Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van Viktor21

Hi allemaal,

Laatste tijd focus ik mij steeds meer op het spelen van kaarten bets. Hierin kijk ik voornamelijk naar de statistieken van de scheidsrechters. Van de week heb ik dit op dinsdag, woensdag en donderdag gedaan in de CL en EL wedstrijden met aardig succes:

Dinsdag:

https://gyazo.com/649685bf34a4d818b72bb04018ea09fc

Woensdag:

https://gyazo.com/fad01cce2ab6c6270e66971fbf8af9fd

Donderdag:

https://gyazo.com/4ab13f6916d52af85e9fc9342cbae129

Middels een eigen topic wil ik hier mijn tips plaatsen. Uiteraard aan iedereen vrij om deze mee te spelen in een single of in een combinatie.

Succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagviktor21
25-10-2019 13:39 in Leden topics
130 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Gisteren helaas allebei de tips fout. Uiteraard excuses hiervoor. Het geluk zat niet aan onze zijde. Bij Everton werd een 2de gele kaart voor Calvert-Lewin helaas door de VAR ingetrokken. Anders zou deze weddenschap goed zijn geweest.

Bij de tweede weddenschap liep Preston in de 1e helft al heel snel weg van Barsnley waardoor die wedstrijd al gauw “gespeeld” was.

Toch wil ik voor vandaag wel onderstaande tip delen, met uiteraard de hoop dat die vanavond aan het einde van de wedstrijd wel winnend is!

Manchester United - Burnley om 21:15u - Premier League Engeland

- Scheidsrechter vanavond is de Engelsman Jonathan Moss. Gaf dit seizoen 64 kaarten in 16 competitieduels. Dit is een gemiddelde van 4 kaarten per wedstrijd.

- Eerder dit seizoen, 09-11-2019, was Jonathan Moss ook de leidsman bij een thuisduel van Manchester United. Dit betrof toen de wedstrijd Manchester United - Brighton. Deze wedstrijd eindigde in een totaal van 7 kaarten. 

- Eerder dit seizoen, 28-12-2019, eindigde de ontmoeting Burnley - Manchester United in 7 kaarten.

- De laatste editie van Manchester United - Burnley vond plaats op 29-01-2019 en eindigde in totaal 4 kaarten.

- In 8 van de laatste 9 ontmoetingen tegen elkaar werden er iedere keer 4 of meer kaarten gegeven.

Wedtip: Over 3,5 total cards @1.75 (Betsson). 

Succes!

Bericht gewijzigd door viktor21 op do 23 jan. 2020, 11:33
3 Vind ik leuk's

SV Wehen Wiesbaden - Erzgebirge Aue om 20:30u - 2. Bundesliga Germany

Duel tussen de nummer 17 en nummer 5 van het tweede Duitse niveau. Voor SV Wehen Wiesbaden is het zaak dat er punten worden gepakt en dat zou vanavond zomaar eens het geval kunnen zijn. De tegenstander Erzgebirge Aue staat er op de ranglijst goed voor maar wist dit seizoen nog geen enkele uitwedstrijd te winnen! In plaats van dat ze 3 punten pakken in een uitwedstrijd, pakken de spelers van Erzgebirge Aue geregeld 3 teamkaarten. Dit brengt mij dan ook direct bij de scheidsrechter van vanavond. De wedstrijd staat onder leiding van Patrick Ittrich. Deze Duitse scheidsrechter floot dit seizoen al 22 competitiewedstrijden, verdeeld over de Bundesliga en het 2de en 3de niveau van Duitsland. In deze 22 competitiewedstrijden gaf deze scheidsrechter maar liefst 119 kaarten! Dit is een gemiddelde van 5.41 kaarten per wedstrijd!

Daarbij heb ik al eens eerder gedeeld dat Erzgebirge Aue voor mij een favoriet team is om te spelen op kaarten.

• In 8 van de 9 uitwedstrijden (3-5-5-0-3-3-3-3-4) behaalde de spelers van Erzgebirge Aue de 2,5 teamcards.
  • Daarbij eindigde het duel Erzgebirge Aue - SV Wehen Wiesbaden eerder dit seizoen in 9 kaarten waarvan 4 kaarten aan Erzgebirge Aue werden gegeven.

Mijn wedtip voor vanavond is dan ook: Erzgebirge Aue over 2,5 teamcards @1.98 (Unibet).

Succes!

Bericht gewijzigd door viktor21 op di 28 jan. 2020, 20:48
5 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.