Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Kerst en NIeuwjaars groeten

Bij deze wil ik graag aan alle "admins" en leden hier , mijn beste wensen voor een mooi en fantastisch 2012 brengen , dat er mooie bets mogen vallen en dat alles perfekt mag verlopen voor jullie allen , jullie geliefden en familie en vrienden.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar draco
Country flag draco in 17-12-2011 16:01 Offtopic
in 17-12-2011 16:01 Offtopic
18 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
samirriani:
KERSTGROETEN,en NIEUWJAARSGROETEN, aan de HELE redactie van VOETBALWEDDEN.NET,
alleen dat voorval, met die actie van 55 EURO BIJ BWIN OP 7/11, vond ik TOTAAL niet passen,
WANT wij gaan er vanuit dat het klopt,dus mijn vertrouwen in jullie aangekondigde acties is momenteel op een zeer laag niveau
,en ook dacht ik dat jullie nog eens speciaal bij die bewuste actie vragen, dat je in zo'n kader, JE BWIN GEBRUIKERSNAAM moet invullen voor het geval, dat er problemen zijn met de ontvangst van je, "vergiftigd geschenk",van BWIN wel te verstaan,...
IK HOOP NOG ALTIJD, dat jullie mij ermee (nog) eens, mee kunnen helpen,noem het een goedmakertje,dan kunnen we met wat meer vertrouwen, jullie aangekondigde acties evalueren.
Dank U
MET VRIENDELIJKE GROETEN,

Samir, je moet echt niet zo gefrustreerd doen, dat siert mensen echt niet
'dan kunnen we met wat meer vertrouwen jullie aangekondigde acties evalueren'
Ik heb ondertussen, net als veel regs hier, al heel wat vertrouwen in het VW-team, een fout kan gebeuren, want niemand is perfect.
Als er iets is waar je helemaal niet tevreden mee bent of als je suggesties hebt mag je dit absoluut melden, maar moet je niet overdrijven.
PS: de Caps Lock toets staat op de linkerkant van het toetsenbord, tussen de Shift- en de Tabtoets
0 Vind ik leuk's
draco:
Bij deze wil ik graag aan alle "admins" en leden hier , mijn beste wensen voor een mooi en fantastisch 2012 brengen , dat er mooie bets mogen vallen en dat alles perfekt mag verlopen voor jullie allen , jullie geliefden en familie en vrienden
[URL=https://www.voetbalwedden.net/d35c7f5b07d334228b59a9e591276002520215e3?url=http://www.commenthaven.com/graphics-christmas/sexy-naughty/schristmas_ch-8.gif">[/URL]

Mooi initiatief Draco,
Fijne kerst alvast voor iedereen!
gr
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Hetzelfde gewenst voor jullie allen. (y)
0 Vind ik leuk's
Bij deze iedereen een geweldig kerstfeest toegewenst en een gelukkig, gezond & succesvol 2012 toegewenst!
Voornemens 2012:
- Minder gokken, meer wedden!
- Eerder beginnen met leren voor me tentamens (wordt vannacht een latertje ;-) )
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Bij deze wens ik Fredje77 (Rinio Te Vrede) alle leden , bezoekers en voetbalkenners van de site voetbalwedden.net ook een vrolijk kerstfeest .
0 Vind ik leuk's
fredje77
Fijne feestdagen vrienden van voetbalwedden! Bedankt voor jullie support en het verspreiden van het woord voetbalwedden! In 2012 beloven er mooie nieuwe dingen aan te komen voor deze site! Stay tuned en ik zie jullie in 2012!
Grz
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Voor alle VW leden en alle admins fijne feestdagen gewenst. Moge we allen 2011 Leuk en veilig afsluiten. Voor 2012 wens ik iedereen een spetterend, gezond en winstgevend 2012.
Greetz Chipallo (y)
0 Vind ik leuk's

Ik had al mijn Kerst en nieuwsjaarsgroeten gedaan, maar Man City legende Mario Ballotelli nog niet!!!! :d

Bij deze: https://www.youtube.com/watch?v=mhGVOtRp1UI

Enjoy (y)

Bericht gewijzigd door wedden op vr 25 jun. 2021, 10:21
0 Vind ik leuk's
wie niet waagt, wie niet wint!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.