Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: luigifort

Mijn wedtips voor vandaag:


Viborg-Copenhagen. Asian Viborg +1@1,66 Stake 6/10

VIborg is redelijk bezig en speelt thuis, Copenhagen heeft dit seizoen nog niet gewonnen

Sarpsborg-Haugesund 2 DNB @ 1,90 Stake 8/10

Sarpsborg heeft de laatste 5 wedstrijden verloren en staat onderaan. Haugesund staat in de top 3

Lyngby-Hobro. Hobro +1 @1,47 Stake 5/10

Lyngby heeft de laatse 5 wedstrijden 1 keer gewonnen en Hobro 5 keer

Aalborg-Brondby 1 DNB @ 1,66 Stake 5/10

Brondby heeft dit seizoen nog niet gewonnen en Aalborg is thuis nog ongeslagen

3 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar luigifort
Country flagluigifort in 1-09-2013 12:44 Leden topics
in 1-09-2013 12:44 Leden topics
194 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Op veler verzoek in de chat gister een vb van mijn systeem bij een match.


Banik Sokolov vs Vitkovice


We pakken de +2.5 Vitkovice en de 0-3 draw.


0-3 draw is odd 4.4 daar plaats je 1 stake op. En 4.4 min 1 stake is 3.4 stakes op Vitkovice +2.5. Die heeft odd 1.95.


Bij 3-0 kun je evt gaan coveren met een tegenbet of een overtje oid.


Succes!

2 Vind ik leuk's

Slechte pick, prima voorbeeld ;) in blessuretijd een eigen goal zou wel ns een fix kunnen zijn ;) Een 4-0 uitslag verwacht je hier niet, de koploper won maar met 2-1 van Vitkovice laatst. Maar t gaat om het voorbeeld ;) In de 77e min viel de 3-0 en op dat moment had je een tegenbet kunnen zetten of een over om je verlies te mininaliseren. Moet je ff rekenen wat je moet inzetten. Bij 3-0 was je bet void geweest sowieso. Helaas viel de 4-0 nog, had je een over had je iig nog wat terug gepakt. Mooier was 3-0 geweest dan zie je dus dat bij +2.5 je bet kapot was geweest maar door de 0-3 draw was je bet void geweest en had je je geld terug gehad. Dat is het idee, nu nog betere picks maken ;)

0 Vind ik leuk's

4-0 dus de bets zijn beide helaas fout toch?

0 Vind ik leuk's

Klopt! Better luck next time. Dit was slechts een voorbeeld. Volgende keer een beter pick.

1 Vind ik leuk's

0 Vind ik leuk's

Odd 18.98

0 Vind ik leuk's

Odd 43.19


0 Vind ik leuk's

0 Vind ik leuk's

0 Vind ik leuk's

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.