• /
  • Forum /
  • Offtopic /
  • [PS4] FIFA 16 Toernooi met prijzenpot! (inschrijven t/m 14 maart)

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

[PS4] FIFA 16 Toernooi met prijzenpot! (inschrijven t/m 14 maart)

Beste leden van voetbalwedden.net,

Aangezien het laatste FIFA-toernooi alweer een tijdje geleden is georganiseerd word het weer tijd voor een nieuw toernooi! Deze keer gaat het enkel om een PS4 editie! Aangezien we een zo groot mogelijk toernooi willen organiseren kun je je inschrijven tot en met maandag 14 maart. Hierbij spelen we wederom weer om een prijzenpot die door onze eigen inleg mogelijk wordt gemaakt. De inleg bedraagt wederom 5 euro!.

Het toernooi is hetzelfde als de vorige keer, dus op knock out basis! Dus ook deze keer geld het dat je het gehele toernooi maar 1 keer een team mag wezen! Dus als jij de eerste ronde met Real speelt en je bent door, dan mag jij de rest van het toernooi niet meer met Real spelen!

De reden hiervoor is dat ik een toernooi met verschillende teams wil en niet dat iedereen altijd met Real speelt! De controle van deze regel ligt uiteraard bij jezelf, jij weet of jij al met dit team gespeeld heb. Ook kan ik dit eenvoudig controleren en weet ik het van de meeste mensen wel direct! Spelen met twee keer hetzelfde team is niet toegestaan en betekent diskwalificatie!

Wedstrijd- instellingen
Toegestane teams: Landenteams + Clubteams
De standaard-instellingen van FIFA vriendschappelijk
Duur helft: 6 min
Besturing: Willekeurig
Spelsnelheid: Normaal
Type team: Online
Update met teams en hun vorm

Regels
Het betreft een Knock-out toernooi, dit houdt in dat de winnaar van de wedstrijd doorgaat naar de volgende ronde. In het geval van een gelijkspel, moet er een rematch worden gespeeld. Wordt er wederom gelijk gespeeld, dan volgt er nog een rematch. Dit gaat door tot er een winnaar is.

Als je eigen internet uitvalt, verlies je automatisch de wedstrijd, ongeacht de stand. Degene met de goede internetverbinding stuurt een screenshot/foto van het eindscherm waar de automatisch aan hem toegekende overwinning staat.

Cheaten is strict verboden. Hieronder valt het verbreken van de verbinding tijdens een wedstrijd en het invoeren van cheatcodes. Dit wordt bestraft met directe diskwalificatie.

Je bent zelf mede verantwoordelijk voor het goede verloop van de wedstrijd. Het achteraf klagen over misstanden tijdens de wedstrijden (bijvoorbeeld de speelduur staat op 5 minuten in plaats van op 6 minuten) wordt niet in acht genomen.

Als je anderen beschuldigt van vals spel dan moet je met concreet bewijs komen. Zonder bewijs, zal de aanklacht verworpen worden. Als er meer gedoe uit voortkomt, zullen beide deelnemers uitgesloten worden van het toernooi.

In het geval van twijfel over de eerlijkheid en interpretatie van de regels hebben sjorss94 en datel13 altijd het laatste woord. Hiertegen kun je niet in beroep gaan.

Er dient dus minstens 1 wedstrijd gespeeld te worden, is er een winnaar geldt deze wedstrijd. De uitslag dient met een foto gestuurd te worden naar sjorss94.


Standen doorgeven
Je speelt de wedstrijd tegen elkaar. Na afloop stuurt de winnaar een screenshot (genomen vanuit de PS of een foto van het eindscherm op naar sjorss94 of in dit dit topic worden geplaatst, waar de eindstand en de game naam van beide spelers te zien zijn. Dit moet opgestuurd worden voor de laatste dag van de speelronde! Vergeet bij deze niet je PSN nick + Voetbalwedden gebruikersnaam te sturen.

Foto maken kan ook met de mobiel en deze kan worden geupload bij tinypic.com of imageshack.com. De url kan gestuurd worden naar ons.

De 5 euro inleg kan worden verstuurd naar de volgende gegevens:



IN DE OMSCHRIJVING JE VW-NAAM ERBIJ ZODAT WE KUNNEN ZIEN WIE ER BETAALD HEEFT


Deadline betaling MAANDAG 21 MAART, maar gelieve dit z.s.m. te doen.

LET BIJ HET SPELEN OP DE REGELS, DE BELANGRIJKSTE IS DAT JE IEDERE RONDE EEN NIEUW TEAM MOET ZIJN

Prijzenpot voor de PS4 (word bepaald aan de hand van het aantal inschrijvingen) =

#1: €75 free bet + X bedrag (hangt af van hoeveelheid inschrijvingen)
#2: €50 free bet + X bedrag (hangt af van hoeveelheid inschrijvingen)
#3: €25 free bet + X bedrag (hangt af van hoeveelheid inschrijvingen)

De free bets worden uitbetaald als bonus tegoed (8x vrijspelen op 1.7).

Sponsor is betfirst.


Inschrijving PS4:

VW naam + PSN ID

1. Sjorss94 – sjorss95
2. Sw0tty -
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Bij de inschrijving ga ik akkoord met het feit dat je je iedere wedstrijd een ander team moet kiezen.

Graag dit lijstje overnemen en aanvullen indien je mee wilt doen!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar sjorss94
Country flagsjorss94 in 2-03-2016 13:12 Offtopic
in 2-03-2016 13:12 Offtopic
148 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
1. Sjorss94 – sjorss95
2. Sw0tty -
3. bvanhinthum - Bribrotje1
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
0 Vind ik leuk's
1. Sjorss94 – sjorss95
2. Sw0tty -
3. bvanhinthum - Bribrotje1
4.ThaFishy - ThaFishy_NL
5.
6.
7.
8.
9.
10.
0 Vind ik leuk's
1. Sjorss94 – sjorss95
2. Sw0tty -
3. bvanhinthum - Bribrotje1
4.ThaFishy - ThaFishy_NL
5. Sewpal - sewpal7
6.
7.
8.
9.
10.
0 Vind ik leuk's
groen geel
1. Sjorss94 – sjorss95
2. Sw0tty -
3. bvanhinthum - Bribrotje1
4.ThaFishy - ThaFishy_NL
5. Sewpal - sewpal7
6.jourtje - jouriafca94
7.
8.
9.
10.
0 Vind ik leuk's
1. Sjorss94 – sjorss95
2. Sw0tty -
3. bvanhinthum - Bribrotje1
4.ThaFishy - ThaFishy_NL
5. Sewpal - sewpal7
6.jourtje - jouriafca94
7. Remcow - EL_Remcoo
8.
9.
10.
0 Vind ik leuk's
1. Sjorss94 – sjorss95
2. Sw0tty -
3. bvanhinthum - Bribrotje1
4.ThaFishy - ThaFishy_NL
5. Sewpal - sewpal7
6.jourtje - jouriafca94
7. Remcow - EL_Remcoo
8.Samafca - SambaVDV
9.
10.
0 Vind ik leuk's
1. Sjorss94 – sjorss95
2. Sw0tty -
3. bvanhinthum - Bribrotje1
4.ThaFishy - ThaFishy_NL
5. Sewpal - sewpal7
6.jourtje - jouriafca94
7. Remcow - EL_Remcoo
8.Samafca - SambaVDV
9. relo10 - Reeelo10
10.
0 Vind ik leuk's
1. Sjorss94 – sjorss95
2. Sw0tty -
3. bvanhinthum - Bribrotje1
4.ThaFishy - ThaFishy_NL
5. Sewpal - sewpal7
6.jourtje - jouriafca94
7. Remcow - EL_Remcoo
8.Samafca - SambaVDV
9. relo10 - Reeelo10
10. oliebol - schwirtz

Scherp blijven ;)
0 Vind ik leuk's
1. Sjorss94 – sjorss95
2. Sw0tty - Fr--Jordi
3. bvanhinthum - Bribrotje1
4.ThaFishy - ThaFishy_NL
5. Sewpal - sewpal7
6.jourtje - jouriafca94
7. Remcow - EL_Remcoo
8.Samafca - SambaVDV
9. relo10 - Reeelo10
10. oliebol - schwirtz

Sjorz, bij dit toernooi had ik aangegeven dat iedereen maar 1 keer met een team mocht spelen en daarna een andere mocht kiezen. Wil je dat ook bij dit toernooi of?
0 Vind ik leuk's
www.houtenwekker.nl

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.