Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips WallieA

Hier zal ik zo nu en dan een aantal van mijn weddenschappen laten zien.

OM TE BEGINNEN

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar WallieA
Country flagWallieA in 5-05-2012 13:09 Leden topics
in 5-05-2012 13:09 Leden topics
114 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
comeyer:
Het lijkt erop dat Robben gaat scoren want je hebt gister goede bets gemaakt (y)

Laten we het hopen!
0 Vind ik leuk's
FC Honka - FC Inter 2 @ 2,32
Dit is mijn eerste voor vanavond. Als het 0-1 wordt zal ik denk ik gaan layen maar dat moet ik nog eventjes bekijken.
Verder zal ik vanavond nog wat geld inzetten op Tjechie - Polen over 2.5 doelpunten denk ik.. Daar ga ik nog even over nadenken en kijken wat de Nederlander Dragtsma met zijn FC Inter doet.
0 Vind ik leuk's
Jammer van Inter..
Laatste voetbalbet voor vanavond:
Tjechie +1
BTS Polen - Tjechie
0 Vind ik leuk's
Zo Nederland uit het EK, ander plaatje en een andere bookmaker. Ik heb mijn geld van betfair gehaald en ben naar mijn 1e (internet)liefde gegaan, Unibet.(1e wedliefde was toch wel de toto :-$ )
Voor vanavond:
FC Inter bij rust voor
Engeland
Frankrijk
Allemaal enkel en heb een combi van Engeland, Frankrijk en FC Inter (0-1)
0 Vind ik leuk's
Mooi plaatje maat (y)
Ik speel Engeland met je mee. Frankrijk is al door en als ze verliezen kunnen ze in Donetsk blijven ;)
0 Vind ik leuk's
Gister ging het niet lekker.. Ik wil even een tijdje rust nemen door anderhalve maand tot 2 maand niet meer te wedden.. Daarom heb ik voor vandaag een laatste weddenschap afgesloten om vervolgens ff te stoppen.. Even kijken of ik een rust periode aankan naar eigenlijk 2 jaar non-stop wedden....
Mocht ik deze combi pakken dan heb ik een lekker zakcentje voor mijn vakantie :) Zie wel redelijke kansen in deze combi ondanks dat het gevaarlijk is om zo te spelen.
Evenement Inzet noteringen Resultaat Uitbetaling

IF Brommapojkarna - Varbergs BoIS
Wedstrijd
Reguliere speeltijd
Je weddenschap: 1

'
1,55 20-6-12
'

IFK Mariehamn - HJK
Wedstrijd
Reguliere speeltijd
Je weddenschap: 1

'
4,50 20-6-12
'

Ljungskile SK - Degerfors IF
Wedstrijd
Reguliere speeltijd
Je weddenschap: 1

'
1,60 20-6-12
'

Östers IF - Falkenbergs FF
Wedstrijd
Reguliere speeltijd
Je weddenschap: 1

'
1,55 20-6-12
'

Je weddenschap: viervoudig
€ 17,30 0 / 4 Lopend (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Degerfors pakt na rust de voorsprong, dat zou ook wel een zure worden. IFK gewonnen, andere 2 staan er goed voor.
Nog verzekeringetje afgesloten dan? 2-0 IFK was 75e minuut
Edit:jaaaaaaaa 3-2 die moet binnen zijn.
Dat kan haast niet meer fout gaan pikkemoos.
Top
0 Vind ik leuk's
-
Neeeeeeeeeeeeeee 3-3 (n)
0 Vind ik leuk's
-
Fuck it.. Nee geen verzekeringetje afgesloten.. wel zuur dat de 3-3 in de 90e minuut pas komt :-@ Maarja nu even een maandje of 2 rust :)
0 Vind ik leuk's
bet-winner:
Fuck it.. Nee geen verzekeringetje afgesloten.. wel zuur dat de 3-3 in de 90e minuut pas komt :-@ Maarja nu even een maandje of 2 rust :)

zow das wel zuur maat (n)
Ben benieuwd of je 2 maanden vol houdt haha :P
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.