Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden met marianne1960 DEEL 2

Beste gebruikers van VW.net,
Na mijn eerste topic 'Wedden met marianne1960' kom ik nu met Deel 2.
Deel 1 was gericht op het maken van veel geld, wat nooit winstgevend kan zijn. Tenzij je die ene uitzondering bent die het wel lukt.
Ik wed nu ongeveer één jaar en heb in deze tijd denk ik een winst behaald van zo'n 800 euro. Dit komt hoofdzakelijk door enkele grote inzetten die (gelukkig) goed gingen. Dit wil ik niet meer, ik wil het leuk houden en daardoor ga ik nu terug naar de basis.
Net zo als de gebruiker 'onzemicheal' ga ik beginnen met het wedden volgens het taartmodel en dus inzetten op alleen singles en af en toe ook kleine combo's met lage quoteringen.
Mijn weddenschappen zal ik hoofdzakelijk afsluiten bij Betfair, vanwege de hogere quoteringen.
Ik begin met 100 euro, en heb niet echt doelstellingen behalve het maken van winst natuurlijk...
Ik begin op 1 november en zal al mijn bets (voorafgaand) hier plaatsen. Zo heb ik voor mezelf ook gelijk een handig overzicht.
Gr.
Marianne1960
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar marianne1960
Country flagmarianne1960 in 30-10-2011 18:37 Leden topics
in 30-10-2011 18:37 Leden topics
1 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik stel voor dat je gewoon verder gaat in je eerste topic om een gros aan verschillende topics te voorkomen en het overzicht voor iedereen te behouden.
Link naar eerste topic: https://www.voetbalwedden.net/topic/wedden-met-marianne1960-734/
Dit topic gaat nu op slot.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.