Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

FIFA16 - Ultimate Team

Vorig jaar had ik een topic geopend met Fifa 15 - Ultimate Team.
Nu staat Fifa 16 voor de deur en wederom zit ultimate team in het spel.

Volgens geruchten komt aankomende woensdag 16 September de Web App online waarmee je kunt beginnen met het onderhandelen van spelers en items op de transfermarkt. Hiermee kun je spelers en pakjes kopen.

De vermoedelijke fifa 16 web app pagina op woensdag 16 september:
https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app

Nog een handige site is:
http://www.futhead.com/16/players/

Plaats hier de top spelers die je hebt gekregen uit pakjes, teams die je aan het maken bent of gemaakt hebt en daag spelers uit om voor de fun tegen elkaar een potje ultimate team te doen bij fifa 16.

Nieuw dit jaar is de FIFA 16 Draft voor als je wel ultimate team wilt spelen maar niet opnieuw een team wilt opbouwen. Hierbij krijg je op elke positie de keuze uit 5 willekeurige spelers om zo eenmalig een team per wedstrijd op te bouwen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 13-09-2015 11:03 Offtopic
in 13-09-2015 11:03 Offtopic
82 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ben erg benieuwd hoe de transfermarkt eruit gaat zien. Welke price ranges worden toegekend aan de betere spelers.

Hoop dat EA er in slaagt om FUT toch aantrekkelijk te houden, want de markt van afgelopen jaar was dramatisch.
0 Vind ik leuk's
Price ranges waren dit jaar inderdaad een totaal fiasco...
Hopelijk wordt dit probleem dit jaar aangepakt en zullen ze de prijzen blijven updaten.

Fut draft lijkt mij een mooie toevoeging van ea dit jaar. Het geeft je de kans om met bv. ronaldo of messi te spelen in fut zonder ze te hoeven kopen voor miljoenen coins.

Zal later deze week mijn starter team gaan maken, hiervan zal ik dan een linkje plaatsen in dit topic.

Ik speel al ongeveer 4 jaar fut en speel tegenwoordig op de ps4.
Als fifa 16 uit is maar eens wat potjes spelen tegen jullie;)
0 Vind ik leuk's
sloatske:
Ben erg benieuwd hoe de transfermarkt eruit gaat zien. Welke price ranges worden toegekend aan de betere spelers.

Hoop dat EA er in slaagt om FUT toch aantrekkelijk te houden, want de markt van afgelopen jaar was dramatisch.


Het probleem was vorig jaar vooral dat ze begonnen zonder price ranges en een speler gewoon verkocht kon worden voor een maximaal prijs die je zelf kon instellen. Oftewel geen prijslimiet. Coins via internet kopen was dan heel aantrekkelijk voor deze spelers omdat je dan zelf een maximaal buy now prijs kon instellen. Stel je verkoopt Wilfried Bony die 1000 coins waard is voor een paar miljoen. Hiermee kunnen mensen die er veel geld in steken de mooiste teams kopen.

Een half jaar later gingen ze ineens pas de limieten opleggen en de buy now prijs niet hoog ingesteld kan worden. De limiet is wel een top idee om deze spelers tegen te gaan maar het was niet slim om het pas op de helft van Fifa 15 te doen. De meeste hadden dan al gebruik gemaakt van coins kopen via internet. Ik ben benieuwd als ze nu meteen beginnen met de price ranges of het dan wel evenwaardig blijft en niet zomaar de beste spelers via internet coins gekocht worden maar op een eerlijke manier teams worden gemaakt. Het verschil qua price ranges mag wel wat hoger want mijn transferspelers werden sinds de limieten niet meer gemakkelijk verkocht voor een simpele prijs.
0 Vind ik leuk's
Ben heel benieuwd hoe het gaat uitpakken met zowel draft als de price ranges, ben er van overtuigd dat de price ranges werken als ze vanaf het begin van FUT geïntroduceerd zijn, maar de tijd gaat het leren of het allemaal goed uitgedacht is.
Ben nog het meest benieuwd naar de draft modus en wat deze kan opleveren qua beloningen na de 4 gewonnen wedstrijden.
0 Vind ik leuk's
raaverok:
Ben heel benieuwd hoe het gaat uitpakken met zowel draft als de price ranges, ben er van overtuigd dat de price ranges werken als ze vanaf het begin van FUT geïntroduceerd zijn, maar de tijd gaat het leren of het allemaal goed uitgedacht is.
Ben nog het meest benieuwd naar de draft modus en wat deze kan opleveren qua beloningen na de 4 gewonnen wedstrijden.


Als je 4 wedstrijden wint krijg je 2 gold rare packs.
Ik weet niet of het steeds verschillend is maar ik zag een youtuber die al Fifa16 heeft en mocht testen en die won de fut draft en kreeg 2 gold rare packs.
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
raaverok:
Ben heel benieuwd hoe het gaat uitpakken met zowel draft als de price ranges, ben er van overtuigd dat de price ranges werken als ze vanaf het begin van FUT geïntroduceerd zijn, maar de tijd gaat het leren of het allemaal goed uitgedacht is.
Ben nog het meest benieuwd naar de draft modus en wat deze kan opleveren qua beloningen na de 4 gewonnen wedstrijden.


Als je 4 wedstrijden wint krijg je 2 gold rare packs.
Ik weet niet of het steeds verschillend is maar ik zag een youtuber die al Fifa16 heeft en mocht testen en die won de fut draft en kreeg 2 gold rare packs.


Hmm oke, dat klinkt wel goed voor 4 potjes.
In die soort trailer die ze gemaakt hadden over draft hadden ze het er ook over dat je vanaf 2 gewonnen wedstrijden al je inschrijfgeld voor draft eruit had. Ben benieuwd hoe het precies gaat worden, in mijn ogen is dit wel een goede toevoeging aan FUT!
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
sloatske:
Ben erg benieuwd hoe de transfermarkt eruit gaat zien. Welke price ranges worden toegekend aan de betere spelers.

Hoop dat EA er in slaagt om FUT toch aantrekkelijk te houden, want de markt van afgelopen jaar was dramatisch.


Het probleem was vorig jaar vooral dat ze begonnen zonder price ranges en een speler gewoon verkocht kon worden voor een maximaal prijs die je zelf kon instellen. Oftewel geen prijslimiet. Coins via internet kopen was dan heel aantrekkelijk voor deze spelers omdat je dan zelf een maximaal buy now prijs kon instellen. Stel je verkoopt Wilfried Bony die 1000 coins waard is voor een paar miljoen. Hiermee kunnen mensen die er veel geld in steken de mooiste teams kopen.

Een half jaar later gingen ze ineens pas de limieten opleggen en de buy now prijs niet hoog ingesteld kan worden. De limiet is wel een top idee om deze spelers tegen te gaan maar het was niet slim om het pas op de helft van Fifa 15 te doen. De meeste hadden dan al gebruik gemaakt van coins kopen via internet. Ik ben benieuwd als ze nu meteen beginnen met de price ranges of het dan wel evenwaardig blijft en niet zomaar de beste spelers via internet coins gekocht worden maar op een eerlijke manier teams worden gemaakt. Het verschil qua price ranges mag wel wat hoger want mijn transferspelers werden sinds de limieten niet meer gemakkelijk verkocht voor een simpele prijs.


Ze zullen vast en zeker beginnen met price ranges. Maar ze moeten deze eigenlijk up-to-date houden met de natuurlijke vraag en aanbod van spelers.
0 Vind ik leuk's
Gisteren meer nieuws van ea:

-webapp op donderdag 17 september, met transfermarkt:D

-gesplitste transfermarkten, de voorheen was de markt van xbox 360 en xbox one gelijk, en van ps3 en ps4 ook. nu heeft elke console een eigen markt wat waarschijnlijk het einde betekent van de miljoenen coins op next-gen consoles die vorig jaar via de oude consoles(ps3 en xbox 360) werden gehackt.

-betere price ranges, ea heeft gezegd dat de price ranges dit jaar ruimer zullen worden, dus een lagere minimum en hogere maximum prijzen dan het gemiddelde. Hopelijk verhelpt dit het probleem dat spelers soms niet op de markt zijn. Ook zal ea deze prijs hopelijk regelmatig updaten.

nu maar wachten op de webapp:)
0 Vind ik leuk's
Klinkt positief wesley!

Mogelijk dat de gesplitste markt ook een oplossing is voor de conflicten die vaak in de transfer opspelen en dat na een maand webapp niet meer werkt. Fifa14 was de webapp maar een paar maanden actief en bij Fifa15 ook. Misschien door de scheiding dat dat ook wat soepeler loopt. Ik kan nog herinneren dat het vorig jaar redelijk lang was uitgesteld (uren) als het niet een dag was en dat de servers meteen vastliepen toen de webapp voor het eerst online kwam en het super lang deed voor het eerste pakje geopend kon worden. Hopelijk loopt dat ook wat soepeler!
0 Vind ik leuk's
tegen verwachting in is de webapp van fifa 16 sinds gisterenavond al beschikbaar! je krijgt gratis starter packs en elke dag dat je inlogt krijg je een daily gift.
Ben al beetje aan het traden en ben al begonnen met starter team. uit mijn starter packs kreeg ik helaas niks goeds, maar na verkoop toch 5k in totaal:)

https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.