Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Pokertoernooi voor voetbalwedden.net leden?

@voetbalwedden
Is het niet leuk om binnenkort weer een pokertoernooitje te organiseren voor de leden van voetbalwedden?
De vorige keer dat we dit deden was het een super leuk en gezellig toernooi! Hierdoor kunnen de leden van de site elkaar ook weer wat beter leren kennen en ben ik benieuwd of de vorige titelhouder zijn titel kan verdedigen??
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar psvmike
Country flagpsvmike in 17-10-2012 11:34 Offtopic
in 17-10-2012 11:34 Offtopic
76 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Erg leuk idee, de ovrige editie was inderdaad een succes, hopen op wederom z'n leuk toernooi! :)
0 Vind ik leuk's
+1 !
Of waarom maken we er niet eens een livetoernooi van? :-) Ik ga alvast dit weekend oefenen op de IPO in Dublin :-)
0 Vind ik leuk's
Zou wel leuk zijn!!!
0 Vind ik leuk's
(y)(y)(y)(y)(y)
I'm in
0 Vind ik leuk's
We overleggen dit even. Misschien is er een bookmaker die een mooie freeroll wil spronsoren. Maar dan moeten we wel wat meer aanmeldingen in dit topic hebben :)!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Mooi idee, ik doe mee :)
0 Vind ik leuk's
Er is nooit zekerheid met wedden.
hollandian:
Mooi idee, ik doe mee :)
0 Vind ik leuk's
Ik doe mee! Leuk idee!
0 Vind ik leuk's
Dan doe ik ook wel mee ;). Het liefst niet op Bwin, want daar is mijn poker uitgesloten (a)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.