Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Coronaslaap: komen er nog voorbeschouwingen?

Waar blijven de voetbalvoorspellingen op VW.net.

Er word al een tijd gevoetbald in Wit Rusland, Taiwan en nu in Zuid Korea. Duitsland komt eraan en ik lees geen enkele voorbeschouwing.

Wel voorbeschouwingen van e-sports.

Ook in de tipcompetitie kun je geen overs-unders spelen.

Wanneer gaan we weer los?

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar magic-ap
Country flagmagic-ap in 9-05-2020 12:54 Offtopic
in 9-05-2020 12:54 Offtopic
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik zie er van jou ook geen, als jij nou begint.

Zie je verslag graag tegemoet, wel snel want wil dit weekend nog betten


10 Vind ik leuk's

Ach, zo raar is het ook niet. Landen als Wit-Rusland en Taiwan zijn ook voor de meeste recreatieve wedders niet de meest interessante competities. Dit gedoofde vuurtje zal ook wel aangewakkerd worden, want dit is het laatste weekend zonder voetbal. Komende weken zullen steeds meer (Europese) competities van start gaan en daar zullen ongetwijfeld snel weer voorbeschouwingen met wedtips over komen. ?

3 Vind ik leuk's

ik speel om te winnen, ik kan zelfs niet 1 speler opnoemen die in Taiwan speelt dus waarom zou ik daar in hemelsnaam op gokken?

Wit-Rusland volg ik ook niet, Zuid-Korea vroeger wel toen Kevin Oris daar nog speelde maar dat is nu ook niet meer het geval dus ik wacht wel op Duitsland volgend weekend ;)

4 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Uiteraard willen we hier ook wel even op ingaan. We proberen altijd de competities aan te bieden die voor de leden interessant zijn, maar ook waar we zelf expertise over in huis hebben. Het lukraak schrijven van voorbeschouwingen uit competities waar de schrijver niks over weet, is nooit onze bedoeling geweest. Mochten we daadwerkelijk een kenner vinden voor de Taiwanese competitie, overwegen we dat zeker, maar zoals je zelf wellicht begrijpt, is dat nog niet voorgekomen.


We kunnen wel mededelen dat we naar alle waarschijnlijkheid twee competities extra op gaan pakken (de Turkse en de Portugese competitie), maar ook deze zijn nog niet weer van start.


Tevens noem je de Duitse Bundesliga. Helemaal terecht, onze schrijver staat te popelen. Zoals je gewend bent komt de voorbeschouwing enkele dagen voor de wedstrijd online, zodat we de laatste informatie erin hebben staan. Een wedstrijd een week voorafgaande voorbeschouwingen (en een juiste wedtips toevoegen) is vrij lastig ivm actueel nieuws (blessures bijvoorbeeld).


In ieder geval: we proberen alle interessante competities weer zo goed als mogelijk voor te beschouwen! :-)

15 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

@Support Helemaal goed & logisch. Ik heb nog wel wat connecties in Vietnam, wil je een lijstje met schrijvers hebben?

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.