Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

En wij maar vloeken en klagen als een bet verkeerd is

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar draco
Country flag draco in 14-04-2012 15:48 Offtopic
in 14-04-2012 15:48 Offtopic
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Verschrikkelijk, ben het volledig met je eens Draco. Ook de houding van sommige mensen in de chat is teleurstellend. Woorden zoals 'boeiend' zijn hier totaal niet op z'n plaats namelijk.
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Ja zeer erg voor zijn familie en vrienden. En voor de supporters in het stadion is het natuurlijk ook niet lekker om te zien. Zeker niet als je er met je kind zit. Maar jongens.... verder is het een onbekende voor iedereen hier. Alle ziekenhuizen en vooral lijkenhuizen liggen vol met treurige gevallen en verhalen. Staan we daar ook bij stil? Nee. Het hoort helaas bij het leven. Al die overdreven reacties altijd.
0 Vind ik leuk's
-
nottripping:
Ja zeer erg voor zijn familie en vrienden. En voor de supporters in het stadion is het natuurlijk ook niet lekker om te zien. Zeker niet als je er met je kind zit. Maar jongens.... verder is het een onbekende voor iedereen hier. Alle ziekenhuizen en vooral lijkenhuizen liggen vol met treurige gevallen en verhalen. Staan we daar ook bij stil? Nee. Het hoort helaas bij het leven. Al die overdreven reacties altijd.

Dit dus.
0 Vind ik leuk's
Thank you Basedgod
Daar ben ik het mee eens, maar een beetje respect voor de doden mag ook wel (y)
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Overdreven om de wedstrijden af te lasten voor een speler die overlijd in een divisie lager. Maar ik respecteer het wel.
0 Vind ik leuk's
Wat is er overdreven?? Dat men die wedstrijden afgelast op hoger niveau??Sorry, maar oa in Italie kan je al deze wedstrijden wel live volgen als je wil.Dus dat vind ik een normale reactie van de Italiaanse voetbalbond.
nottripping:
Ja zeer erg voor zijn familie en vrienden. En voor de supporters in het stadion is het natuurlijk ook niet lekker om te zien. Zeker niet als je er met je kind zit. Maar jongens.... verder is het een onbekende voor iedereen hier. Alle ziekenhuizen en vooral lijkenhuizen liggen vol met treurige gevallen en verhalen. Staan we daar ook bij stil? Nee. Het hoort helaas bij het leven. Al die overdreven reacties altijd.

Kan u wel voor een deel volgen dat er inderdaad veel gevallen in ziekenhuizen enz zijn.Er is wel één wezenlijk verschil, daar staan ze wel niet met een camera uw hele doodstrijd te registreren voor ik weet niet hoeveel mensen die dit gezien hebben. Het is gewoon zo dat wat je ziet toch altijd een sterkere indruk achterlaat.Het is gewoon ook een feit dat verstokte wedders alleen aan hunne bet denken die nu mislukt is en nauwelijks stilstaan bij wat er gebeurd is.Die attitude zegt eigenlijk voor mij ALLES.
0 Vind ik leuk's
Dit is inderdaad schokkend en erg, had het filmpje nog niet gezien...
0 Vind ik leuk's
Verschrikkelijk dit, ik begrijp er werkelijk waar niks van dat relatief veel sporters aan een hartstilstand/hart ritme stoornis overlijden, enige logische verklaring is dat 't genetisch bepaald is, maar daar zijn simpelweg te veel gevallen voor.
Overigens ben ik het niet met Comeyer eens, dat het overdreven is om alle wedstrijden af te lassen, dit getuigt van respect.
Je kan in mijn ogen niet gewoon door gaan met 't voetbal, mensen hebben dit zien gebeuren en het moet even de tijd krijgen om het enigszins te kunnen verwerken.
Ontzettend naar dit.
0 Vind ik leuk's
Ik las in de VI dat Morosini al op jonge leeftijd zijn ouders had verloren en dat zijn broertje zelfmoord had gepleegd. Ik vind het zeker terecht dat de wedstrijden in de Serie A afgelast zijn respect is in dit soort gevallen op zijn plaats.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Preses Palermo niet blij met afgelasting: 'Ter ere van speler voetballen'
Zondag, 15 april 2012 om 12:40
Vrijwel heel Italië leeft dit weekend mee met de nabestaanden van Piermario Morosini. De speler van Livorno overleed zaterdag tijdens een wedstrijd, waarna de Italiaanse voetbalbond (FIGC) besloot het complete programma voor dit weekend te schrappen. Een begrijpelijke beslissing volgens velen, al denkt Palermo-voorzitter Maurizio Zamparini daar iets anders over.
/
De excentrieke preses vindt dat de wedstrijden juist wél plaats hadden moeten hebben. “Ik ben altijd tegen dit soort beslissingen geweest”, vertelt Zamparini aan Sky Italia. “Maar het is waar dat wanneer zoiets gebeurt, heel Italië even stil ligt. Vanuit dat perspectief gezien is het misschien wel begrijpelijk dat alles nu is uitgesteld.”
“Ik denk echter dat het beter was geweest om ter ere van de Morosini gewoon te voetballen en tijdens de wedstrijden stil te staan bij zijn tragische lot. Dat is in mijn ogen beter dan alles af te gelasten”, aldus Zamparini.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.