Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Buitenlandse voetbal wedstrijden bezoeken

Omdat ik vorig seizoen 2 buitenlandse wedstrijden heb bezocht en dit heel goed was bevallen ben ik benieuwd of andere mensen ooit buitenlandse wedstrijden bezoeken?
Vorig seizoen ben ik bij de wedstrijden Borussia Dortmund - Herta BSC 1-0 en Borussia Dortmund - Freiburg 1-0 (100 jarig bestaan BVB) Ook ben ik bij Hamburger SV - PSV geweest. Alle 3 waren super ervaringen.
Daarom vraag me af waar andere heen zijn geweest....
-Welke wedstrijd ben je geweest + uitslag
- Hoe ben je aan kaartjes gekomen?
- Hoeveel het ongeveer gekost had.,
- En vertel iets over hoe het was...
Ik ben benieuwd naar ieders verhalen en misschien breng ik andere wel op t idee om ook is een buitenlandse wedstrijd te bezoeken (a) of dat andere mensen tips voor mij hebben!! Ik zie ze wel verschijnen!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar psvmike
Country flagpsvmike in 8-02-2011 16:11 Offtopic
in 8-02-2011 16:11 Offtopic
47 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
mole5:
Gaat er verder nog iemand naar het kampioensfeest van Dortmund? :)
je gaat wel erg hard haha
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Leuk topic! :)
Ik probeer geregeld een wedstrijdje mee te pikken in het buitenland, maar de vetste wedstrijden waren toch wel 'Fla-Flu' (Flamengo - Fluminense, in 2008. 2-0 met 2 goals van 'O Imperador' aka Adriano!) en Atletico Nacional - Independiente Medellin (dé derby van Medellin, ge-wel-di-ge sfeer! Staat trouwens komend weekend weer op het programma!)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Lijkt me ook gaaf Jeroen!
Maar zulke reisjes liggen toch nog een beetje buiten mijn budget ;-)
0 Vind ik leuk's
Afgelopen weekend naar de derby Fenerbahce - Galatasaray geweest ( 2-2 ) .
Wat een heksenketel is dat daar niet normaal!!!!!
Na 12 minuten ongeveer stond het al 2-0 voor Fenerbahce door een omhaal en schot van 25 meter. De supporters werden helemaal gek!
Mensen die intresse hebben in foto's PM maar...
@vwcrew ik zou graag de foto's plaatsen in dit topic weet alleen niet hoe dit werkt... Can you help me? (a)
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
mole5:
Gaat er verder nog iemand naar het kampioensfeest van Dortmund? :)

Deze wil ik dit jaar ook zeker gaan bezoeken! Hoop ook op kaarten voor Schalke Dortmund volgende maand
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
Ik heb me samen met een vriend ingeschreven op de website van UEFA voor de loting van de kaarten van de Champions League finale. Als ik word ingeloot ben ik verplicht kaartje te kopen. De loting is op 2 april, ik post hier of ik ben ingeloot!
0 Vind ik leuk's
Voetbal is Oorlog
thijs1212:
Ik heb me samen met een vriend ingeschreven op de website van UEFA voor de loting van de kaarten van de Champions League finale. Als ik word ingeloot ben ik verplicht kaartje te kopen. De loting is op 2 april, ik post hier of ik ben ingeloot!

Benieuwd! Wat heb je voor die verplichting moeten inleveren?
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.