Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Movember: schenk aandacht aan prostaat- en teelbalkanker

Mede-wedders!

Deze maand staat in het teken van 'Movember'. Een groot deel van onze voetbalselectie (FC Lisse) laat zijn snor staan om zo het probleem prostaat- en teelbalkanker onder de aandacht te brengen! Ik doe hier ook fanatiek aan mee en iedereen is gevraagd om op een gekke/normale/creatieve manier geld in te zamelen voor Movember.

Meteen m'n familie aan het werk gezet via werk, kennissen, netwerk etc. en zelf ook hard aan de slag gegaan! Wil je net gaan storten of een dikke winst gepakt afgelopen weekend? Doneer dan een klein bedrag of deel hiervan op onze teamsite en steun daarmee het goede doel!

De teller staat na 4 dagen al op €569,-, dus dat gaat de goede kant op! Doneren kan hier: www.mobro.co/davidverweij (persoonlijke pagina) of op http://nl.movember.com/team/1238873 (teamsite).

Bij voorbaat dank!

Groet,

David Verweij

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar dedavid36
Country flagdedavid36 in 4-11-2013 21:41 Offtopic
in 4-11-2013 21:41 Offtopic
21 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hee David, wat een goed initiatief!
Ik zal morgen eens overleggen wat wij mogelijk voor jullie kunnen doen :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Hee David, wat een goed initiatief!
Ik zal morgen eens overleggen wat wij mogelijk voor jullie kunnen doen :-)

Hey VW!
Zag de kleine aanpassingen aan het topic ook, bedankt!
Ja zou top zijn, we proberen zoveel mogelijk op te halen, op alle mogelijke manieren!
0 Vind ik leuk's
Mooi initiatief.
Ik hoop dat de meesten hier begrijpen dat er heel wat belangrijkere dingen zijn in het leven dan wedden
0 Vind ik leuk's
Input voor een eventuele actie (al dan niet in combinatie met VW) is natuurlijk altijd welkom!
0 Vind ik leuk's
Input:
- Openingspost via jullie Facebook en Twitter verspreiden? Een bereik van ruim 6000 mensen zorgt zeker voor veel donaties!
- Een actie komend weekend via het forum/Twitter/Facebook met de juist te voorspellen uitslag bij een nader te bepalen wedstrijd in combinatie met een bookmaker. Per goed voorspelde uitslag een x bedrag naar Movember?
0 Vind ik leuk's
dedavid36:
Input voor een eventuele actie (al dan niet in combinatie met VW) is natuurlijk altijd welkom!

Dag David, we hebben zojuist even overlegd en hebben het volgende besloten. We houden deze maand een reguliere prijsvraag op deze site en zullen per deelnemer aan de prijsvraag 1 euro naar jullie overmaken, met een maximum van 100 euro. Leuk toch?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
dedavid36:
Input voor een eventuele actie (al dan niet in combinatie met VW) is natuurlijk altijd welkom!

Dag David, we hebben zojuist even overlegd en hebben het volgende besloten. We houden deze maand een reguliere prijsvraag op deze site en zullen per deelnemer aan de prijsvraag 1 euro naar jullie overmaken, met een maximum van 100 euro. Leuk toch?

Echt top VW!
0 Vind ik leuk's
Mooi gebaar zeg van Voetbalwedden :D!!!!
0 Vind ik leuk's
.
Vind het een hele mooie actie van jullie! Heb het zelf ook waardoor ik me toch enigszins verbonden kan voelen met dit topic. Ikzelf heb al een duit in een ander donatiezakje gedaan dus moet nog even kijken of ik er nog wat bij doe, maar als student zit het allemaal wat krapper.
Nu dit onderwerp toch gelijk is aangesneden heb ik toch zo mijn bedenkingen bij de opzet van het hele 'movember' (niet jullie actie hoor, laat dat duidelijk zijn :) ). Teel/Zaadbalkanker is namelijk iets wat bij de meeste mannen niet zo bekend is, mede doordat er niet zoveel (sterf-)gevallen van voorkomen. Hierdoor hebben mensen weinig kennis over waar ze op moeten letten en wat tekenen van zaadbalkanker kunnen zijn. Het is natuurlijk leuk dat niet alleen jullie, maar ook invloedrijke mensen in Nederland hier aandacht aan besteden maar in mijn ogen zou het belangrijker zijn als ze op TV niet laten zien dat ze Movember steunen maar hoe je deze vorm van kanker kunt herkennen. Voorkomen is beter dan genezen is iets wat mensen vaak roepen terwijl ze in dit geval weinig aan voorkomen doen.
99% van de mannen kan zaadbalkanker namelijk overleven als zij er op tijd bij zijn, maar dan moeten ze wel weten dat er iets fout is. Vrouwen gaan snel naar de dokter als ze een bultje ontdekken wat er niet hoort te zitten, maar mannen negeren deze klachten vaak. Als je in de maand november bijvoorbeeld afgevaardigden van ziekenhuizen langs scholen laat gaan om de kinderen hierover te informeren, ben je al een heel eind op weg. In mijn geval was het een hele lichte maar constante pijn waardoor ik naar de dokter ben gegaan, maarja... Wanneer is pijn gewoon een pijntje en wanneer word het iets ergers?
Nogmaals, dit is niet gericht tegen jullie, want ik vind dit een topactie (Net zoals de reactie van VW-crew en de VW crew), maar van bovenaf kan er zo veel meer gedaan worden om ervoor te zorgen dat het aantal sterfgevallen aan deze vorm(en) van kanker tot een minimum te beperken. Ieder mensenleven dat met zo'n reclame/presentatie/post op VW.net word gered is er eentje :).
0 Vind ik leuk's
Idd mooi gebaar van VW! Heb 2 jaar geleden ook gedacht dat ik zoiets had maar gelukkig was het ontsteking van de bijbal.........
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.