Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Kaarten te koop voor: Nederland - Duitsland

Aangezien dit een site voor voetballiefhebbers is, heb ol 2 kaarten beschikbaar voor Nederland - Duitsland die te koop zijn voor 50 euro totaalprijs. De kaarten zijn in de buurt van de Arena op te halen met een E-ticket. Bij interesse of vragen stuur me een PM.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar sundayem
Country flagsundayem in 1-11-2012 23:27 Offtopic
in 1-11-2012 23:27 Offtopic
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor iedereen die mogelijk geïnteresseerd is: de wedstrijd is op 14 november 2012.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
sundayem:
Aangezien dit een site voor voetballiefhebbers is, heb ol 2 kaarten beschikbaar voor Nederland - Duitsland die te koop zijn voor 50 euro totaalprijs. De kaarten zijn in de buurt van de Arena op te halen met een E-ticket. Bij interesse of vragen stuur me een PM.

Misschien heb ik wel intersse, ik PM je.
0 Vind ik leuk's
Aangezien ik ze vandaag kwijt wil/moet en mijn vorige bieders pas na het weekend kunnen beslissen, bied ik de kaart in plaats van voor 50 euro voor 45 aan. Ik hoor het graag.
0 Vind ik leuk's
sundayem:
Aangezien ik ze vandaag kwijt wil/moet en mijn vorige bieders pas na het weekend kunnen beslissen, bied ik de kaart in plaats van voor 50 euro voor 45 aan. Ik hoor het graag.

Mensen moesten wel geld toe krijgen om te gaan, wat een waardeloze wedstrijd was het :p
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.