Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Hoe zijn jullie begonnen met wedden op sportwedstrijden?

Sinds een tijdje ben ik dit forum aan het volgen, en heb sinds deze week een eigen topic met tips.
Maar ik vraag me eens wat af:
Hoe zijn jullie allemaal begonnen?
Plaatsten jullie vaak singles om een beetje bankroll op te bouwen, of kleine 'zekerheidjes' in een combi om op die manier iets sneller een bankroll op te bouwen? Wedden jullie vaak op double kans of direct op een winnaar?
Zelf doe ik beide, singles spelen maar ook kleine ''zekerheidjes'' in een combi.
Zelf wil ik eeerst rustig aan een bankroll opbouwen en durf vaak nog niet direct op een winnaar de betten.
Ik hoor graag eens hoe jullie zijn begonnen en waarom, misschien kan ik er wat van opsteken.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar patrick1988
Country flagpatrick1988 in 30-11-2013 12:16 Offtopic
in 30-11-2013 12:16 Offtopic
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik ben begonnen met combi's te spelen maar na meerdere maanden je speelt en hier op het forum bent dan weet je dat je best speelt bankrollmanagement en ik speel sinds nu altijd singles en levert meer op :)
0 Vind ik leuk's
Begonnen in de toptijd van timbarett en m3rc3d3s zijn nba dus dat betekende: Altijd winst,, comvi's 25 odd goed elke nacht met 5 euro inzet 50 winst enzo.. daarna mindere tijden gehad maar sta in totaal op winst en daar gaat het om! (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.