Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van Viktor21

Hi allemaal,


Laatste tijd focus ik mij steeds meer op het spelen van kaarten bets. Hierin kijk ik voornamelijk naar de statistieken van de scheidsrechters. Van de week heb ik dit op dinsdag, woensdag en donderdag gedaan in de CL en EL wedstrijden met aardig succes:


Dinsdag:

https://gyazo.com/649685bf34a4d818b72bb04018ea09fc


Woensdag:

https://gyazo.com/fad01cce2ab6c6270e66971fbf8af9fd


Donderdag:

https://gyazo.com/4ab13f6916d52af85e9fc9342cbae129


Middels een eigen topic wil ik hier mijn tips plaatsen. Uiteraard aan iedereen vrij om deze mee te spelen in een single of in een combinatie.


Succes!



0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar viktor21
Country flagviktor21 in 25-10-2019 15:39 Leden topics
in 25-10-2019 15:39 Leden topics
130 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Barcelona - Atletico Madrid om 22:00u - La Liga

Vanavond hopelijk een spannend duel tussen twee Spaanse topclubs! Voor allebei de teams is dit duel een hele belangrijke! Barcelona moet winnen om de titelaspiraties levend te houden en Atletico Madrid strijdt op haar beurt voor een CL-ticket.


Normaal gesproken is een wedstrijd tussen deze twee een waar kaartenspektakel. Voor vanavond hoop ik, ondanks een leeg stadion, dat dit ook het geval is. De wedstrijd staat onder leiding van Alejandro Hernández. Deze Spaanse scheidsrechter floot sinds de corona stop pas twee duels en was daarmee goed voor slechts een totaal van 7 kaarten. Toch wil deze Spaanse scheidsrechter heus wel naar zijn borstzak grijpen. Zo floot hij eerder dit seizoen topwedstrijden als Atletico Madrid - Sevilla (in totaal 6 kaarten) en Barcelona - Real Madrid (in totaal 8 kaarten).


Voor vanavond speel ik op de twee top kaartenpakkers:

Thomas Partey to get a card @2.25 (Betfirst). Dit seizoen al goed voor 12 kaarten in 29 competitieduels.

Gerard Pique to get a card @2.80 (Betfirst). Dit seizoen al goed voor 13 kaarten in 30 competitieduels.


Naast het feit dat deze twee spelers dit seizoen al flink kaarten aan het verzamelen zijn, wisten ze in de laatste 3 onderlinge ontmoetingen tussen Barcelona en Atletico Madrid steeds een kaart te bemachtigen (verdeeld over competitie en super-cup).


Tot slot werden allebei de spelers afgelopen weekend nog op de bon geslingerd.


Succes allemaal en nog een fijne week toegewenst!

Bericht gewijzigd door viktor21 op wo 1 jul. 2020, 12:03
3 Vind ik leuk's

Inter - Brescia om 19:30u - Serie A

Scheidsrechter vanavond is de Italiaan Gianluca Manganiello. Gaf in zijn laatste 5 wedstrijden maar liefst 35 gele kaarten en 4 rode kaarten! Dit betekent dus een gemiddelde meer dan 8 kaarten per wedstrijd.

Verder gaf Manganiello deze rode kaarten in 3 van de 5 wedstrijden waarbij opgemerkt dat van deze 3 wedstrijden het zowel een wedstrijd van Inter (tegen Cagliari) als Brescia (tegen Lazio) betrof. Zowel Inter als Brescia kregen in deze wedstrijd van Manganiello de rode kaart voorgeschoteld.


Eerder dit seizoen was de wedstrijd Brescia - Inter goed voor 7 kaarten. De line van over 4,5 total cards @1.41(Unibet) en over 5,5 total cards @1.98 (Unibet) zou vanavond best een haalbare kaart moeten zijn. Voor een grotere gok sluit ik de Red Card Given @3.30 (Unibet) ook niet uit aangezien Manganiello in zijn eerste wedstrijd na de corona-stop wedstrijd direct een rode kaart gaf en er in de laatste 2 wedstrijden van Inter een rode kaart viel.


Als ik mij iets meer verdiep in de spelers dan zouden de volgende namen mogelijk interessant zijn voor een player card vanavond.


Barella to get a card @ 2.90 (Betfirst).

  • Dit seizoen al 8 kaarten in 22 duels.
  • Stond in de meest recente wedstrijd van Inter in de basis en werd niet gewisseld.
  • Ging eerder dit seizoen niet op de bon tijdens Brescia - Inter terwijl hij wel speelde. Maar kreeg dit seizoen wel al 1x eerder geel van Manganiello.


Bastoni to get a card @4.00 (Betfirst). Bij Unibet @2.80 dus flink verschil hier!

  • Dit seizoen al 6 kaarten in 17 duels.
  • Zat in de meest recente wedstrijd van Inter wel op de bank en kwam als invaller binnen de lijnen.
  • Zat eerder dit seizoen op de bank tijdens Brescia - Inter.


Mateju to get a card @3.20 (Betfirst). Ging eerder dit seizoen tijdens Brescia - Inter ook op de bon.

  • Dit seizoen 7 kaarten in 22 duels.
  • Stond in de meest recente wedstrijd van Brescia in de basis, haalde een gele kaart en werd niet gewisseld.
  • Ging eerder dit seizoen tijdens Brescia - Inter ook op de bon.


Dessena to get a card @2.80 (Unibet).

  • Dit seizoen 5 kaarten in 15 duels.
  • Stond in de meest recente wedstrijd van Brescia in de basis, haalde een gele kaart en werd niet gewisseld.
  • Zat niet bij de selectie tijdens Brescia - Inter. (vermoedelijk toen een blessure)


Succes voor de mensen die meespelen!

Bericht gewijzigd door viktor21 op wo 1 jul. 2020, 12:31
3 Vind ik leuk's

Heidenheim - Werder Bremen om 20:30 - Bundesliga Germany

Vanavond een spannend duel in Duitsland op de planning waarbij de belangen héél groot zijn. Na een 0-0 in de heenwedstrijd kan het vanavond nog alle kanten op. Met daarbij in achtneming dat de wedstrijd onder leiding staat van de Duitse scheidsrechter Felix Brych zijn veel kaarten vanavond zeker niet uit te sluiten. Deze Brych gaf in zijn laatste 7 wedstrijden, uiteraard wedstrijden zonder publiek, maar liefst 45 kaarten! Dit betekent een gemiddelde van 6,43 kaarten per wedstrijd.


Verder kreeg Werder Bremen in de heenwedstrijd tegen Heidenheim al 4 gele kaarten en 1 rode kaart. Daarnaast kreeg Werder Bremen in haar laatste 4 uitwedstrijden in de Bundesliga, wedstrijden die natuurlijk zonder publiek waren, iedere wedstrijd minimaal 3 kaarten. Als we ook de wedstrijden met publiek meenemen dan zien we dat Werder Bremen maar liefst in 8 van de laatste 9 uitwedstrijden de line van 2,5 teamkaarten wist te behalen. Vanavond zijn zoals gezegd de belangen voor Werder Bremen heel groot en dus zie ik ook kansen in het slagen van deze bet.


Gezien bovenstaande informatie en de interessante quoteringen speel ik de volgende bets:

- Over 5,5 Total Cards @1.87 (Unibet)

- Werder Bremen Over 2,5 Teamcards @2.10 (Betsson)


Succes!

1 Vind ik leuk's

Paris SG - Bayern München - 21:00u - CL Finale

Vanavond hopelijk een heerlijke finale tussen deze twee aanvallende ploegen. Een winnaar aanwijzen vind ik best lastig vandaar dat ik wat dieper in de persoonlijke statistieken ben gedoken.


Lewandowski

Lewandowski heeft interessante statistieken als het gaat om spelen van finales. De afgelopen jaren wist Bayern geen beslag te leggen op de CL, maar vanavond zijn ze erg dichtbij. Voor Lewandowski is dit ook nog eens een hele belangrijke wedstrijd want met een doelpunt vanavond schaart hij zich in een bijzonder rijtje. Hij kan de vijfde speler worden die scoort in de groepsfase, de achtste finales, de kwartfinale, de halve finale en finale in een seizoen. Eerder werd dit gepresteerd door Diego Milito (Inter, 2009/10), Lionel Messi (Barcelona, 2010/11), Cristiano Ronaldo (Real Madrid, 2013/14) en Sadio Mané (Liverpool, 2017/18).


Daarnaast is Lewandowski met 15 goals ook vlakbij een ander record van niemand minder dan Cristiano Ronaldo, die goed was voor 17 goals in één CL editie.


Lewandowski zal er dus alles aan doen om de CL te winnen en te scoren vanavond. Gezien zijn gedrevenheid en de Italiaanse scheidsrechter Orsato is een kaart niet uit te sluiten. Wanneer we de resultaten van de afgelopen jaren erbij pakken als het gaat om finales die Lewandowski speelde dan zien we de volgende hoopvolle statistieken: 


Finale DFB POKAL 4 juli 2020

Leverkusen - Bayern 

Lewandowski goal + kaart


Finale DFB POKAL 25 mei 2019

Leipzig - Bayern 

Lewandowski goal + kaart 


Finale DFB POKAL 19 mei 2018

Bayern - Eintracht

Lewandowski goal + kaart


Super Cup 3 augustus 2019

Dortmund - Bayern

Lewandowksi niet gescoord maar wel een kaart 


Super Cup 5 augustus 2017 

Dortmund - Bayern

Lewandowski goal + kaart 


Oftewel i.m.o. is Lewandowski to score a goal + to get a card @7.00 (Unibet) interessant. Uiteraard kun je natuurlijk ook alleen Lewandowski to get a card spelen @4.75 (Unibet). Of voor enkel goals gaan: Lewandowksi to score @1.67 (Unibet).

Lewandowski to score 2 or more goals @4.70 (Unibet).


Succes en veel plezier met de finale!

Bericht gewijzigd door viktor21 op zo 23 aug. 2020, 10:51
2 Vind ik leuk's

Super Cup Finale: Dortmund - Bayern om 20:30u

In mijn vorige post al aangehaald dat Lewandowski interessante statistieken heeft als het gaat om het spelen van finales. Vanavond staat de Super Cup op het programma tussen Bayern en Dortmund. Gezien het feit dat Lewandoswki in zowel 2017 als in 2019 tegen Dortmund in de Super Cup een kaart haalde, sluit ik dit vanavond ook niet uit.


De beste quote die ik heb gevonden is die op Betfirst: Lewandowski to get a card @5.00


Let wel, gezien de eerdere blessure van Lewandowski is het handig om even af te wachten of Lewandowksi vandaag wel in de basis staat t.o.v. afgelopen zondag.


Succes!

1 Vind ik leuk's

Wedstrijd: Doncaster Rovers – Portsmouth

Competitie: League One, Engeland

Datum: 2 Maart 2021

Tijdstip: 20:00u

Tip: Over 1.5 Teamcards Portsmouth @1.77 (Unibet)

Redenen:

- Scheidsrechter Ross Joyce gaf 33 kaarten in zijn laatste 8 competitieduels, dit is een gemiddelde van 4,1 kaarten per wedstrijd

- Dit seizoen kreeg Portsmouth in League One in 10 van de 13 uitwedstrijden minstens 2 teamkaarten

- In 6 van de laatste 7 onderlinge ontmoetingen kreeg Portsmouth minstens 2 teamkaarten

Bericht gewijzigd door viktor21 op wo 3 mrt. 2021, 09:15
1 Vind ik leuk's

Wedstrijd: FC Basel – Young Boys Bern

Competitie: Super League, Zwitserland

Datum: 3 Maart 2021

Tijdstip: 20:30u

Tip: Over 10.5 Total Corners @2.02 (Unibet)

Redenen:

– Alle 11 de thuiswedstrijden van FC Basel eindigde in over 10.5 total corners

– De laatste 4 onderlinge ontmoetingen eindigde in minstens 11 corners

Bericht gewijzigd door viktor21 op do 4 mrt. 2021, 13:55
0 Vind ik leuk's

Wedstrijd: KuPS – AC Oulu

Competitie: Veikkausliiga, Finland

Datum: 30-06-2021

Tijdstip: 17:30u

Tip: Over 1.5 Teamcards KuPS @1.68 (Unibet)

Redenen:

- KuPS pakte in de laatste 8 wedstrijden minstens 2 kaarten;

- KuPS pakte dit seizoen 21 kaarten in 10 wedstrijden. Dit is dus een gemiddelde van 2,1 kaarten per wedstrijd;

- AC Oulu zag dit seizoen 7 van de 8 tegenstanders minstens 2 kaarten pakken;

- Alle tegenstanders van AC Oulu bij elkaar pakte 18 kaarten in 8 wedstrijden. Dit is dus ruim 2 kaarten per tegenstander;

- Op 24 juni 2021 speelde beide teams nog tegen elkaar. Toen kreeg KuPS 2 kaarten.

Bericht gewijzigd door viktor21 op do 1 jul. 2021, 09:16
1 Vind ik leuk's

Wedstrijd: Vikingur Olafsvik - Throttur Reykjavik

Competitie: 1e Deild, IJsland

Datum: 01-07-2021

Tijdstip: 21:15u

Tip: Over 2.5 Total Goals @1.51 (Betfirst)

Redenen:

- Vikingur Olafsvik zag in 18 van de laatste 19 wedstrijden minimaal 3 doelpunten;

- Vikingur Olafsvik zag in de laatste 9 thuiswedstrijden minimaal 3 doelpunten;

- Throttur Reykjavik zag in de laatste 10 wedstrijden minimaal 3 doelpunten;

- Throttur Reykjavik zag in de laatste 9 uitwedstrijden minimaal 3 doelpunten;

- In 6 van de laatste 7 onderlinge ontmoetingen vielen er minstens 3 doelpunten.

Bericht gewijzigd door viktor21 op zo 4 jul. 2021, 10:02
0 Vind ik leuk's

Wedstrijd: FC Vitebsk - BATE Borisov

Competitie: Premier League, Wit-Rusland

Datum: 04-07-2021

Tijdstip: 15:00u

Tip: Over 2.5 Total Goals @1.83 (Betfirst)

Redenen:

- FC Vitebsk zag in 5 van de laatste 8 wedstrijden minimaal 3 doelpunten

- BATE Borisov zag in 7 van de laatste 8 wedstrijden minimaal 3 doelpunten;

- In de laatste 7 onderlinge ontmoetingen vielen er minstens 3 doelpunten.

Bericht gewijzigd door viktor21 op ma 5 jul. 2021, 14:56
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.