Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Weddenschappen van Grrr

Wil wat meer vast gaan gokken op voetbalwedstrijden. Doe het nu af en toe maar wil dit dus vaker gaan doen. Deze week ga ik sinds lange tijd weer eens een gokje wagen. Met de nadruk op gokken want ik ben verplicht om alleen met combi's te werken omdat ik nog geen 18 ben en dus problemen kan krijgen als ik op internet bet. Zal beginnen met 5 euro inzet (minimale inzet) en zo een beetje een stack proberen op te bouwen moet ik wel gelijk de eerste 3 wedstrijden goed hebben dus ga waarschijnlijk ook voor de lagere q's.
Als ik straks 18 ben wil ik wel serieus voor de winst gaan en met systemen gaan werken als het taartensysteem maar dat kan nu dus niet omdat ik alleen met combi's speel en weinig heb om in te zetten.
Niet echt tips van mij maar meer om mijn overzicht te houden en om te peilen wat jullie van de bets vinden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar grrr
Country flaggrrr in 31-10-2011 22:16 Leden topics
in 31-10-2011 22:16 Leden topics
18 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ten eerste welkom op het forum!
Ik lees dat je nog geen 18 bent en dus voor de wet nog niet mag wedden op sport wedstrijden, doe dit dan ook niet. Bij online bookmakers moet je nog geen account aanmaken daar je hier achteraf sowieso problemen mee gaat krijgen op het moment dat je een uitbetaling wilt gaan doen. Ze zullen om deze reden je account gaan blokkeren en je mogelijke geld bevriezen (zal niet meer ontdooien).
Kortom: nog even wachten met wedden.
Mario
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Da's idd juist wat VW-Crew zegt , moment dat je bijv winst maakt en je wilt je laten uitbetalen zal je bij ALLE online bookies moeten kunnen aantonen dat jij dat effectief bent , en dit zullen ze doen door kopie te vragen van je identiteits kaart
Als ze dan mezrken dat je geen 18 jaar , zullen ze om zichzelf niet in de problemen te brengen je niet uitbetalen
Trouwens , ik denk dat elke online bookie in zijn voorwaarden heeft staan dat je minimuim 18 jaar moet zijn om te kunnen deelnemen met hun
Lees de voorwaarden er maar eens op na , voor je ergens een account aanmaakt
Best dus nog ff wachten en hier de tips en nuttige info meelezen
0 Vind ik leuk's
Klopt ik bedoelde met een gokje wagen juist doordat ik hierdoor bij de sigarenboer moet gaan gokken,waar ze meestal niet vragen om id kaart. Hierdoor heb ik niet veel opties om te gokken alleen combi's.
0 Vind ik leuk's
grrr:
Klopt ik bedoelde met een gokje wagen juist doordat ik hierdoor bij de sigarenboer moet gaan gokken,waar ze meestal niet vragen om id kaart. Hierdoor heb ik niet veel opties om te gokken alleen combi's.

Dat is in dit geval dus niet anders, tot het moment dat je 18 bent.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
De verantwoordelijkheid ligt in dat geval deels bij jou, maar deels bij de sigarenboer. Lijkt me dat dit geen probleem oplevert. Alleen de sigarenboer kan moeilijk gaan doen.. Welkom trouwens;)
0 Vind ik leuk's
youri-wagenvoord:
De verantwoordelijkheid ligt in dat geval deels bij jou, maar deels bij de sigarenboer. Lijkt me dat dit geen probleem oplevert. Alleen de sigarenboer kan moeilijk gaan doen.. Welkom trouwens;)

denk dat wedden bij de sigarenboer nog de enige mogelijkheid is zolang je niet 18 bent , maar zou er toch voorzichtig mee zijn hoor
stel dat je het geluk hebt om bijv een mooi bedrag te winnen en dit moet uitbetaald worden , en de "sigarenboer" is op de hoogte dat je nog geen 18 bent, toch mee opletten
0 Vind ik leuk's
Dan probeer je het bij een andere primera toch ? Dit zou echt wel meevallen. Heb nu paar keer toto ingevuld bij de sigarenboer en nog geen problemen mee gehad. Verder mocht ik wel een groot bedrag winnen kan ik het geld toch door iemand anders laten ophalen die wel 18 is. Niet persoonsgebonden zo'n bon meende ik.
0 Vind ik leuk's
Had het er even over met een maat van me en heb besloten om samen met hem in te zetten en na eventuele winst 50/50 te doen. Zo kunnen we toch een iets hogere uitbetaling krijgen. Mijn bets voor morgen met 3 wedstrijden :
Ajax - Dynamo 1
Internazionale - Lille 1
Trabzonspor - CSKA Moskou 2
Reden voor deze inzet :
Ajax moet winnen van Dynamo normaal gesproken uit hebben ze met 0-2 gewonnen en thuis met het publiek er achter denk ik dat ze wel winst behalen. Internazionale zou normaal gesproken ook winnen van Lille. Dit zijn de 2 wedstrijden die niet heel veel risico met zich meebrengen. Trabzonspor - CSKA is een risico wedstrijd de teams zijn wel met elkaar te vergelijken maar CSKA doet het goed en staan op dit moment 3e in de competitie vandaar dat 'we' op CSKA hebben ingezet.
Hopelijk komt uit.
Inzet : 10 euro mogelijke uitkering : 55,50.
0 Vind ik leuk's
Inter moet winne van lille? ik denk niet dat inter gaat winne
0 Vind ik leuk's
Inter heeft wel gewonnen net als Ajax helaas heeft CSKA gelijk gespeeld. Helaas. Zit nu even te kijken voor morgen de volgende wedstrijden lijken me wel wat :
Maccabi - Stoke 2
Austria Wien - AZ 2
Celtic - Stade Rennes 1
Inzet : 5 Eventueel te winnen : 48.
Comments ?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.