @ 2.20 Unibet (y)
Beide small stake
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.