Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

17 mei op Canvas: De Sport van het Gokken

Donderdag 17 mei (morgen), zend CANVAS (= 2é zender van VRT , Belgische tv) om 21:30 een documentaire uit getiteld: "De sport van het gokken".
Het zal gaan over online weddenschappen en de winsten die ermee gemaakt worden , maar ook over de georganiseerde criminaliteit die zijn invloed erop heeft en omkoping in de sport. Dus wie tijd heeft en de zender kan ontvangen, zeker kijken zou ik zeggen.
Edit: link verwijderd want pagina bestond niet meer.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar draco
Country flag draco in 15-05-2012 17:46 Offtopic
in 15-05-2012 17:46 Offtopic
21 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
onzemichael:
massie1980:
Ik vond het behoorlijk tegenvallen. Weinig onthullends, veel spannende en dreigende muziek maar eigenlijk weinig nieuws. Die speler van Napoli die AC Milan gewoon liet passeren, vond ik het opvallendste. Maar daar werd eigenlijk niet dieper op ingegaan. Van die Italiaanse keeper die openlijk praatte, lieten ze maar één dubieus beeld zien. Dieper ging het niet, laat dan meer bewijzen zien. Napoli banden met de mafia? Vast, maar het werd gemeld als feit zonder met echt goede bewijzen te komen. Laat ons zien waar en hoe het dan fout gaat, dat er in China (en wereldwijd) veel gewed wordt op sport is bekend.

Ik ben het hier mee eens.
Vond de reportage paar maanden terug in de vi indrukwekkender :)
Maargoed houdt wel rekening mee dat niet elk omgekochte speler graag in beeld wilt komen, bang voor bedreigingen uit de onderwereld.

Ten eerste wie is er nu naief???Het onderzoek in Italie is nog in volle hevigheid bezig en elke week worden er vorderingen gemaakt.Dus dat die bewijzen heeft staat vast,omdat hij onder andere over de afluister tapes beschikt die naar die doelman gedaan zijn.Men graaft verder, en wat willen jullie dan dat hij voor het proces al met zijn bewijzen naar buiten komt?????
Ten andere word duidelijk gezegd in de reportage dat het moeilijk is om zoiets te bewijzen, vooral omdat de ingezette bedragen worden verspreid over zoveel mogelijke personen over de hele wereld.
Als Nederlander weten jullie ook dat de 1-7 van Lyon een ZEER verdachte match is, maar hoe bewijs je zoiets?????
Je kan op 1 match meer dan honderd bets plaatsen, dus elke bet kan een verdachte bet zijn.
Vooral wat die doelman zei was voor mij van meer belang, omdat die werkwijze PERFECT past bij de werkwijze die de beroemde Chinees Ché hier in Belgie toepaste. Vrouw, kinderen van een speler bedreigen om die zover te krijgen om het spel mee te spelen.
Hoe zouden jullie reageren????
Trouwens het vermoorde koppel in Londen toont gewoon aan dat die lui het ook echt menen moest het zover komen.
Je moet wel een onderscheid maken tussen gefoefel tussen clubs en de georganiseerde misdaad.Is een wereld van verschil in, ook met de bedragen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.