Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Google+ community: doe mee en win Bwin freebets!


Er gaat geen dag voorbij dat er geen technologische ontwikkelingen om het internet zijn. Zo ook deze week. Google Plus heeft een nieuwe functionaliteit toegevoegd: Google Communities welke bereikbaar is via Google Plus.
Gisteren zijn we op Google Plus een eigen community gestart onder de naam 'Wedden op voetbalwedstrijden'. Het is naast Facebook & Twitter een nieuwe portal waar we kunnen kletsen met als onderwerp: wedden op voetbalwedstrijden. Leuk!
Om onze nieuwe Google Plus community te vieren verloten we onder de eerste 100 leden (die een reactie op de communitypagina achterlaten) 50 Bwin freebets ter waarde van 5 euro. Nog leuker!
De community kan je vinden op:
https://plus.google.com/u/0/communities/112136293111638559384?cfem=1
We zien je daar graag!
Mocht je je mening kwijt willen over Google Plus, de community of iets anders. Geef dan gewoon je reactie hieronder.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 11-12-2012 19:48 Offtopic
in 11-12-2012 19:48 Offtopic
24 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
I'm in, maar snap er weinig van. Lijkt meer op een blog :)
0 Vind ik leuk's
snap er vrij weinig van maar wel aangemeld (y)
0 Vind ik leuk's
Lekker privacy gevoelig allemaal. Benieuwd wanneer de belastingdienst zich aanmeldt (y)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
I'm in, maar snap er weinig van. Lijkt meer op een blog :)

cap_schouw:
snap er vrij weinig van maar wel aangemeld (y)

Ja, het is inderdaad even wennen maar dat hoort bij alle nieuwe dingen. G+ Communities is een mooie portal waar vele Google diensten bij elkaar komen (search, video, maps, docs, mail etc etc). Kortom, heeft zeker potentie om een goede tegenhanger van bijvoorbeeld Facebook te worden. Het is voor ons ook voornamelijk een testomgeving waar we zoveel mogelijk lol en plezier (met elkaar) uit willen halen.
Nogmaals, leuk dat jullie 'lid' geworden zijn (y)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
onzemichael:
Lekker privacy gevoelig allemaal. Benieuwd wanneer de belastingdienst zich aanmeldt (y)

Tsja, dat is een puntje waar we zelf ook mee zitten. We verplichten natuurlijk niemand om lid te worden van onze Google Community. Nooit :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Je kan je precies enkele aanmelden met een account bij gmail?
0 Vind ik leuk's
Zo ook aangemeld hoor.
0 Vind ik leuk's
Mij ook even aangemeld en iets gepost
0 Vind ik leuk's
aangemeld en een berichtje gepost, leuk zo'n community, op naar een freebet
0 Vind ik leuk's
Het gaat steeds verder en verder :) Mooi man dat VW ook op google is te vinden!! Top!
0 Vind ik leuk's
Er is nooit zekerheid met wedden.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.