Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Buitenlandse voetbal wedstrijden bezoeken

Omdat ik vorig seizoen 2 buitenlandse wedstrijden heb bezocht en dit heel goed was bevallen ben ik benieuwd of andere mensen ooit buitenlandse wedstrijden bezoeken?
Vorig seizoen ben ik bij de wedstrijden Borussia Dortmund - Herta BSC 1-0 en Borussia Dortmund - Freiburg 1-0 (100 jarig bestaan BVB) Ook ben ik bij Hamburger SV - PSV geweest. Alle 3 waren super ervaringen.
Daarom vraag me af waar andere heen zijn geweest....
-Welke wedstrijd ben je geweest + uitslag
- Hoe ben je aan kaartjes gekomen?
- Hoeveel het ongeveer gekost had.,
- En vertel iets over hoe het was...
Ik ben benieuwd naar ieders verhalen en misschien breng ik andere wel op t idee om ook is een buitenlandse wedstrijd te bezoeken (a) of dat andere mensen tips voor mij hebben!! Ik zie ze wel verschijnen!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar psvmike
Country flagpsvmike in 8-02-2011 16:11 Offtopic
in 8-02-2011 16:11 Offtopic
47 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik ben naar een paar wedstrijden in duitsland geweest vorig jaar:
- Borussia Mönchengladbach - HSV (1-0 Doelpunt Roel Brouwers! :))
- Borussia Mönchengladbach - Wolfsburg
- Schalke 04 - Eintracht Frankfurt
Dit zijn ze volgens mij. Ik wilde dit jaar ook een paar keer gaan maar het is er nog niet van gekomen. Het waren alledrie erg leuke wedstrijden. Schalke was wat verder rijden, maar zeker de moeite waard. We stonden tussen de Eintracht supporters, was erg mooi. Mönchengladbach is niet zo ver rijden en redelijk goedkoop. De prijzen zijn meestal zo rond de 20 euro voor een kaartje. (via internet besteld)
0 Vind ik leuk's
Ik ben op internet al een behoorlijk aanbod van voetbalreizen naar buitenlandse voetbalwedstrijden. Het meest leuke lijkt mij om een keer een wedstrijd tussen Barcelona en Real Madrid of een wedstrijd tussen celtic en Glasgow Rangers ofzo.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Ik wil altijd nog een keer naar een wedstrijd van AC Milan. Verder ben ik nog niet naar een buitenlandse wedstrijd geweest.
0 Vind ik leuk's
aratel:
Ik wil altijd nog een keer naar een wedstrijd van AC Milan. Verder ben ik nog niet naar een buitenlandse wedstrijd geweest.

Ook nooit met nederlandse club mee naar het buitenland geweest? of bezoeken jullie niet veel uitwedstrijdnen?
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
Bilbao - Anderlecht 1-1 (thuis 4-0)
60 euro voor slaapbus en 10 euro ticket , zware rellen meegemaakt , voor de rest was wel zeer leuk hoor en mooi weer !
En ook :
Hamburg - Anderlecht 3-1 (pech gehad) thuis 3-5 ofzo dacht ik ben het al vergeten ? echt gek man :-s. Prachtig stadion he in hamburg , was echt gezellig daar in de sneeuw :) Aan de reeperbahn :D veel gezopen en gefeest en vriendelijk zijn ze daar .
En ook:
24 feb ga ik voor de eerste keer in mijn leven een nederlands stadion bezoeken :-D Ajax - Anderlecht ik kan al niet meer wachten!
0 Vind ik leuk's
dhulster:

Aan de reeperbahn :D veel gezopen en gefeest en vriendelijk zijn ze daar .

Ik ben zelf twee jaar geleden ook naar Hamburg geweest en ook flink gefeest in het gebied van de Reepbahn. Het was wel gezellig daar vooral om flink te feesten.
0 Vind ik leuk's
Unibet
De reeperbahn is echt top! Maar borrusia Dortmund thuis is nog veel mooier! sta je met ongeveer 20.000 man op een tribune achter de goal.
Hier heb je een kleine indruk hoe het daar is: http://www.youtube.com/watch?v=H8gY9vDsOss
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
ik ga ongeveer altijd 4 keer per jaar borussia dortmund bezoeken, meeste fans, trouwe aanhang! 80.000 man wekelijks wat wil je meer? HEJA BVB
0 Vind ik leuk's
Ik ben afgelopen weekend naar de wedstrijd Chelsea - Liverpool geweest :-) Ik kan niet anders zeggen dan: wat een fantastische sfeer! Alles ademt daar voetbal voetbal en nog eens voetbal.
We hebben kaarten geregeld via een kennis in Londen, kosten ongeveer 110 euro per stuk. Via de zwarte handel betaal je al gauw 180 euro per stuk. We zaten op West Upper, dus hoge tribune op rij 2 ter hoogte van de middencirkel.
Ik ben om, ik ga vaker naar Engeland voor een paar leuke voetbal wedstrijdjes! Ik zal later een paar foto's plaatsen, dan kunnen jullie meegenieten :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik ben paar jaar geleden naar Barcelona - Real Madrid geweest werd 2-0.
Ben in januari nog naar Inter - Bologna 4-1 geweest ook een hele mooie wedstrijd.
Alles gewoon op internet gezocht en niet via een organisatie geboekt, was goed te doen!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.