Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Hugo Borst pokertoernooi €3.900 Freeroll bij Unibet

[IMG]http://www.pokercity.nl/uploads/VIPkwalificatietoernooiHugoBorst.jpg[/IMG] Ga met Hugo Borst mee naar Unibet Open Cannes. De winnaar van het toernooi wint een compleet verzorgde trip naar Unibet Open in Cannes. De overige 8 spelers aan de finaletafel winnen elk tickets voor de online qualifiers. En als je 'HugoBorst' uit het toernooi weet te spelen ontvang je een ticket ter waarde van 60 euro. Heb jij Betweter Hugo Borst altijd al een lesje willen leren? Neem dan plaats bij Unibet aan de pokertafels want er staat een prijs op zijn hoofd. Er kunnen maximaal 1000 deelnemers meedoen aan deze freeroll. Speel donderdag 15 augustus om 20.00 uur mee aan het Dutch Unibet Open Freeroll waar de winnaar een compleet verzorgde Unibet Open Package wint incl. reis, hotelaccommodatie en deelname aan Unibet Open in Cannes op 19 ? 22 september. Weet jij echter Hugo Borst uit de Dutch Unibet Open Freeroll te gooien dan sleep jij een ?55+?5 satellite ticket in de wacht! Naast voetbalanalyticus staat Hugo Borst met zijn username ?HugoBorst? ook bekend om zijn vaardigheden aan de pokertafels. Naast de hoofdprijs zal iedereen aan de finaletafel satellite tickets winnen variërend van ?55+?5 tot wel ?250+?20. Open snel jouw Unibet Poker lobby en registreer je via: Tournaments > Special > Local voor Dutch Unibet Open Freeroll. De jacht is geopend! Schrijf je nu in via Unibet als jij nog geen account hebt. Datum: NL: 15/08, 20 PM CET. Prijzenpot : 1. Full package UO Cannes 2. 255+20 ticket 3. 255+20 ticket 4. 255+20 ticket 5. 255+20 ticket 6. 55+5 ticket 7. 55+5 ticket 8. 55+5 ticket 9. 55+5 ticket Bounty is een ticket van ?55+5: Hugo Borst for Netherlands Budget: De freeroll heeft een waarde van ?3900. Set-up: 3000 starting stack 12 mins blinds ?3 rebuys gedurende de 5 levels.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedden
Country flagwedden in 14-08-2013 09:42 Offtopic
in 14-08-2013 09:42 Offtopic
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Al aangemeld, goed dat je andere leden ook de kans geeft door informatie te geven ! (y)
0 Vind ik leuk's
Er is nooit zekerheid met wedden.
hollandian:
Al aangemeld, goed dat je andere leden ook de kans geeft door informatie te geven ! (y)

Zeker weten daarvoor is deze community ook bedoeld! Het is een freeroll en dus helemaal gratis. Er kunnen maximaal 1000 spelers deelnemen. Het zou mooi zijn als iemand van voetbalwedden de hoofdprijs '' Full package Unibet Open Cannes'' weet te winnen :p
Zodra er een leuke actie is of promotie zal ik dat melden omdat a deren dat ook doen (y). Omdat er ook best wat poker liefhebbers hier op voetbalwedden actief zijn, heb ik het direct even op het forum geplaatst. Het is vrij kort dag maar dat is niet anders want was er pas sinds vandaag van op de hoogte.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Er zijn momenteel 91 inschrijvingen dus voorlopig nog 909 plaatsen vrij.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
is het alleen voor Nederlanders ? geen belgen ?
0 Vind ik leuk's
Heb je hier een ticket voor nodig?
0 Vind ik leuk's
atmoz79:
is het alleen voor Nederlanders ? geen belgen ?

Volgens mij een Dutch toernooi dus geen Belgen, je kan het altijd proberen!!
robertsbo:
Heb je hier een ticket voor nodig?

Als je goed leest dan zie je dat het een freeroll toernooi is. hierbij: Nee geen ticket nodig helemaal gratis.
0 Vind ik leuk's
Er is nooit zekerheid met wedden.
Ik krijg toch echt de melding dat ik een ticket nodig heb.
0 Vind ik leuk's
atmoz79:
is het alleen voor Nederlanders ? geen belgen ?

Ik vermoed dat het alleen voor Nederlanders is, echter weet ik dat niet zeker. Tournaments > Special > Local voor Dutch. Voor Belgen zullen ook vast wel van dit soort toernooien georganiseerd worden. Als ik er 1 weet dan zal ik die ook speciaal voor Belgen plaatsen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
robertsbo:
Ik krijg toch echt de melding dat ik een ticket nodig heb.

Heb jij wel gekeken onder het juiste toernooi ? Onder 'special' en local dan kan het echt niet missen. Want hiervoor is echt geen ticket nodig omdat het gewoon een freeroll is.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Aangemeld
Count me in
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.