Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Totoboy uit de lucht gehaald

Sinds vandaag is de site van totoboy uit de lucht gehaald, door de nederlandse overheid. Wat een heksenjacht! Het wordt volgend jaar toch legaal om te gokken op internet? de volgende tekst is nu te lezen op de site van totoboy:
In Nederland is het verboden weddenschappen aan te bieden door buitenlandse bookmakers.
Ook is het verboden om spel te organiseren waarmee men baar geld kan winnen.
Het is verboden mensen aan te zetten tot het deelnemen aan illegale activiteiten als wedden en/of gokken.
Het is verboden mensen te adviseren weddenschappen af te sluiten.
Dit vanwege het niet garanderen dat de Nationale klant wordt beschermd.

Op 12 Juli 2011 op of omstreeks 22uur28 is Totoboytips.nl uit de lucht gehaald vanwege het overtreden van de kansspelenwet.

Dit op last van de Nederlandse overheid.

Maak je borst maar nat!!!!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar grappa
Country flaggrappa in 13-07-2011 08:15 Offtopic
in 13-07-2011 08:15 Offtopic
19 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik geloof er niks van. Dit is gewoon theater.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
En wat is dan het nut hiervan?
0 Vind ik leuk's
Totoboy, met alle respect, lijkt me gewoon een beetje een fantast en een drama queen.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Met Japanse webhosting zou dit nooit gebeuren. Die kunnen ze schrijven totdat ze blauw zijn. :) De site was trouwens allang dood.
0 Vind ik leuk's
Van mij mag hier wel een slotje op. Voetbal wedden heeeft een .net account en is (net zoals veel downloads sites) onbereikbaar voor de nederlandse overheid. Daarnaast weet iedereeen wel dat 'online gokken' in Nederland niet mag, behalve via toto.nl.
Zag idd ook dat de site inactief was en het stikte wel van de reclames. Op dit forum wordt amper reclame gemaakt, alleen promoties waaraan eventuele klanten zich kunnen binden maar geen verplichtingen hebben.
0 Vind ik leuk's
de extensie heeft er weinig mee te maken natuurlijk. Anders is het wel heel gemakkelijk om geen gezeur met NL wetgeving te krijgen als je alleen maar even de extensie naar .net of iets anders hoeft te veranderen.
De overheid stuurt geregeld aangetekende 'dreig' brieven rond naar dit soort websites, maar het blijft enkel bij dreigen want meer kunnen ze niet doen.
Blijkbaar is totoboy daar wel gevoelig voor en heeft zijn site offline gedaan.
0 Vind ik leuk's
Heeft nog lang geduurd met die aandachtsgeile kwakzalver...Enfin, het wereldwijde web is weer een stukje netter :)
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
visser:
de extensie heeft er weinig mee te maken natuurlijk. Anders is het wel heel gemakkelijk om geen gezeur met NL wetgeving te krijgen als je alleen maar even de extensie naar .net of iets anders hoeft te veranderen.
De overheid stuurt geregeld aangetekende 'dreig' brieven rond naar dit soort websites, maar het blijft enkel bij dreigen want meer kunnen ze niet doen.
Blijkbaar is totoboy daar wel gevoelig voor en heeft zijn site offline gedaan.

Niks meer aan toe te voegen. (y)
sapstaaf:
Heeft nog lang geduurd met die aandachtsgeile kwakzalver...Enfin, het wereldwijde web is weer een stukje netter :)

Ook wel eens gekeken. Verschrikkelijke site. Druk, onlogisch, rare teksten....vol met spelfouten. Ben nieuw hier, via een vriend gehoord over jullie prijsvragen en bruikbare tips. In de chat te zien een leuke community. Ga eens even rondkijken. Ga zo door!
0 Vind ik leuk's
Het zal idd komende tijd druk worden met nieuwe leden ;-)
Welkom lekkerwedden :)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Het zal idd komende tijd druk worden met nieuwe leden ;-)
Welkom lekkerwedden :)

Thanx man!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.