Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Eredivisie 2009-2010 speelronde 9

Mijn combi voor het weekend:
Roda JC - Ajax 2 (1,45)
Vitesse - Sparta Rotterdam 1 (1,65)
FC Utrecht - PSV 2 (1,77)
SC Heerenveen - VV Venlo 1 (1,55)

Mijn enkelvoudige weddenschappen:
Vitesse - Sparta Rotterdam 1 (1,65)
FC Utrecht - PSV 2 (1,77)
Heracles Almelo - FC Twente 2 (1,63)

Dubbele weddenschappen:
AZ - NAC Breda X2 (2,50)
ADO Den Haag - FC Groningen X2 (1,44)
Willem II - NEC Nijmegen X2 (1,50)

Wat vinden jullie er van? De weddenschappen zijn bij Unibet afgesloten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 1-10-2009 21:13 Offtopic
in 1-10-2009 21:13 Offtopic
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zier er goed uit, wat zijn de quotes deze week leuk? Vitesse thuis tegen Sparta, Sparta is het seizoen erg slecht begonnen en Vitesse moet wat laten zien!

PSV zal wel weer zakelijk winnen. Ajax is ook een maatje te sterk voor Roda en Twente is vele malen verder dan Heracles alhoewel dit natuurlijk wel een leuke derby is!

Ik vind ze goed!
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
Ik zet mijn geld mooi op:
FC Utrecht - PSV 2 (1,77)
0 Vind ik leuk's
Ik ga ook voor PSV alhoewel ik natuurlijk ook voor Groningen ga, dat is mijn clubje! Uit tegen ADO den Haag moet te doen zijn, alleen ga ik voor de X2 dubbele kans. Dat lijkt me slimmer.

@Martin: Ook een Groninger of gewoon fan van de Trots van het Noorden?
0 Vind ik leuk's
Alleen Twente vind ik echt een lekkere quote hebben en die gaan ze dan ook denk ik winnen. Ik zet 10 euro op Twente tegen een quote van 1,63.

Oh dit vond ik nog op vi.nl voor de wedstrijd vitesse - sparta

Vitesse is voor eigen publiek al twintig duels op rij ongeslagen tegen Sparta, de tegenstander van vrijdagavond. Alleen de eerste Eredivisie-ontmoeting tussen beide clubs - op 19 september 1971 - eindigde in een zege voor de Rotterdammers (0-6).
0 Vind ik leuk's
Roda JC - Ajax
Thuisploeg scoort: Nee
@2.60 unibet :)
0 Vind ik leuk's
[quote]Alleen Twente vind ik echt een lekkere quote hebben en die gaan ze dan ook denk ik winnen. Ik zet 10 euro op Twente tegen een quote van 1,63.

Oh dit vond ik nog op vi.nl voor de wedstrijd vitesse - sparta

Vitesse is voor eigen publiek al twintig duels op rij ongeslagen tegen Sparta, de tegenstander van vrijdagavond. Alleen de eerste Eredivisie-ontmoeting tussen beide clubs - op 19 september 1971 - eindigde in een zege voor de Rotterdammers (0-6).

Vitesse heeft met 2-0 van Sparta gewonnen je uitleg klopte precies :) Dit soort tips kunnen we nooit genoeg van krijgen :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.