Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

[PS3] Het Voetbalwedden FIFA14 toernooi!

Hallo Voetbalwedden
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar klijn4
Country flagklijn4 in 7-10-2013 16:37 Offtopic
in 7-10-2013 16:37 Offtopic
625 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ja dat is wel een goed plan Robbert, dan mogen kevin en principito in hun plaats, ik zal ze even een pm sturen.
0 Vind ik leuk's
Ik heb een update van de standen in de poules geplaatst in de beginpost!
0 Vind ik leuk's
Heijnsie & Rollings, wanneer kunnen jullie? Ik heb vandaag de hele dag tijd en morgen ook.
0 Vind ik leuk's
Het is makkelijker als jullie elkaar een prive bericht sturen met je mobiel nummer. Kunnen jullie elkaar whatsapp bericht sturen.
0 Vind ik leuk's
Waarom maken we niet één grote groepschat? Of is dat een stom idee? Dat iedereen mij zijn nummer pmt en dat ik een groep aanmaak.
0 Vind ik leuk's
Groep D
Wat een wedstrijd in San Siro! Milan gaf een 2-0 en 3-1 voorsprong nog weg en zo wint Roma met 3-4!
0 Vind ik leuk's
Klijn in poule A zijn er 2 die geen teken van leven geven, misschien vervangen door 2 andere? Dan kunnen we door met de poule
0 Vind ik leuk's
Heb ik al gedaan mokum, kevin0202 en principito zijn in hun plaats gekomen
0 Vind ik leuk's
Heren ik zit nu in poule A :) Ik ben vanavond beschikbaar behalve rond 18:00 tot 18:30 de rest van de avond wel :) pm me
0 Vind ik leuk's
Ik heb de stand weer even geüpdate in de beginpost.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.