Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Online voetbalspel EredivisieGuru seizoen 2012-2013



Beste leden,

Welkom in het topic van Eredivisieguru.com is een online voetbalspel die wij vorig jaar hebben gelanceerd in samenwerking met onze trotse partner Bwin.

Over iets meer dan tien dagen starten wij met een nieuw seizoen EredivisieGuru. Voorspel de uitslagen van de Nederlandse Eredivsie voetbalwedstrijden en meet je met andere voetballiefhebbers! Bundel je krachten met vrienden, familie, klasgenoten etc. om zo het beste team te worden! Er is een prijs voor de eindwinnaar, voor de superwinnaar, voor het beste team, voor de weekwinnaars en een extra prijs voor het verslaan van het VWdreamteam

Maar let op! Je kan slechts één hoofdprijs winnen...Voor een juist voorspelde uitslag krijg je 1 punt. Zeldzame uitslagen worden beloond met meer punten. En het leukste... meedoen is kostenloos doordat Bwin de prijzen sponsort!

Extra toevoeging
Wij van voetbalwedden.net hebben een extraatje toegevoegd om het spel nog spannender te maken. Afgelopen weken hebben wij de toptippers van voetbalwedden.net benaderd om een team te vorm en op eredivisieguru. Dit team bestaat uit 11 spelers die het VWdreamteam vormen. Deze spelers zijn uitgekozen aan de hand van hun tipsresultaten het afgelopen jaar en een positieve ROI.

Het volledige overzicht van dit klassement vind je hier:
- http://www.voetbalwedden.net/tips-competitie/2012/

Wij van voetbalwedden.net willen onze toptippers in de toekomst meer gaan belonen. Een klein begin is vanaf nu gemaakt met dit spel.

De uitdaging
Het VWdreamteam moet zich dit seizoen flink gaan bewijzen. Wanneer het dit team lukt om per periode bovenaan te eindigen, ontvangen zij een extra prijs. Maar eindigt een ander team op de eerste plek (alleen de eerste plek) dan ontvangen zij als team een extraatje aan het eind van de periode. Bij de eindklassering doen wij precies hetzelfde. Beide partijen weten dus wat ze te doen staat.

Extra prijzen door VW mogelijk gemaakt

- Wanneer een team per periode boven het dreamteam eindigt, storten wij als extraatje 10 euro per individu. (let op: alleen de eerste plek wordt beloont). Een eerste plek voor het dreamteam betekend hetzelfde.

- Wanneer een team bij de eindklassering boven het dreamteam eindigt, ontvangen alle leden individueel ook nog 50 euro. Een eerste plek voor het dreamteam betekend hetzelfde.

Bekijk hier de algemene spelregels:



Om de prijzen te kunnen winnen, dient u een account te hebben bij Bwin, dat de prijzen sponsort.

Prijzen overzicht (1500 euro prijzengeld)

Individueel klassement (eindklassering)
1e prijs: 250 euro
2e prijs: 150 euro
3e prijs: 100 euro
4e prijs: 50 euro
5e prijs: 50 euro
6e prijs: 50 euro
7e prijs: 50 euro
8e prijs: 50 euro
9e prijs: 50 euro
10e prijs: 50 euro

Periodeprijs individueel
Periode 1 (8 wedstrijden): 1e prijs 100 euro, 2e prijs 50 euro, 3e prijs: 25 euro
Periode 2 (8 wedstrijden): 1e prijs 100 euro, 2e prijs 50 euro, 3e prijs: 25 euro
Periode 3 (8 wedstrijden): 1e prijs 100 euro, 2e prijs 50 euro, 3e prijs: 25 euro
Periode 4 (10 wedstrijden): 1e prijs 100 euro, 2e prijs 50 euro, 3e prijs: 25 euro

Teamprijs (eindklassering)
Iedere deelnemer van het winnende team (max. 11) ontvangt een Manchester United shirt.

Op de hoogte blijven van de laatste Guru feitjes? Volg ons op facebook en twitter!

Wij van voetbalwedden.net wensen iedereen een succesvol seizoen en hopen dat het een spannende (sportieve) strijd mag gaan worden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 29-07-2012 13:24 Offtopic
in 29-07-2012 13:24 Offtopic
355 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
wedden:
Er is een plek vrij gekomen bij team voetbalwedden dat momenteel de staat. Teamcode: C4CA4238 Wie er als eerste bij is zal in het team komen.

Kheb ff gejoind (y)
Geen last meer van ArjanB iig :d :d :d :d :d
0 Vind ik leuk's
vw crew toppers in dat shirt ole,ole,ole :p
2de met 103 punten (h)
(y)
0 Vind ik leuk's
1 Charlie&Friends 104
2 VWCrew Toppers 103
3 loenermark 100
4 Spetsers 99
4 Voetbalwedden 99
4 UFC-CREW 99
7 VW-Guru 97
8 droomteam1 96
8 DOEMEEVOORPLEK1 96
10 WOSforum 95
11 VW-Pro's 93
12 Glazen bol 91
13 fcBarca 90
14 fc de vissers 88
15 TIFFOSI 85
15 VW-Only 85
17 Real Madrid 84
17 TheUnibetKillers 84
19 VW Dreamteam 83
20 belgium squad 80
Ok,
De eerste periode mogen we als een opwarmertje beschouwen. 2e ronde moet het beter dreamteam. Charlie gaat goed. Al kunnen de vw crew toppers er nog makkelijk overheen.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:

De eerste periode mogen we als een opwarmertje beschouwen. 2e ronde moet het beter dreamteam. Charlie gaat goed. Al kunnen de vw crew toppers er nog makkelijk overheen.


Dat team droomt teveel;)
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
1 plaats vrij bij de nummer 7, laat maar horen als je er bij wilt.
0 Vind ik leuk's
Als het mag zou ik er wel bij willen. Momenteel heb ik 28 punten.
0 Vind ik leuk's
vwcrew-toppers door gaan zo de naam zegt het al toppersssssssssss (h)
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
ik doe het DRAMATISCH en dat is nog zacht uitgedrukt
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
gaittie:
Als het mag zou ik er wel bij willen. Momenteel heb ik 28 punten.

Ik heb de pm met teamcode verstuurd (y)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Dankje, ik heb me aangemeld!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.