Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Scorito WK poule 2014: win 150 euro!

Beste VW leden,

Ik heb een WK-poule georganiseerd speciaal voor de leden van VW! Het is via de website van Scorito.com, het zou leuk zijn als we met een aantal leden meedoen.

De poule is via de volgende link te benaderen: http://www.scorito.com/wk2014/voetbalwedden

Ik ben benieuwd wie zich kan kronen tot 'beste VW voorspeller van het WK 2014' en de onderstaande dame mee mag nemen naar Nederland!



PS: Ik zal de tussenstand dagelijks updaten tijdens het WK in deze beginpost.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar etienne29
Country flagetienne29 in 14-05-2014 19:43 Offtopic
in 14-05-2014 19:43 Offtopic
74 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ja klopt dit is inderdaad te top3 raar dat die indo reageert dan (n)
0 Vind ik leuk's
kevin0202:
reminho18:
ja klopt dit is inderdaad te top3 raar dat die indo reageert dan (n)


Ok duidelijk. Bovenstaande top 3 ga ik verwerken.

Groeten
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Ik ben vamos410. Juveenl is een vuile oplichter. Iedereen op 410 heeft een hekel aan juventus. Alleen daaraan kan je al zien dat ie liegt. Raar dat hij geen enkel bewijs hoeft te laten zien terwijl ik een screenshot heb opgestuurd waarop duidelijk te zien is dat ik vamos410 ben.
0 Vind ik leuk's
indo:
Ik ben vamos410. Juveenl is een vuile oplichter. Iedereen op 410 heeft een hekel aan juventus. Alleen daaraan kan je al zien dat ie liegt. Raar dat hij geen enkel bewijs hoeft te laten zien terwijl ik een screenshot heb opgestuurd waarop duidelijk te zien is dat ik vamos410 ben.
juveeeeenl:
Etienne antwoordt maar niet op mijn pm. maar als jullie dat geld beloven aan de drie winnaars, dan moeten jullie je belofte wel nakomen ;-)


Ik kom er wel achter. Beide heren kunnen contact met mij opnemen via de pm. Spijtig om te zien dat 1 van beide het lef heeft om zich voor te doen als 'winnaar'. Op dit topic gaat een slotje.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.