Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: mrweevers

Goedenavond allemaal,
Ik ben zo nu en dan actief op voetbalwedden en al een aantal jaren aan het wedden op voornamelijk voetbalwedstrijden. Dit gaat af en toe gepaard met wat leuke winsten, ik speel meestal combinaties en af en toe een single als ik daar value in zie.
Voor vanavond de volgende wedstrijden (ik weet dat het nogal laat is). Ik zal ook toelichten waarom ik een bepaalde ploeg kies.
Lille - Marseille BTS, laatste ontmoeting was een doelpuntloos gelijkspel, de 2 ontmoetingen daarvoor waren toch heel doelpuntrijk! Staan er allebei redelijk voor in de Franse competitie, vooral lille presteert naar behoren, dus een doelpunt van allebei de ploegen verwacht ik hier.
Galatasaray-Gaziantep. Galatasaray to win, tegen een ploeg uit de 2e divisie moet galatasaray gewoon kunnen winnen, aangezien de selectie gewoon sterker is en er nog eens thuis wordt gespeeld ook.
Chornomorets - Shakhtar Donetsk. Over 2,5 goals, van de laatste 6 wedstrijden in Chornomorets waren er liefst 5 waarin er meer dan 2,5 goal zijn gevallen. Shakhtar scoort dit seizoen aardig wat goals en ik zie ze er hier ook minimaal 2 maken, 1 goal van chornomorets is dan al voldoende
Totale quotering: 3,84. Ik speel deze met 10 euro, dit is meestal mijn inzet op combinaties
Veel Succes allemaal! (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mrweevers
Country flagmrweevers in 3-12-2013 16:51 Leden topics
in 3-12-2013 16:51 Leden topics
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Fey en roma bts live meegepakt!! Thnx!!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.