Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

En wij maar vloeken en klagen als een bet verkeerd is

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar draco
Country flag draco in 14-04-2012 15:48 Offtopic
in 14-04-2012 15:48 Offtopic
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
En dit is "Comeyer" zijn reactie in de chat
Hoe ziek van geest kan je zijn , als je al begint voorstellen te doen om te gokken op iemand zijn dood ???
0 Vind ik leuk's
En moet je dat dan persee overal neerzetten hey......
0 Vind ik leuk's
-
Trieste reactie, maar ben het wel met Nottripping eens.
0 Vind ik leuk's
Ik vermoed dat sommigen wel eens letterlijk voor de spiegel mogen gaan staan en zichzelf eens goed bekijken wat voor een onzin ze hier in de chat de wereld insturen.
En nottripping, als iemand te ver gaat in zijn of haar uitlatingen dan mag die al eens een spiegel voor zijn neus geduwd krijgen.Ik was er zelf bij op de chat en HET was er DIK over.Spijtig dus genoeg niet alleen door comeyer.Maar deze sprong er toch wel bovenuit. (n) (n) (n)
0 Vind ik leuk's
Kom op Leonardo1965, Nottripping heeft gewoon een punt dat de dood van deze voetballer niet erger is dan een willekeurig persoon die sterft.
Hij is te vroeg gestorven en verdiende nog een mooi leven, dit geld tevens voor alle andere personen die sterven. Ik vind het ook overdreven dat alle wedstrijden gestaakt worden. Als hij door een terroristische daad om het leven zou zijn gebracht en je wilt met het staken van de westrijd denken aan de nutteloosheid van de daad dan heeft de gestaakte wedstrijd nog een rol. Dit is inderdaad overdreven en er sterven dagelijks mensen aan een hartaanval. Het leven gaat door en de competitie ook toch
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.