Samen staan we sterk [deel II]
En hier gaan we verder als vervolg op dit topic:
- http://www.voetbalwedden.net/forum-view-topic/186/
- http://www.voetbalwedden.net/forum-view-topic/186/
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Mannen, excuses voor de wat afwezigheid van mij laatste week, me vriendin is terug van 4maanden stage en dat vreet nogal tijd ;) Vandaar even wat minder actief, volg verder alles nog wel, zodat als me vriendin straks weer naar school en werk en er weer tijd vrij komt ik rustig door kan gaan. Volgend weekend word geen probleem overigens ;)
@ denman, ik volg het italiaanse voetbal totaal niet, het intresseert me ook niet, dus aan mij heb je weinig ;) Succes iig!
Sparta daarintegen zou ik ook doen... word een mooie pot denk ik! :)
@ denman, ik volg het italiaanse voetbal totaal niet, het intresseert me ook niet, dus aan mij heb je weinig ;) Succes iig!
Sparta daarintegen zou ik ook doen... word een mooie pot denk ik! :)
[quote]Mannen, excuses voor de wat afwezigheid van mij laatste week, me vriendin is terug van 4maanden stage en dat vreet nogal tijd ;)
Ok Konego er zijn nou eenmaal belangrijkere zaken in het leven dan wedden. En het is daarom heel logisch dat een vriendin bijna voor alles gaat :)
Ok Konego er zijn nou eenmaal belangrijkere zaken in het leven dan wedden. En het is daarom heel logisch dat een vriendin bijna voor alles gaat :)
Toto Sigarenboer
Dit is ook nog een leuke tip:
- https://www.voetbalwedden.net/tips/leicester-queens-park-rangers-364/
Kijk maar even ;-)
@Konegro:
Doe maar rustig aan, je moet niets en mag alles! Je bent volgende week (weer) aan de beurt volgens mij dus ga maar vast op onderzoek uit ;-)
- https://www.voetbalwedden.net/tips/leicester-queens-park-rangers-364/
Kijk maar even ;-)
@Konegro:
Doe maar rustig aan, je moet niets en mag alles! Je bent volgende week (weer) aan de beurt volgens mij dus ga maar vast op onderzoek uit ;-)
Hakuna Matatttta.
Die tip van Leicester is zeker goed! Ik heb zojuist de volgende drie betjes geplaatst:
RKC - Sparta Rotterdam (Hoe veel doelpunten worden gemaakt?) Meer dan 3,5 - 2.00 - 2.02
Leicester City - Queens Park Rangers (1 X 2) Leicester City - 2.00 - 2.45
Chievo - Brescia (1 X 2) Chievo - 2.00 - 1.90
RKC - Sparta Rotterdam (Hoe veel doelpunten worden gemaakt?) Meer dan 3,5 - 2.00 - 2.02
Leicester City - Queens Park Rangers (1 X 2) Leicester City - 2.00 - 2.45
Chievo - Brescia (1 X 2) Chievo - 2.00 - 1.90
Ik zie nu ook dat ik een hele stomme fout heb gemaakt bij QPR... Ik was ervan overtuigd dat ik op een 2-tje had ingezet, conform de gegeven tip :( :( :(
Oei, dat is een hele zure inderdaad maar fouten maken is menselijk. Het was een leuke kans om in ieder geval winnend te zijn dit weekend, helaas pindakaas. Ik heb m persoonlijk wel goed, leuke winst te pakken.
Nu alles op chievo om het nog wat draaglijk te houden ;-)
Hakuna Matatttta.
[quote]Oei, dat is een hele zure inderdaad maar fouten maken is menselijk. Het was een leuke kans om in ieder geval winnend te zijn dit weekend, helaas pindakaas. Ik heb m persoonlijk wel goed, leuke winst te pakken.
Oei, ook Chievo fout, jammer :( word dus alleen inzetten volgend weekend? Zal posten wanneer ik er tijd voor heb, waarschijnlijk vrijdag!
Oei, ook Chievo fout, jammer :( word dus alleen inzetten volgend weekend? Zal posten wanneer ik er tijd voor heb, waarschijnlijk vrijdag!
Ben benieuwd Konegro! Geen goede beurt afgelopen weekend, ik heb echter voor 100% in Konegro!
Hakuna Matatttta.
Fulham FC - Everton FC (1 X 2) Fulham FC 2.55
FC St. Pauli - Borussia Dortmund (1 X 2) Borussia Dortmund 1.95
Arsenal - West Bromwich (Handicap 0:1) Arsenal 1.60
Allen enkelvoudig, €2,- inzet...
Fulham omdat ze thuis sterk zijn, en de laatse 10 ontmoetingen thuis, wonnen ze er 9 van Everton. Everton door penaltys uitgeschakeld doordeweeks door league one club Brentford.
Borussia is heerlijk in vorm, scoort gemakkelijk en krijgt weinig tegen.. St Pauli gaat hoe dan ook een moeilijk seizoen tegemoet en krijgt iedere wedstrijd wel een doelpunt tegen...
Arsenal draait goed, scoort veel en is thuis superieur, scoren ze binnen het half uur de 1-0, word het een nulletje of 4/5.. West Brom is thuis sterk, maar uit niet best, gezien ook de 6-0 (meer dan kansloos) uit bij Chelsea.
Wish me luck! :)
FC St. Pauli - Borussia Dortmund (1 X 2) Borussia Dortmund 1.95
Arsenal - West Bromwich (Handicap 0:1) Arsenal 1.60
Allen enkelvoudig, €2,- inzet...
Fulham omdat ze thuis sterk zijn, en de laatse 10 ontmoetingen thuis, wonnen ze er 9 van Everton. Everton door penaltys uitgeschakeld doordeweeks door league one club Brentford.
Borussia is heerlijk in vorm, scoort gemakkelijk en krijgt weinig tegen.. St Pauli gaat hoe dan ook een moeilijk seizoen tegemoet en krijgt iedere wedstrijd wel een doelpunt tegen...
Arsenal draait goed, scoort veel en is thuis superieur, scoren ze binnen het half uur de 1-0, word het een nulletje of 4/5.. West Brom is thuis sterk, maar uit niet best, gezien ook de 6-0 (meer dan kansloos) uit bij Chelsea.
Wish me luck! :)