Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Niets storten, maar op weg naar........

Hoi,
De laatste tijd speel ik veel op bwin, maar ben nu 2 weken actief op expertfc, hierdoor speel ik ook weer op unibet. Met dit topic wil ik laten zien dat je door niet te storten toch geld kan maken.
Ik ga in dit topic steeds opnieuw plaatsen welke bets ik speel op unibet met het geld wat ik van expertfc win. Vorige week heb ik voor het eerst een bedrag gewonnen, dit is dus mijn begin roll. Er kan steeds opnieuw geld bijkomen doordat ik op expertfc geld win voor op unibet en natuurlijk door bets te plaatsen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar 84lange84
Country flag84lange84 in 16-04-2012 15:02 Offtopic
in 16-04-2012 15:02 Offtopic
12 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Winst Expertfc, Week 15: 3e goed voor 30 euro.
RoLL Unibet: 30,00 euro.
0 Vind ik leuk's
Bets vandaag:
0 Vind ik leuk's
Heb je ook nog iets gemaakt van het geld dat je vorige week won? Toen was je toch 6e in de Serie A?
Edit: Ik zie dat die ronde nog doorging dit weekend. Had ik dat geweten had ik misschien nog een leuke kans gemaakt, nu kan ik niet meer inzetten helaas.
0 Vind ik leuk's
sundayem:
Heb je ook nog iets gemaakt van het geld dat je vorige week won? Toen was je toch 6e in de Serie A?
Edit: Ik zie dat die ronde nog doorging dit weekend. Had ik dat geweten had ik misschien nog een leuke kans gemaakt, nu kan ik niet meer inzetten helaas.

Italie is alles afgelast, dus word idd 6e. Deze komt nog bij de roll, maar post het pas bij ontvangst ;)
0 Vind ik leuk's
Leuke challenge Lange84!
Veel succes en ben benieuwd hoeveel je er van weet te maken!
0 Vind ik leuk's
Lange 84,
Ik heb mezelf zojuist ook aangemeld voor ExpertFC.
Is het de bedoeling dat je iedere wedstrijd voorspelt in de competitie waar je je voor hebt aangemeld, of wedstrijden naar eigen keuze?
0 Vind ik leuk's
Feyenoord. Voor Betfair promotiecode, zie Persoonlijke Tekst bij profiel.
dannym:
Lange 84,
Ik heb mezelf zojuist ook aangemeld voor ExpertFC.
Is het de bedoeling dat je iedere wedstrijd voorspelt in de competitie waar je je voor hebt aangemeld, of wedstrijden naar eigen keuze?

Alle wedstrijden invullen en dan proberen zo'n hoge odd (bij elkaar opgeteld en niet vermenigvuldigd) wint dan een prijs.
Voor meer vragen graag in dit topic stellen zodat dit topic niet 'vervuild' wordt:
https://www.voetbalwedden.net/topic/unibet-expert-fc-695/
0 Vind ik leuk's
Succes Lange, ben benieuwd!
0 Vind ik leuk's
Ik had nog wat live betjes geplaatst deze avond (op arsenal :S), maar liep niet lekker. De combo van 3 was iig goed (Y).
Voor morgen de volgende Combo al klaar en gespeeld:

RoLL =15,00
0 Vind ik leuk's
voor nu en vnv het volgende nog gespeeld.

Het loopt nog niet echt lkkr, ma hopelijk komt het nog goed ^^
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.