Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: VRT009

Beste leden .
Winst maken wil iedereen , effectief ook euro's verdienen is makkelijk gezegd ,zeker met wedden op sport .
Uit ervaring weet ik dat zekerheid bijna zo goed als nihil is of niet bestaat ,met wedden op voetbal heb je echt veel meer nodig dan een onderbouwen of statistieken ,naar mijn idd moet je naar heel wat meer zien .Clubs in competitie wedstrijden zijn niet voor iedere wedstrijd even erg gemotiveerd al worden de spelers goed betaald .Het kan zomaar dat een koplopper bv. Ajax tegen de laatste kan verliezen .Ik heb 5 jaar gestudeert ,hoe met wedden op voetbal geld verdienen ! Het zomaar in kort hier uitleggen is onmogelijk .Ik bestudeer iedere liga en iedere aankomende wedstrijden .Ik ga hier deze maand 150 tips plaatsen ,met de bedoeling zo hoog mogelijk score ,bij het TIPSCOMPETITIE spel .Hopelijk dat mijn 5 jaar studies met wedden op voetbal wat opgeleverd heeft en mijn tips moge goed komen
Ik wens iedere wedder veel geluk .
Leuke site zeer mooi .
gr V .ARLITO
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vrt009
Country flagvrt009 in 30-04-2014 23:09 Leden topics
in 30-04-2014 23:09 Leden topics
12 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
welkom ,laat de tips of wedstrijden maar komen ,ben benieuwd suc6
0 Vind ik leuk's
314pi:
welkom ,laat de tips of wedstrijden maar komen ,ben benieuwd suc6

komen er vlug aan voor aanstaande weekende ,mijn eerste tips hier .tip ze gewoon bij de tips competitie .gr Arlito
0 Vind ik leuk's
Ik ben eens benieuwd, maar ik zal het opvolgen ;)
0 Vind ik leuk's
Ben ook wel benieuwd, alleen vraag ik me af waarom je nu in deze maand gaat beginnen, veel competities zijn op hun einde. Heb je daar een reden voor?
0 Vind ik leuk's
Ik heb je topic verplaatst naar de tips van leden! Ook je titel is aangepast. Overzichtelijker!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Moet je is opletten op de manier van schrijven van zowel VRT009 en 314PI en let dan vooral op de komma's. Dan kom je vast tot dezelfde conclusie als ik.
Succes met je topic VRT009 ;-)
0 Vind ik leuk's
mojos:
Moet je is opletten op de manier van schrijven van zowel VRT009 en 314PI en let dan vooral op de komma's. Dan kom je vast tot dezelfde conclusie als ik.
Succes met je topic VRT009 ;-)

Toevallig het eerste wat mij ook opviel.... :)
In ieder geval succes (y)
0 Vind ik leuk's
Dat zei ik gisteravond al toen hij dood leuk ging vragen of unibet betrouwbaar is wat betreft het uitbetalen, begon die al of Unibet 10k zal uitbetalen! En over dat die 50 euro geeft als zijn tipscompetitie niet goed loopt in April ofzo.... zou beter zijn als de medewerkers van VW eens gaan kijken naar beiden IP adressen van 314pi en vrt009.
0 Vind ik leuk's
knight876:
Ben ook wel benieuwd, alleen vraag ik me af waarom je nu in deze maand gaat beginnen, veel competities zijn op hun einde. Heb je daar een reden voor?
mojos:
Moet je is opletten op de manier van schrijven van zowel VRT009 en 314PI en let dan vooral op de komma's. Dan kom je vast tot dezelfde conclusie als ik.
Succes met je topic VRT009 ;-)

knight876 heb de site juist gevonden jammer .Er zijn nog mooie competities aan lopen en wedden doe je non stop toch.
mojos en andere leden, toevallig heb ik hier geen familie en zeker pi314 niet .
gr Arlito .
0 Vind ik leuk's
vonloite:
Ik heb je topic verplaatst naar de tips van leden! Ook je titel is aangepast. Overzichtelijker!

thx Vonloite.
Vanaf 02/05 komen mijn tips eraan .
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.