Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Doe mee: Ps3 Fifa 13 toernooi

Vanuit de chat kwam er al interesse voor een soortgelijk toernooi op de ps3, dus bij deze; meld u aan!
Nog even de regels:
Totaal 8 teams.
Je team mag maximaal 4 sterren hebben om het zo eerlijk mogelijk te houden.
We spelen in een Knock-out systeem.
Beide teams spelen 2 keer tegen elkaar. Geen uit en thuis duel, maar beide scores van de 2 duels worden bij elkaar opgeteld. Is de stand nog gelijk, dan volgt er een 3e en beslissende duel.
De winnaar gaat door naar de volgende ronde. We beginnen met de kwartfinale, halve finale en dan finale.
Je voegt je tegenstander toe als vriend en speelt een ONLINE VRIENDSCHAPPELIJK DUEL.
Mocht er discussie ontstaan over het resultaat, dan is dit altijd gemakkelijk terug te vinden.
Duel leaven is ook het toernooi leaven, het gaat namelijk om het plezier en niet om het weglopen.
Duur is 6 minuten per helft.
Mogelijke teams met 4 sterren:
PSV
Ajax
FC Twente
Anzhi
Dinamo Moskou
Stoke City
Sunderland
Palermo
Parma
Santos
Fluminese
Corinthians
Bordeaux
Marseille
Montpellier
Borussia MonchenGladbach
HSV
Stuttgart
Wolfsburg
Werder Bremen
forumname - club - Psn
1. bbb-unit - Ajax - bbb-unit
2. alexione - Psv - alexione12
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bbb-unit
Country flagbbb-unit in 18-10-2012 20:49 Offtopic
in 18-10-2012 20:49 Offtopic
320 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
hierbij vraag ik nog een keer aan Cavese om een potje te spelen voor het toernooi voeg me aub toe jochem0416
0 Vind ik leuk's
GabiMessi, wanneer zou je kunnen spelen?
0 Vind ik leuk's
Pauken14 - milantimko 2-0 / 3-0
Maurice39 - Akklasens 1-0 / 1-6
volk-ii - ariebaksteen
klavan88 - Estherr90 1-4 / 3-5
arjanb - Hoppi
Cavese - jochemslaats
Johninho123 - markhave 1-2 / 1-6 (67e min ps3 uit) oioi
jappa1988 - GabiMessi10
0 Vind ik leuk's
jappa1988:
GabiMessi, wanneer zou je kunnen spelen?

Morgen?
0 Vind ik leuk's
Voeg me trouwens maar toe op PSN: Gabigabi
0 Vind ik leuk's
Cavese zegt dat die een probleem heeft met zijn internet ik weet niet wanneer de deadline is maar hij hoopt dat het na dit weekend is opgelost hopelijk kan op deze wedstrijd gewacht worden.
0 Vind ik leuk's
jochemslaats:
Cavese zegt dat die een probleem heeft met zijn internet ik weet niet wanneer de deadline is maar hij hoopt dat het na dit weekend is opgelost hopelijk kan op deze wedstrijd gewacht worden.

Tot mijn spijt blijf ik problemen met mijn internet verbinding ondervinden waardoor het voor mij onmogelijk is om online te spelen, ik zal dus helaas niet mee kunnen doen, hopelijk vinden jullie nog een vervanger! excuus
0 Vind ik leuk's
Ik zou graag nog willen meedoen ipv Cavese!
0 Vind ik leuk's
Doen wat dat toch, regel ff gimma tegen jochemlaats
0 Vind ik leuk's
ik vind alles best kan dit alleen even door de toernooi organisator (ariebaksteen) bevestigd worden?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.