Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Weddentips Grregho

Beste leden ,
Zoals velen hier zal ik ook een topic beginnen waarin ik mijn tips zal plaatsen.
Ik ga proberen elke dag minstens een paar tips/Combi's te plaatsen.
Ik speel voornamelijk op voetbal maar sinds kort speel ik elke nacht op NHL (ijshockey) en NBA (Basket).
Ik hoop dat er af en toe wat tips worden meegespeeld met me , zodat we samen geld kunnen verdienen ;) !
GL all!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar grregho
Country flaggrregho in 28-12-2011 14:53 Leden topics
in 28-12-2011 14:53 Leden topics
180 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Erg jammer Grregho !
Had dit weekend hetzelfde !
80% van mijn combi's waren fout door 1 ploeg (n)
0 Vind ik leuk's

Gisteren geen bets kunnen plaatsen wegens geen tijd.

Vandaag 2 kleine combitjes met small stake en systeem 3/4 en medium stake op de over 1.5 combi.

Good Luck ;)

Bericht gewijzigd door wedden op di 20 jul. 2021, 09:04
0 Vind ik leuk's
Ben weekje weggeweest doordat Laptop moest hersteld worden maar kan er nu terug volledig tegenaan :p
Heb dus een week lang nietmeer gebet. ( maar ik vrees ervoor of dit vandaag gaat lukken want ik zie dat ik nietmeer op tipico kan vanuit belgie .. )
0 Vind ik leuk's

Welcome back

Wat Tipico betreft , heb dit vermeld in een topic : Tipico stopt in België.

PS : vergeet je niet mee te spelen met Eredivisieguru ???

Succes (y) (y)

Bericht gewijzigd door wedden op di 20 jul. 2021, 09:06
0 Vind ik leuk's
Heb de laatste dagen terug wat tijd om te spelen en het gaat lekker :)
Gisteren 1 bet geplaatst en gewonnen.
Dit is mijn bet voor vandaag ( sorry voor het late posten ) :
0 Vind ik leuk's
Even een vraagje:
Ik heb gisteren 150 euro laten opvragen bij unibet .. Ik had nog 50 euro op mijn account staan .. Nu kom ik er terug op en staat die 150euro er terug bij ..
Hoe komt dit ? De opvraging was nochtans succesvol ..
0 Vind ik leuk's
Ik ben sinds deze week terug begonnen na 2 maandjes rustig aan doen..
En moet zeggen , het ging echt wel lekker !
Ben rustig begonnen, elke dag 1 combi en telkens had ik hem juist ! ( woensdag kon ik niet spelen ivm schoolwerk en voetbal, daar had ook wel wat ingezeten maar ik mag niet klagen over deze week ! )
Ik speel nu op BetFirst.
Hopelijk vandaag even succesvol, straks plaats ik m'n bets voor vandaag. Hopelijk hebben jullie dan iets aan m'n tips en ikzelf ook natuurlijk ;)
0 Vind ik leuk's

Vanaf vandaag begin ik met een soort ' experiment'. ( naast mijn gewone combi's)

Namelijk: Elk weekend ga ik wat experimenter met gelijke spelen. Ik ga kijken of dit na enkele weken spelen winst zou opleveren.

Ik doe dit natuurlijk niet om echt 'rijk' van te worden, ik zie het eerder als een soort experiment zoals ik eerder zei. Ik speel natuurlijk met heeeel lage stakes Maar om het makkelijk te houden voor iedereen gaan we ervan uit dat ik telkens 10 euro inzet per match ( wat dus niet het geval is).

Wat ?

Ik speel elk weekend in een bepaalde competitie ( dit kan telkens dezelfde zijn maar ook steeds een andere ) op EXACT SCORE : 1-1. ( na verloop van tijd zou dit ook kunnen veranderen naar 0-0 of een ander resultaat, en dan geen gelijkspel maar een 1-2 of 2-1 ofzo ..)

Waarom ?

Ik zat zo te denken: elk weekend zijn er wel combi's die worden verpest door die verdomde gelijke spelen... En ook omdat een 1-1 gelijkspel regelmatig wel eens voor valt per weekend. Daarom dacht ik, waarom eens niet proberen ..

-----------------------------------------------------------------------------------

Vandaag om te starten neem ik de franse Ligue 1.

Zoals jullie zien 6 wedstrijden .. Om het voor iedereen makkelijk en overzichtelijk te houden zet ik dus zogezegd op elke wedstrijd 10 euro..

De hoogste odd is 7.50 , de laagste odd is jammergenoeg 6.00!

Dit wil zeggen dat als ik de laagste odd zou winnen nog maar enkel mijn inzet terug heb. ( dat ligt natuurlijk ook aan het feit dat dit de Ligue 1 is )

Win ik de hoogste odd dan heb ik 15 (fictieve) euro's winst.

Inzet = 60 euro

Maximale winst (elke wedstrijd juist, waar we natuurlijk niet van uit gaan ! :p ) = 410

Minimale winst bij 1 wedstrijd juist = 60 euro

Maximale winst bij 1 wedstrijd juist = 75 euro

Wat dus wil zeggen als er 2 van deze wedstrijden op een 1-1 gelijkspel eindigen dat ik een mooie winst heb! ;)

Oké ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat mijn bedoeling is .. :d Als er nog vragen zijn, stel ze gerust !

Ik kan niets garanderen hoe dit uiteindelijk zal uitdraaien, ik ben even benieuwd naar dit experiment als jullie! ;)

Bericht gewijzigd door wedden op ma 30 aug. 2021, 07:46
0 Vind ik leuk's
Oke, na lange tijd gestopt te zijn ben ik nu toch alweer een 2tal maanden bezig ..
Het gaat goed moet ik zeggen. Enkel deze week met de Champions League enorme pech gehad met Juventus en Chelsea .. Paar kleine winstjes opgestreken maar bon.
Straks plaats ik hier even mijn tips voor vanavond in de europa league.
0 Vind ik leuk's
Tips voor deze avond :
1X2 Tips
Panduri - Dnipro = 2
Frankfurt - Bordeaux = 1
Salzburg - Elfsborg = 1
Dinamo Zagreb - Chernomorets = 1 ( Opletten voor een gelijkspel )
Tottenham - Tromso = 1 / Handicap 0-1 = 1
Lazio - Warschau = 1
Fiorentina - Pacos fereira = 1
Standard - Esbjerg = 1 => Niet te grote stake spelen zou ik zeggen, standard moet op een bepaald moment wel eens NIET winnen.. Misschien is dit vanavond wel , ook gaat standard weer met een volledig nieuw elftal spelen tov dit weekend.
PSV - Ludogarets = 1 ( Ook hier gevaar voor X )
Paok - Karagandy = 1
Dynamo Kiev - KRC Genk = 1
St- Gallen - Kuban = X
Zulte - Wigan = X2
Over 2.5 Tips
Valencia - Swansea / of Bts
PSV - Ludogorets
Salzburg - Elfsborg
Zulte Waregem - Wigan ( hierbij veel goals of een 0-0 gok ik )
Fiorentina - Pacos fereira
Estoril - Sevilla
Goalscorers
Mbokani to score = 2.45
Klose to score = 1.88
Funbetje
Dinamo Zagreb - Chernomorets = Correct Score 1-1
Tottenham - Tromso = Correct Score 3-0
Standard - Esbjerg = Correct Score 2-0
-------------------------------------------------------------------------
Hopelijk hebben jullie er wat aan! Allemaal wel wat voor de handliggend maar toch ..
Succes iedereen ;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.