Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Z3xtr4

Hi VW'ers


Velen zullen mij kennen van de chat, maar ik zal me nog even voorstellen. Ik wed al heel wat jaren op sports en doe dit het liefst op esports en voetbal.

Ben van plan om mijn ledentopic hier actief te gebruiken om jullie te voorzien van mijn wedtips :-) Ik zal altijd mijn weddenschappen onderbouwen, net als dat jullie altijd een stake-indicatie zullen zien. Ik probeer ook altijd de bookmaker met de hoogste quotering te vermelden, al moeten jullie het me niet kwalijk nemen als ik die een keer mis heb 😁


4 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar z3xtr4
Country flagz3xtr4 in 18-01-2021 23:20 Leden topics
in 18-01-2021 23:20 Leden topics
34 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Morgen 4 betjes, wederom esports 😋


  1. 09:00 T1 v Nongshim RedForce: RedForce +5.5 kills map 1 @1.90 (Medium, Unibet)
  2. 10:00 eStar v TT: eStar first blood @1.72 (Medium, Unibet)
  3. 12:00 Gen.G v DRX: Gen.G first blood @1.72 (Low, Unibet)
  4. 12:00 JD Gaming v Rogue Warriors: over 25.5 kills @1.72 (Low, Unibet)


0 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

Helaasch deed bij T1 faker mee inplaats van Clozer dat hadden we niet verwacht. Als we dat hadden geweten hadden we die handicap bet niet gezet!

1 Vind ik leuk's

Voor 6 februari:


  1. 14:00 FC Emmen v AZ Alkmaar: AZ to score in both halves @2.10 (Medium, WilliamHill)
  2. Combi Real Madrid x NEC Nijmegen x Lyon to win @3.50 (Low, WilliamHIll)
1 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

Ik speel wedje 1 met je mee. Dankio.

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.