Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Scorecast combi (lot uit de loterij!)

Zie het als een funbetje wat gelijk staat aan de loterij! Door een combi van 4 te maken op Scorecast - Anytime goal. Met een gemiddelde odd van 20 kun je daar echt veel mee verdienen! Een odd met meer dan 150000. 


Als je mijn voorbeeld ziet zie je al Dat ik gelijk de mist in ben gegaan maar wel een mooie odd van 242991!!


Tja de kans dat het klopt is vrij klein. Maar ik denk wel dat de kans dat we zo een combi goed hebben groter is dan een lot uit de loterij. Tenzij je de loterij al hebt gewonnen. 


Ik wil met deze topic bereiken dat iedereen die actief is en natuurlijk wilt zijn ‘fun’bet deelt zodat andere hier ook van mee kunnen profiteren en samen wellicht de loterij winnen!!


Wat denken jullie?

3 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar elsbert
Country flagelsbert in 20-02-2018 12:30 Offtopic
in 20-02-2018 12:30 Offtopic
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

vanmiddag post ik een betje voor de CL


0 Vind ik leuk's

0 Vind ik leuk's

Ik speel al geruime tijd goalscoorders in de Scandinavische competities, odds meestal aan 2,5 - 3,0. 3 Doelpuntenmakers á gemiddeld 2,70 x EUR 5 zit je al aan 'n pay out van rond de EUR 100.

Kans op winst is iets aannemelijker dan een loterij voor 25k met 'n kans die nihil is.


Tot slot waarom Scandinavië? Voorbeeld: Morelos (nu Rangers) was 2 jaar op rij topscoorder en odds bleven rond de 2. Er is voor spitsen simpelweg meer te halen in deze competities (en stap naar europa) en de verdediging is minder goed.


Doe er je voordeel mee!

3 Vind ik leuk's

Zou je dit, als je tijd hebt, weer eens willen delen met ons rjansen82? Ik vond het altijd interessante bets en speelde geregeld met je mee!


Thanks alvast!


3 Vind ik leuk's

Ga ik zeker doen viktor. Vooralsnog zijn er alleen bekerwedstrijden in Zweden en Finland. Unibet bied hier geen goalscoorders voor aan. Zodra de comp. begint ga ik weer tippen.

Denemarken is wel weer bezig echter enkele doelpuntenmakers zijn verkocht/geblesseerd. Kijk het even een aantal wedstrijden aan.


0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.