Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Weddentips Grregho

Beste leden ,
Zoals velen hier zal ik ook een topic beginnen waarin ik mijn tips zal plaatsen.
Ik ga proberen elke dag minstens een paar tips/Combi's te plaatsen.
Ik speel voornamelijk op voetbal maar sinds kort speel ik elke nacht op NHL (ijshockey) en NBA (Basket).
Ik hoop dat er af en toe wat tips worden meegespeeld met me , zodat we samen geld kunnen verdienen ;) !
GL all!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar grregho
Country flaggrregho in 28-12-2011 14:53 Leden topics
in 28-12-2011 14:53 Leden topics
180 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
In Engeland wordt er vaak gescoord , dus ziet er goed uit Greggho :d (y) ! Veel succes (y) !
0 Vind ik leuk's
Thanks Santi :d
Deze heb ik ook nog gemaakt maar eerder al FUNCOMBI dus low stake ;)
Odd = 8,31
0 Vind ik leuk's
Voila mijn eerste combi is binneeeeuh :d
Jammer dat ik die andere 2 speelde want kans is altijd groot dat er wel eentje het laat afweten bij zo grote combi's :(
Maarja mijn enigste High stake combi => Dikke Winst :d
Hopelijk hadden jullie er wat aan :)
0 Vind ik leuk's
Thanks Grregho, ik heb de eerste meegespeeld + barca ook over 1,5...high stake dus lekkerrrre winst :-)
Mag ik vragen waarop je je baseert als je wedstrijden over 1,5 kiest?
Keep it up! (y)
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Deed je goed maximus ! Was gewoon 95% zeker hiervan.. De andere waren gewoon beetje voor fun.. Daar stond nog niet eens 1/4 van mijn inzet op in die ik bij mijn ticket uit schotland had staan. Barca wou ik er ook bij nemen maar had problemen met ze aan te vinken ..Ze kwamen er niet bij, weet niet hoe het kwam, ahja :)
Proficiat Maximus met je winst !
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dan je vraag :
Ik kijk eerst telkens welke matchen er zijn .. Zie ik dat er matchen zijn in competities met veel goals over het algemeen dan bekijk ik elke match die me in het oogspringt ( waarvan ik weet dat een van de ploegen regelmatig scoort ) als volgt : Bij de thuisploeg kijk ik naar hun laatste 5 thuismatchen en bij de uitploeg naar hun laatste 5 uitmatchen.
Bijvoorbeeld zoals vandaag :
Brechin - Arbroath ( ik neem deze omdat het er hier het langst duurde tot de 1-1 viel, toch was ik 'zeker' dat hij ging vallen door mijn opzoekwerk :p )
Brechin hun laatste 5 thuismatchen waren telkens over 1.5 => 1-1 , 1-1 , 1-2 , 1-4 , 0-2 => 5/5
Arbroathj hun laatste 5 uitmatchen waren 4/5 keer over 1.5 => 1-1 , 2-4 , 3-2 , 2-2 , 0-0 => 4/5
Neem dan deze twee samen en je komt aan een totaal van 9/10 ... Dan neem ik deze match zowieso!
10/10 => ik neem de match zowieso
9/10=> idem
8/10 => idem
7/10 => dan kijk ik eens tegen wie de matchen zoal waren en naar de vorm
6/10 => idem en kijk ik vooral naar de vorm
5/10 => Neem ik niet
4/10=> idem
3/10 => idem
2/10 => idem
1/10 => idem
0/10 => Deze neem ik zowieso! haha nee totaal niet, lijkt me logisch ;)
Voila ik hoop dat je/jullie er wat aan hebt gehad ;)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Good Night ;)
0 Vind ik leuk's
Mooi uitgelegd Grregho :d ! Speelde vroeger ook erg vaak +1.5 (y) ! Leverde me toch 3/4 mooie winst op :d Denk dat ik deze methode ook nog eens extra ga toevoegen aan al mijn andere combi's :d
Keep up the good work (y) !
0 Vind ik leuk's

Speelde de eerte combi ook met je mee Greggho....Thanks en ga zo door!
B27
0 Vind ik leuk's
Als we gaan, dan gaan we met z'n allen!

Proficiat Bartoli ;) En bedankt !

Mijn eerste combi voor vandaag :

Medium stake ( normaal zou ik high stake nemen maar omdat het eerste keer is dat ik in dit land speel neem ik medium. Volg het wel al paar matchen dusja... En in Frankrijk ja daar gebeuren er altijd wel domme dingen! Hopelijk deze keer niet!! )

Good Luck wie volgt ;)

Bericht gewijzigd door wedden op di 20 jul. 2021, 09:02
0 Vind ik leuk's
Damn eerste combi fout vandaag :( ...
Ga gewoon over 1.5 blijven spelen ;)
0 Vind ik leuk's
ik kijk uit naar je volgende reeks (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.