Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Kerst en NIeuwjaars groeten

Bij deze wil ik graag aan alle "admins" en leden hier , mijn beste wensen voor een mooi en fantastisch 2012 brengen , dat er mooie bets mogen vallen en dat alles perfekt mag verlopen voor jullie allen , jullie geliefden en familie en vrienden.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar draco
Country flag draco in 17-12-2011 16:01 Offtopic
in 17-12-2011 16:01 Offtopic
18 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
draco:
Bij deze wil ik graag aan alle "admins" en leden hier , mijn beste wensen voor een mooi en fantastisch 2012 brengen , dat er mooie bets mogen vallen en dat alles perfekt mag verlopen voor jullie allen , jullie geliefden en familie en vrienden
[URL=https://www.voetbalwedden.net/d35c7f5b07d334228b59a9e591276002520215e3?url=http://www.commenthaven.com/graphics-christmas/sexy-naughty/schristmas_ch-8.gif">[/URL]

Ook namens mij iedereen fijne kerst en een goed nieuwjaar;) (y)
0 Vind ik leuk's
Bedankt nogmaals vor de kerstgroeten (y) Bij deze wens ik iedereen ook nog een fijne kerst en een gezond en gelukkig 2012. Heeft iemand nog goede voornemens ?
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Iedereen, Prettige feestdagen en een liefdevol, winstgevend jaar! Proost... (y)
0 Vind ik leuk's
wie niet waagt, wie niet wint!
KERSTGROETEN,en NIEUWJAARSGROETEN, aan de HELE redactie van VOETBALWEDDEN.NET,
alleen dat voorval, met die actie van 55 EURO BIJ BWIN OP 7/11, vond ik TOTAAL niet passen,
WANT wij gaan er vanuit dat het klopt,dus mijn vertrouwen in jullie aangekondigde acties is momenteel op een zeer laag niveau
,en ook dacht ik dat jullie nog eens speciaal bij die bewuste actie vragen, dat je in zo'n kader, JE BWIN GEBRUIKERSNAAM moet invullen voor het geval, dat er problemen zijn met de ontvangst van je, "vergiftigd geschenk",van BWIN wel te verstaan,...
IK HOOP NOG ALTIJD, dat jullie mij ermee (nog) eens, mee kunnen helpen,noem het een goedmakertje,dan kunnen we met wat meer vertrouwen, jullie aangekondigde acties evalueren.
Dank U
MET VRIENDELIJKE GROETEN,
0 Vind ik leuk's
samirriani:
KERSTGROETEN,en NIEUWJAARSGROETEN, aan de HELE redactie van VOETBALWEDDEN.NET,
alleen dat voorval, met die actie van 55 EURO BIJ BWIN OP 7/11, vond ik TOTAAL niet passen,
WANT wij gaan er vanuit dat het klopt,dus mijn vertrouwen in jullie aangekondigde acties is momenteel op een zeer laag niveau
,en ook dacht ik dat jullie nog eens speciaal bij die bewuste actie vragen, dat je in zo'n kader, JE BWIN GEBRUIKERSNAAM moet invullen voor het geval, dat er problemen zijn met de ontvangst van je, "vergiftigd geschenk",van BWIN wel te verstaan,...
IK HOOP NOG ALTIJD, dat jullie mij ermee (nog) eens, mee kunnen helpen,noem het een goedmakertje,dan kunnen we met wat meer vertrouwen, jullie aangekondigde acties evalueren.
Dank U
MET VRIENDELIJKE GROETEN,

Hoi, Samirriani
Ben het gedeeltelijk met je berichtje eens, alleen is dit een foutje geweest van Voetbalwedden, wat ze ook eerlijk hebben toegeven.
Vind dus dat je ze daar niet op mag afrekenen, er zijn immers ook al genoeg acties goed gegaan, laats is er nog iemand naar Real Madrid-Ajax gegaan, foto,s staan op de site hier! Laten we er met z,n alle een betere site van maken in 2012! (y)
Gr
Fifa
0 Vind ik leuk's
wie niet waagt, wie niet wint!
samirriani:
KERSTGROETEN,en NIEUWJAARSGROETEN, aan de HELE redactie van VOETBALWEDDEN.NET,
alleen dat voorval, met die actie van 55 EURO BIJ BWIN OP 7/11, vond ik TOTAAL niet passen,
WANT wij gaan er vanuit dat het klopt,dus mijn vertrouwen in jullie aangekondigde acties is momenteel op een zeer laag niveau
,en ook dacht ik dat jullie nog eens speciaal bij die bewuste actie vragen, dat je in zo'n kader, JE BWIN GEBRUIKERSNAAM moet invullen voor het geval, dat er problemen zijn met de ontvangst van je, "vergiftigd geschenk",van BWIN wel te verstaan,...
IK HOOP NOG ALTIJD, dat jullie mij ermee (nog) eens, mee kunnen helpen,noem het een goedmakertje,dan kunnen we met wat meer vertrouwen, jullie aangekondigde acties evalueren.
Dank U
MET VRIENDELIJKE GROETEN,

Bedankt voor de groeten! Al snap ik niet helemaal waar je op doelt. Heb jij je bonus niet gehad?
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
VW is tot niets verplicht en zijn allemaal giften. Een maand later en nog mensen die zich benadeeld voelen??? VW is ruimschoots voldoende onderscheidend, leuke acties genoeg mogelijkheden om prijsies te winnen. Als het je niet bevalt ga je lekker ergens anders lobbyen voor een financiele tegemoetkoming. Mijns inziens misplaatst geklaag.
Stort zelf die halve meier erbij en maak er wat moois van.
Fijne dagen boys.
0 Vind ik leuk's
-
Dank voor de goede wensen Draco,
En geheel wederzijds natuurlijk naar jou en naar de gehele crew die mij al sinds 2008 hun vertrouwen hebben gegeven. Dat zegt wel iets dacht ik zo. Ik verbaas me er ook nog altijd over waar mensen zich druk om blijven maken tripping. Als er een keer een dubbeltje minder hun kant op rolt is het meteen met verwijten smijten terwijl alles keurig in de spel voorwaarden vermeld staat. Enfin. Het is nooit goed.
Vw doet het hele jaar door meer gratis geld acties dan welke community ook en dat al sinds jaar en dag dus voor mij en vele anderen is het duidelijk dat deze website zegt waar hij voor staat! Iedereen een hele fijne jaarwisseling met dikke vette bergen goud voor alle ledennnn!
Cheerssss to la familia :P
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
Een winstgevend maar vooral gezond 2012 gewenst!
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
nottripping:
VW is tot niets verplicht en zijn allemaal giften. Een maand later en nog mensen die zich benadeeld voelen??? VW is ruimschoots voldoende onderscheidend, leuke acties genoeg mogelijkheden om prijsies te winnen. Als het je niet bevalt ga je lekker ergens anders boycotten voor een financiele tegemoetkoming. Mijns inziens misplaatst geklaag.
Stort zelf die halve meier erbij en maak er wat moois van.
Fijne dagen boys.

Thanx bro!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.