Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Scorito: TopCoach en Weekspel

Goedemorgen VW,

Ik speel samen met mijn kameraden op Scorito de TopCoach en de Weekspel. Gaat er fanatiek aan toe als voetballiefhebbers.

Misschien een idee dat Voetbalwedden een sub-poule aanmaakt? Zou het leuk vinden als dat gebeurt en ik denk ook dat er meerdere leden hier hetzelfde over denken. Overigens krijg je volgens mij een boek als je sub-poule meer dan 10 leden bevat. Is dat nou niet leuk, haha.

Op Scorito.com vinden jullie (VW-Crew / VW-Leden) meer informatie.

Ik hoor het wel! (y)

Botsss HENK
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar botshenk
Country flagbotshenk in 13-08-2015 05:47 Offtopic
in 13-08-2015 05:47 Offtopic
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ik heb al een scorito team aangemaakt, maar hoorde dat er wellicht een subpoule kwam vanuit VW zelf ofzo? Ik wil in ieder geval met een subpoule meedoen!
0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don
donnynedved:
ik heb al een scorito team aangemaakt, maar hoorde dat er wellicht een subpoule kwam vanuit VW zelf ofzo? Ik wil in ieder geval met een subpoule meedoen!


Vanuit VW zelf kunnen we helaas niks doen rondom de Eredivisie, maar er wordt hard gewerkt aan een andere pool voor een andere sport/competitie (a).
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Voor de liefhebbers heb ik een poule aangemaakt onder de naam 'voetbalwedden leden'.
Je kunt hier je team samenstellen en kunt de strijd aangaan met andere leden. Laat zien wie het meeste voetbalkennis heeft!

Wanneer je wint krijg je eeuwige roem, dus geen speciale prijs (tenzij iemand iets beschikbaar wilt stellen? ;) )

Zou leuk zijn als er meerdere mensen zich aanmelden.

Aanmelden kan op www.scorito.com
0 Vind ik leuk's
aapieh:
Voor de liefhebbers heb ik een poule aangemaakt onder de naam 'voetbalwedden leden'.
Je kunt hier je team samenstellen en kunt de strijd aangaan met andere leden. Laat zien wie het meeste voetbalkennis heeft!

Wanneer je wint krijg je eeuwige roem, dus geen speciale prijs (tenzij iemand iets beschikbaar wilt stellen? ;) )

Zou leuk zijn als er meerdere mensen zich aanmelden.

Aanmelden kan op www.scorito.com


Ondanks je foto doe ik mee. Mogen wij (Feyenoord) dit jaar boven jullie (020) eindigen!
0 Vind ik leuk's
Kunnen uiteraard nog veel meer deelnemers bij!
Je kunt een eigen team aanmaken op scorito.nl of wanneer je al een team hebt je aanmelden bij subpoule 'voetbalwedden leden'

Afgelopen weekend had Hollandian93 de hoogste score met 1318 punten wat uiteraard erg netjes is. Denk jij dat je het beter kan? ;-)
0 Vind ik leuk's
huh ik kan hem niet vinden
0 Vind ik leuk's
sorry slecht gezocht
0 Vind ik leuk's
Is er dit jaar ook weer een subpoule?
0 Vind ik leuk's
elmehdiholland:
Is er dit jaar ook weer een subpoule?


Paar post eerder staat er vermeld dat er nog deelnemers bij de subpoule van voetbalwedden bij kunnen.
Naam van de VW subpoule op Scorito : voetbalwedden leden
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:
elmehdiholland:
Is er dit jaar ook weer een subpoule?


Paar post eerder staat er vermeld dat er nog deelnemers bij de subpoule van voetbalwedden bij kunnen.
Naam van de VW subpoule op Scorito : voetbalwedden leden


Dat klopt. Alleen als je ff het bericht bekijkt staat er ook bij dat berich in 2015 gepost is. ;-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.