Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Weddies Jason

Hallo allemaal,
Ik heb het hier een tijdje aangekeken en eigenlijk ieder forum wel gevolgd en nu dus toch maar besloten om een eigen forum te openen, zodat jullie misschien mee kunnen profiteren van eventuele goeie bets.
Ik zal zo veel mogelijk proberen mijn tips van tevoren te plaatsen en daarbij ook geregeld een printscreen te laten zien (ik heb gemerkt dat dit op prijs wordt gesteld en ik vind het zelf ook leuk als mensen dat doen).
Gelijk maar de eerste tips voor vanavond:
APOEL Nicosia - AEK Larnaca 1. 10/10. (y) 3-0.
Steaua Boekarest - Vointa Sibiu 1. 10/10. (y) 1-0.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jason
Country flagjason in 19-12-2011 15:09 Leden topics
in 19-12-2011 15:09 Leden topics
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Eey, Jason
Leuk dat je dit doet, zo krijgen we alleen maar meer wedtips.
Maar kan je me even een kleine onderbouwing van een paar zinnen geven waarin je deze bets uitlegt?, misschien speel ik ze mee
Suc6! (y)
0 Vind ik leuk's
wie niet waagt, wie niet wint!
Bedankt,
APOEL Nicosia speel ik omdat ik denk dat ze gewoon veel sterker zijn dan AEK Larnaca, daarbij zijn zij door in de CL en is AEK uitgeschakeld in de EL.
Ook heeft APOEL sinds 1999 thuis alles gewonnnen van AEK. En hebben ze ook dit seizoen een goede thuisbalans terwijl AEK uit wisselvallig presteert.
Steaua Boekarest acht ik ook veel sterker tegen een tegenstander waarvan ik nog nooit heb gehoord, en zij moeten ook winnen om weer aan te sluiten bij de bovenste 4. Tevens hebben ze dit seizoen thuis ook sterk gepresteerd en heeft de tegenstander het vooral uit erg lastig met 5 nederlagen van de 8 uitwedstrijden.
Nog een laatste bet die ik vanavond plaats:
ST. Pauli - Eintracht Frankfurt meer dan 1,5 goals 10/10. (y) 2-0.
Enige reden: beide teams scoren veel dit seizoen en hebben dit in het verleden ook tegen elkaar gedaan.
0 Vind ik leuk's
Had Lacarna ook niet veel blessures en schorsingen las ik ergers, is neem ik aan ook een goede reden om te spelen voor APOEL
Kijk je hier uberhaupt ook naar?
0 Vind ik leuk's
Come on you Spurs!
Dat weet ik niet, ik bekijk dat wel altijd, alleen ken ik deze competitie niet goed genoeg om te weten wie de beste spelers zijn bij elke club.
0 Vind ik leuk's
Speel de over 1,5 van Frankfurt mee en ook nog de over 2,5 (y)
0 Vind ik leuk's
wie niet waagt, wie niet wint!
Voor vandaag een paar wedstrijden waarbij ik een goed gevoel heb, die speel ik in een 3/5 systeem:
RCD Espanyol - Celta de Vigo 1X. (y)
Heracles Almelo - De Graafschap 1. (y)
VFL Bochum - FC Bayern München 2. (y)
Sparta Rotterdam - GVVV 1. (n)
Stade Reims - Le Havre 1X. (y)
Verder speel ik nog een funcombo met minimale inzet, dit doe ik alleen omdat ik vanavond de wedstrijden intensief ga volgen en het voor die ene euro leuk vond om dit te spelen:
Real Madrid - Ponferradina 1 team scoort. (n)
Cagliari - AC Milan X2. (y)
VFL Bochum - FC Bayern München 2 (HC 0-1). (n)
Fortuna Düsseldorf - Borussia Dortmund 2. (n)
Sparta Rotterdam - GVVV 1 (HC 0-1). (n)
RKC Waalwijk - Go Ahead Eagles 1. (y)
AS Monaco - Clermont Foot X2. (y)
SC Bastia - Tours FC 1X. (y)
Angers - FC Metz X2. (n)
AS Nancy - Olympique Marseille X2. (y)
0 Vind ik leuk's
Heracles zou ik niet doen, Graafschap in bekervoetbal vaak een laffe 0 - 0 of 1 - 1
Neem tegen Utrecht als voorbeeld!
Neemt niet weg dat HAFC natuurlijk verreweg favoriet is
0 Vind ik leuk's
Come on you Spurs!
Ik heb dit weekend Heracles en De Graafschap allebei live gezien en dan denk ik dat Heracles echt beter is dan De Graafschap zeker op eigen veld!
Maar we gaan het zien vanavond!
0 Vind ik leuk's
Hoho dat heb ik ook niet gezegd dat ze niet beter zijn!
Ik ben zelf Graafschap supporter dus zie ze vaak genoeg, ik ken ze en weet dat ze laf proberen door te bekeren!
0 Vind ik leuk's
Come on you Spurs!
Oke! Haha, nou succes vanavond dan maar he! Het is en blijft bekervoetbal! :p
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.