Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Darten tips van RobiNu

================================

Bewerkt door forummod (maart 2019): Opmaak aangepast.

================================


Vanaf vandaag zal ik elke donderdag wat tips plaatsen voor de wekelijkse Premier League darts. Vandaag weinig tijd de tips uitgebreid toe te lichten, maar dat zal ik vanaf volgende week oppakken. 20.15 Lewis-Wade Tip: 2 DNB (Wade raakt langzaamaan weer in vorm. Lewis presteert zwak in de PL en zal in Schotland voortduren belaagd worden. Vorig jaar nog een "bierdouche" bij binnenkomst.


21.00 Anderson-Whitlock 1 (Voor Anderson een thuiswedstrijd voor 10.000 uitzinnige schotten, wat gebleken is dat Anderson het goed doet met support. Whitlock in vorm, maar als Anderson ze raakt dan is hij alleen te stoppen door Taylor)


21.45 Taylor-Hamilton 1 (Deze bet heeft weinig uitleg nodig. Taylor heeft vorige week liefst 3 9-darters gegooid, waarvan 1 in de PL en 2 in de championships afgelopen weekend)


22.30 Barneveld-Painter 1 (Barneveld heeft de pech dat zijn tegenstanders altijd in goede doen zijn tegen hem. Painter is een speler waarbij het omgekeerde is gebeurt de afgelopen weken. Toch verwacht ik een overtuigende zege voor Barney)

Succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar robinu
Country flag robinu in 15-03-2012 18:28 Leden topics
in 15-03-2012 18:28 Leden topics
25 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ik speel Anderson en Barneveld met je mee (y)
0 Vind ik leuk's
20.15 Lewis-Wade Tip: 2 DNB
Uitslag: 5-8 (y)
21.00 Anderson-Whitlock 1
Uitslag: 6-8 (n)
21.45 Taylor-Hamilton 1
Uitslag: 8-3 (y)
22.30 Barneveld-Painter 1
Uitslag: 8-5 (y)
3 van de 4 goed. Mooie avond zo, al had ik Anderson beter verwacht..
0 Vind ik leuk's
Vandaag de 7e speelronde van de Premier League, dit keer in het Ierse Dublin. Zie onderstaand mijn kijk en tips op de wedstrijden.
20.00 uur Hamilton-Whitlock
Hamilton kan zichzelf de verrassing van het afgelopen WK in januari noemen, waar hij het met een tweede plaats het boven verwachting heeft gedaan. In de Premier League weet hij deze prestatie niet door te trekken en lijkt hij toch een bijrol te gaan spelen (1x winst, 1x gelijk, 4x verlies). Vooral na de pauze laat zijn niveau nogal ter wensen over. 
Whitlock toch wel de man van het moment. Zet regelmatig tegenstanders te kijk met reeksen van (zeer) goede legs.
Tip: Ik verwacht een zeer overtuigende zege voor "The Wizard" (whitlock). Een duidelijk 2 en goed "combi-materiaal". (€1.50 bij Unibet)
21.00 uur Van Barneveld-Anderson
Altijd garant voor een spannende pot darts, als we kijken naar de geschiedenis. Beide heren hebben 6 punten gepakt en staan daardoor 3e(Anderson heeft wel enkele legs in zijn voordeel). Over het algemeen gezien heeft Barney hogere gemiddeldes, hij heeft alleen de pech gehad dat zijn tegenstanders net way betere gooiden tegen hem. Anderson daarentegen wisselt goede partijen af met dramatische.. Barney heeft Anderson vorig jaar 2x geklopt in de première league poulefase, maar Anderson versloeg Barney in de halve finale. 
Tip: 1, Barney is na een minder seizoen dit jaar hard op weg om terug te komen. Z'n gemiddelden zijn weer lekker "ouderwets hoog" en hij heeft er weer zin in. Toch zal het niet gemakkelijk worden. Unibet keert €2.45 uit voor Barney. (extra tip: zet niet (te)veel op deze wedstrijd)
21.45 uur Lewis-Painter 
Lewis - huidig wereldkampioen - is totaal uit vorm en wist als enige speler nog geen overwinning te pakken: driemaal gelijkspel en driemaal verlies. Painter is toch wel de verrassing van de Premier League te noemen, waaraan hij dit jaar voor het eerst meedoet en iedereen hem bij voorbaat kansloos achtte. Tot op heden heeft hij 3 winstpartijen en 3 verliespartijen kunnen bijschrijven.
Tip: Een wedstrijd die je het best single kan spelen en kijken naar de vorm ga ik voor een X2 (€2.14 Unibet). 
22.30 Taylor-Wade
Phil "The Power" Taylor staat, zoals gebruikelijk, eenzaam aan kop. Van de 6 duels wist hij er 5 te winnen en speelde hij er 1 gelijk(de eerste wedstrijd tegen Lewis). De tegenstander van vandaag, James Wade, begon slecht met 3 verliespartijen. Waarna hij het roer omgooide en er vervolgens 3 won. In onderlinge partijen is Taylor de betere, maar dat is hij tegen elke speler. Wade is een van de weinig spelers die het hem lastig zou kunnen maken. Toch denk ik, in Taylors huidige vorm, dat hij door niemand is te stoppen(zoals dit al zovaak is gebleken in zijn carrière).
Tip: 1 (€1,30 unibet, evt zou een hcp-2,5 ook kunnen voor de "risico-spelers")
Single:
Alle wedstrijden speel ik single, met de tips hierboven aangegeven.
Combi 1:
Hamilton-Whitlock 2
Taylor-Wade 1
(stake 8/10)
Combi 2:
Barney-Anderson 1
Taylor-Wade 1
(stake 2/10)
Succes!!
0 Vind ik leuk's
Ik doe met je mee!
Barney army!
0 Vind ik leuk's
Welkom Robinu! Leuk voor de afwisseling dart tips! Ook actief in het voetbalwedden?
Grz
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Hey Vonloite! Voetbalwedden ook zeker! Maar de donderdagavond is voor de darts! Vanavond niet zo best.. Zeer waarschijnlijk slechts 2 singles en 1 combi goed.. Gr.
0 Vind ik leuk's
robinu:
Hey Vonloite! Voetbalwedden ook zeker! Maar de donderdagavond is voor de darts! Vanavond niet zo best.. Zeer waarschijnlijk slechts 2 singles en 1 combi goed.. Gr.

Moet ook maar eens wat mee gaan spelen! Al kan ik niet langer dan een half uur naar darten kijken :P! Ga je volgen.
Neem even een profielafbeelding! Ziet je topic er weer wat hipper uit :)!
Succes in elk geval,
gr
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Barney is in top vorm!
0 Vind ik leuk's
robinu:
Vandaag de 7e speelronde van de Premier League, dit keer in het Ierse Dublin. Zie onderstaand mijn kijk en tips op de wedstrijden.
20.00 uur Hamilton-Whitlock
Hamilton kan zichzelf de verrassing van het afgelopen WK in januari noemen, waar hij het met een tweede plaats het boven verwachting heeft gedaan. In de Premier League weet hij deze prestatie niet door te trekken en lijkt hij toch een bijrol te gaan spelen (1x winst, 1x gelijk, 4x verlies). Vooral na de pauze laat zijn niveau nogal ter wensen over. 
Whitlock toch wel de man van het moment. Zet regelmatig tegenstanders te kijk met reeksen van (zeer) goede legs.
Tip: Ik verwacht een zeer overtuigende zege voor "The Wizard" (whitlock). Een duidelijk 2 en goed "combi-materiaal". (€1.50 bij Unibet) (7-7(n) )
21.00 uur Van Barneveld-Anderson
Altijd garant voor een spannende pot darts, als we kijken naar de geschiedenis. Beide heren hebben 6 punten gepakt en staan daardoor 3e(Anderson heeft wel enkele legs in zijn voordeel). Over het algemeen gezien heeft Barney hogere gemiddeldes, hij heeft alleen de pech gehad dat zijn tegenstanders net way betere gooiden tegen hem. Anderson daarentegen wisselt goede partijen af met dramatische.. Barney heeft Anderson vorig jaar 2x geklopt in de première league poulefase, maar Anderson versloeg Barney in de halve finale. 
Tip: 1, Barney is na een minder seizoen dit jaar hard op weg om terug te komen. Z'n gemiddelden zijn weer lekker "ouderwets hoog" en hij heeft er weer zin in. Toch zal het niet gemakkelijk worden. Unibet keert €2.45 uit voor Barney. (extra tip: zet niet (te)veel op deze wedstrijd) (8-5(y))
21.45 uur Lewis-Painter 
Lewis - huidig wereldkampioen - is totaal uit vorm en wist als enige speler nog geen overwinning te pakken: driemaal gelijkspel en driemaal verlies. Painter is toch wel de verrassing van de Premier League te noemen, waaraan hij dit jaar voor het eerst meedoet en iedereen hem bij voorbaat kansloos achtte. Tot op heden heeft hij 3 winstpartijen en 3 verliespartijen kunnen bijschrijven.
Tip: Een wedstrijd die je het best single kan spelen en kijken naar de vorm ga ik voor een X2 (€2.14 Unibet).  (8-3(n))
22.30 Taylor-Wade
Phil "The Power" Taylor staat, zoals gebruikelijk, eenzaam aan kop. Van de 6 duels wist hij er 5 te winnen en speelde hij er 1 gelijk(de eerste wedstrijd tegen Lewis). De tegenstander van vandaag, James Wade, begon slecht met 3 verliespartijen. Waarna hij het roer omgooide en er vervolgens 3 won. In onderlinge partijen is Taylor de betere, maar dat is hij tegen elke speler. Wade is een van de weinig spelers die het hem lastig zou kunnen maken. Toch denk ik, in Taylors huidige vorm, dat hij door niemand is te stoppen(zoals dit al zovaak is gebleken in zijn carrière).
Tip: 1 (€1,30 unibet, evt zou een hcp-2,5 ook kunnen voor de "risico-spelers") (8-2 (y))
Single:
Alle wedstrijden speel ik single, met de tips hierboven aangegeven.
Combi 1:
Hamilton-Whitlock 2
Taylor-Wade 1
(stake 8/10) (n)
Combi 2:
Barney-Anderson 1
Taylor-Wade 1
(stake 2/10)(y)
Succes!!
Had meer verwacht van Whitlock dan een gelijkspel. Als hij gewonnen had was het een mooie winst geweest gisteren. Volgende week weer nieuwe kansen!
(y)
0 Vind ik leuk's
Ik zal mijn darts tips volgende week ook wel eens plaatsen. Maar deze week was alleen Whitlock tegenvallend
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.