FIFA toernooi?
Hallo,
Ik heb even een vraag over een FIFA toernooi
Zal er binnenkort weer een toernooi weer plaats vinden?
want volgens mij hadden we het erover bij het vorig toernooi in de topic zelf werd daarover gesproken
voor playstation 3 en 4 ?
Ik heb even een vraag over een FIFA toernooi
Zal er binnenkort weer een toernooi weer plaats vinden?
want volgens mij hadden we het erover bij het vorig toernooi in de topic zelf werd daarover gesproken
voor playstation 3 en 4 ?
hoihoi90:
Hallo,
Ik heb even een vraag over een FIFA toernooi.
Zal er binnenkort weer een toernooi weer plaatsvinden - voor Playstation 3 en 4?
Hallo,
Ik heb even een vraag over een FIFA toernooi.
Zal er binnenkort weer een toernooi weer plaatsvinden - voor Playstation 3 en 4?
Ik zou zeggen; vraag het in een bestaand topic ;-) anders krijgen we er heel veel mbt dezelfde vraag..
https://www.voetbalwedden.net/zoeken.php?q=fifa
Dance like you never danced before.
Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar voor gebruik na afhandeling van de weddenschappen voor het bedrag van...
Plaats een sportweddenschap van minimaal €10 om de 5 x €10 free bets te krijgen. Er zijn geen minimale odds vereist voor het verkijgen van de free bets.
24+. Nieuwe leden. Wed minimaal €10 & ontvang een Free Bet gelijk aan je inzet tot €250. Minimale odds 1.50. Geplaatst en afgehandeld binnen 14 dagen na registratie. Alleen winsten van de Fre
Nieuwste reacties
De TipTopper game: groot succes én meer op komst!De TipTopper game: groot succes én meer op komst!
Laatste reactie 5-05-2023 02:32 van Man83uel 81 reacties
Nieuwe onderwerpen