Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: luigifort

Mijn wedtips voor vandaag:


Viborg-Copenhagen. Asian Viborg +1@1,66 Stake 6/10

VIborg is redelijk bezig en speelt thuis, Copenhagen heeft dit seizoen nog niet gewonnen

Sarpsborg-Haugesund 2 DNB @ 1,90 Stake 8/10

Sarpsborg heeft de laatste 5 wedstrijden verloren en staat onderaan. Haugesund staat in de top 3

Lyngby-Hobro. Hobro +1 @1,47 Stake 5/10

Lyngby heeft de laatse 5 wedstrijden 1 keer gewonnen en Hobro 5 keer

Aalborg-Brondby 1 DNB @ 1,66 Stake 5/10

Brondby heeft dit seizoen nog niet gewonnen en Aalborg is thuis nog ongeslagen

3 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar luigifort
Country flagluigifort in 1-09-2013 12:44 Leden topics
in 1-09-2013 12:44 Leden topics
194 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

20u Hamburger SV III vs. Niendorfer TSV DNB Hamburger @5 bij Unibet


Hamburg won vorige week bij Curslack Neuengamme met 4-2. De week ervoor verloor Niendorfer bij Curslack met 4-0.

Bericht gewijzigd door luigifort op vr 16 aug. 2019, 09:57
2 Vind ik leuk's

Nou, dat was dramatisch, ze hebben bijna niks gedaan. Zo zie je maar weer. Volgende week winnen ze ruim en gaat Niendorfer er dik af of zoiets. Het blijft voetbal...

0 Vind ik leuk's

Orlando City B vs. Lansing Ignite DNB Lansing @ 1,62.


Lansing 2e op de ranglijst. Orlando B laatste. Lansing 7 games unbeaten en won thuis van Orlando B met 3-0 vorige week

Bericht gewijzigd door luigifort op vr 16 aug. 2019, 21:08
0 Vind ik leuk's

Ook vannacht, in Nieuw Zeeland.


Universities AFC Reserves Women vs. Christchurch United Women. DNB AFC Reserves @ 1,79.


AFC laatste 2 wedstrijden gewonnen. Christchurch heeft het hele seizoen nog niet gewonnen. AFC won de uitwedstrijd al met 1-3

0 Vind ik leuk's
Op vr. 16 aug. 2019, 23:28 schreef luigifort:

Ook vannacht, in Nieuw Zeeland.


Universities AFC Reserves Women vs. Christchurch United Women. DNB AFC Reserves @ 1,79.


AFC laatste 2 wedstrijden gewonnen. Christchurch heeft het hele seizoen nog niet gewonnen. AFC won de uitwedstrijd al met 1-3

1-2 , 2 schoten 2 goals, andere ploeg 4x beter...

0 Vind ik leuk's
Op vr. 16 aug. 2019, 23:08 schreef luigifort:

Orlando City B vs. Lansing Ignite DNB Lansing @ 1,62.


Lansing 2e op de ranglijst. Orlando B laatste. Lansing 7 games unbeaten en won thuis van Orlando B met 3-0 vorige week

Zowaar een goed ;)


1-2

0 Vind ik leuk's

0 Vind ik leuk's

1 Vind ik leuk's

Donderdag:


Qarabag - Linfield


1 stake op draw 0-2 @ 3.75 en 2.75 stakes op 0-2 Linfield @ 2.6.


Je kunt ook live afwachten wat de match doet en als Qarabag snel scoort de 0-3 draw en 0-3 Linfield pakken. Zelfde principe daar 1 stake op de 0-3 draw en die odd min 1 stake op de 0-3 Linfield.


Gaat de bet toch mis ergens of op het eind dan zet je een tegenbet op Qarabag of speel je op goals of overs om je verlies te minimaliseren of zelfs met enig mazzel te vergroten. Dit is het principe. Succes!


Prematch zal ik niet heel veel tips plaatsen, omdat het niet aangeboden wordr bij veel wedstrijden, heel veel pas als ze live gaan.


Je kunt het zelfde principe evt spelen bin de Suduva match als je het daar vertrouwt, die zijn wel goed bezig. Dan pak je de 0-1 draw en 0-1 Suduva. Of wacht t ff af en als Ferencvaros eerst snel scoort de 0-2. Hou goed in de gaten wat de hoogste odd geeft. Vaak geeft de +0.5 Asian en de X2 een hogere odd dan de 0-1 dus dan pak je die. Succes!

2 Vind ik leuk's
Op di. 27 aug. 2019, 00:44 schreef luigifort:

3 goed, 4 void , 1 fout

2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.