Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Debelgique

Na langere tijd op deze site te hebben rondgekeken ga ik nu ook een topic starten. Doel is winst maken, goede tips (proberen) te delen en commentaar te ontvangen.
Ik begin dit topic enkel met een strategie die ik de laatste weken aan het proberen ben op Betsson.com. Deze site biedt weddenschappen waarbij je kunt inzetten op een gelijkspel wat ongeldig wordt verklaard bij een thuisteam/uitteam winst. Een vorm van DNB dus.
Dit is ook de enige uitzondering waarbij ik combi's maak - omdat ik er met enige regelmaat wedstrijden gevoid worden. Als je snel winst wil maken, is het een slechte manier (vanwege de vele voids), maar als je tevreden bent met een kleine winst dan maak je hier een goede kans mee.
Mijn bets voor deze avond zijn de volgende:
Rayo Vallecano - Real Madrid X Away win no bet 1.41
Charleroi - RC Genk X Away win no bet 1.85
Lazio - Genoa X Home win no bet 1.50
combi 5/10
Sporting Braga - Rio Ave X Home win no bet 1.40
Académica - Benfica X Away win no bet 1.52
Galatasaray - Akhisar Belediye X Home win no bet 1.45
combi 5/10
Athletic Club - Malaga X Home win no bet 2.31
Lille - Lyon X Away win no bet 2.27
combi 3/10
Tips worden in het vervolg eerder geplaatst, deze keer had ik wat moeite met het aanmaken van dit topic.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar debelgique
Country flagdebelgique in 23-09-2012 17:02 Leden topics
in 23-09-2012 17:02 Leden topics
24 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Schalke - Sporting Lissabon

Home team under 5.5 corners. Schalke heeft in alle acht de Bundesliga wedstrijden dit seizoen geen enkele keer meer dan 5 corners gekregen. E 2,09 is een heel mooie quote naar mijn mening.
0 Vind ik leuk's
APOEL - PSG

Away team under 5.5 corners. PSG heeft in alle tien de Ligue 1 wedstrijden dit seizoen geen enkele keer meer dan 5 corners gekregen. E 1,66 is nog een degelijke quote naar mijn mening
0 Vind ik leuk's
Shakhtar Donetsk - Bayern München

München heeft in haar 21 wedstrijden in de Bundesliga dit seizoen 17 keer een handicap van (-3.5 corners) gecoverd. De quote voor München most corners (-3) staat op 2.34E wat mijn inziens veel te hoog is. Aangezien ik ook een aanvallen München verwacht wat dat wil winnen speel ik deze high stake (8/10)
0 Vind ik leuk's
debelgique:
Shakhtar Donetsk - Bayern München

München heeft in haar 21 wedstrijden in de Bundesliga dit seizoen 17 keer een handicap van (-3.5 corners) gecoverd. De quote voor München most corners (-3) staat op 2.34E wat mijn inziens veel te hoog is. Aangezien ik ook een aanvallen München verwacht wat dat wil winnen speel ik deze high stake (8/10)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.