Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Scorito Tour de France poule

Mannen,
ik heb op scorito een poule aangemaakt waar we kunnen gaan kijken wie op voetbalwedden de meeste kennis heeft van het wielrennen en dan in het bijzonder deTour de France.
Je hebt een budget van € 50.000.000 en moet daarmee minimaal 16 en maximaal 20 renners kopen om zo het winnende team samen te stellen.
Vervolgens moet je per etappe 9 renners selecteren die het in die etappe voor je gaan doen.

Naam van de subpoule is : Voetbalwedden
http://www.scorito.com/tour2014/voetbalwedden
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jvdb10
Country flagjvdb10 in 19-06-2014 18:10 Offtopic
in 19-06-2014 18:10 Offtopic
12 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
wat is het probleem?
0 Vind ik leuk's
albert000:
wat is het probleem?


Dit gaat niet om een probleem. Dit is een aankondiging van een voetbalwedden poule op Scorito voor de aankomende Tour de France.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik doe mee! Top :) (y)
0 Vind ik leuk's
Top idee!

Zit er ook nog een klein prijsje aan of spelen we voor de 'eer'?
0 Vind ik leuk's
Onduidelijkheid, er bleek ook al een poule gemaakt te zijn in het wielrenforum... Maar die laten we maar schieten dan :p
0 Vind ik leuk's
is het niet gewoon krak de zelfde poule en persoon die dit in het wielrenforum topic plaatste ;o) dus geen onduidelijkheid nodig ;o)
0 Vind ik leuk's
Nee Robs doelt op de pool die ik donderdagavond had aangemaakt voor Voetbalwedden en netjes in het wielrennentopic had vermeld. Bleek achteraf dus dat dit topic er ook net een uurtje was. Alleen met de Giro werd een apart Giropool-topic nog gesloten door de mods op dit forum en moesten we dat soort pooltjes ook maar in het wielrennen-topic houden voor de 'overzichtelijkheid'. Kennelijk wordt er gemeten met twee maten .Nu met de Tour mag het dus wel. Daarom had ik ook niet elders op het forum gekeken of er al een subleague was aangemaakt. Aangezien er nog niets in het wielrentopic stond, ging ik er vanuit dat ie er niet was. JVDB postte het pas een dag (of twee) later in het wielrennentopic.

Ik heb die pool trouwens inmiddels verwijderd.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
chefspijker:
Nee Robs doelt op de pool die ik donderdagavond had aangemaakt voor Voetbalwedden en netjes in het wielrennentopic had vermeld. Bleek achteraf dus dat dit topic er ook net een uurtje was. Alleen met de Giro werd een apart Giropool-topic nog gesloten door de mods op dit forum en moesten we dat soort pooltjes ook maar in het wielrennen-topic houden voor de 'overzichtelijkheid'. Kennelijk wordt er gemeten met twee maten .Nu met de Tour mag het dus wel. Daarom had ik ook niet elders op het forum gekeken of er al een subleague was aangemaakt. Aangezien er nog niets in het wielrentopic stond, ging ik er vanuit dat ie er niet was. JVDB postte het pas een dag (of twee) later in het wielrennentopic.

Ik heb die pool trouwens inmiddels verwijderd.


Om het even duidelijk te krijgen, zag dat er van het wk(grootste voetbal evenement) ook een scorito poule was om te kijken wie de grootste vw kenner is. Dus dacht maak voor de tour(grootste wielren evenement) ook scorito poule aan. En dacht dat via een apart topic de grootste groep mensen bereikt werd en we zo met de meeste kunnen strijden wie de beste is op voetbalwedden. Was me verder niet bekend dat er een apart giro topic was gesloten chef. Dat ik het later nog in wielrennentopic plaatste komt doordat het het leukste is als iedereen bereikt wordt die eventueel mee zou willen doen. Verder had ik voor het aanmaken van de poule nog gekeken op scorito en gezocht op voetbalwedden of er al een subpoule was maar dat was er nog niet dus vandaar;)
0 Vind ik leuk's
Over een week begint de tour in Leeds, zorg ervoor dat je team compleet en opgeslagen is voor de eerste etappe van 5 juli.
0 Vind ik leuk's
Laat ik deze nog even bovenaan het forum zetten ;-)

Je kan nog een team maken tot zaterdag 13:00 uur! (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.