Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verstand van scheidsrechteren: doe de buitenspel test

Per toeval ben ik op de site www SportKnack.be beland. Daar staat een heel mooie test in om te kijken of een situatie al dan niet buitenspel is aan de hand van het flash moment. Kan eigenlijk iedereen eens aanraden om die test te doen.
Link:
- http://sportmagazine.knack.be/sport/nieuws/de-buitenspel-test/article-1194703920433.htm
Je krijgt eerst een filmpje te zien en je moet bepalen of het al dan niet buitenspel is. Daarna krijg je vijf foto's te zien van dezelfde spel situatie en moet je bepalen welke foto volgens u de juiste is.
Heb deze test nu reeds 3 keer gedaan en ik kom niet hoger dan 3/5 goed. Wat de foto's betreft valt het mij op hoe dikwijls je er gewoon naast zit.
Voor alle fans van het voetbal een aanrader om eens te zien hoe moeilijk de job van scheidsrechter en grensrechter is, vooraleer we die weer maar eens de volle laag geven. Wij zien alles op tv in alle mogelijke vertragingen om te bepalen of het buitenspel was of niet. Probeer het eens direct te bepalen aan de hand van de gewone snelheid.
RESPECT voor die mannen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar leonardo1965
Country flagleonardo1965 in 22-03-2012 11:44 Offtopic
in 22-03-2012 11:44 Offtopic
16 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heb hem gedaan komop 4/5 goed. en met foto aanwijzen had ik er 3 in 1 keer goed en 2 in 2keer. dus ging wel redelijk
85% maar blijft lastig
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Ik heb het ook gedaan, 50% goed dacht ik, wel/geen buitenspel had ik 4/5 goed.
Wist alleen niet op welk moment de bal gespeeld werd.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
wel of geen buitenspel allemaal goed. Aleen wanneer de bal gespeeld werd of niet, had ik paar keer dom fout, dus 80 procent
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
Hebben we een topic voor het vrouwelijk geslacht geopend?
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
l
vonloite:
Hebben we een topic voor het vrouwelijk geslacht geopend?

????? Scheidsrechters in Nederland dan van het vrouwelijk geslacht???? Moet ik toch dringend eens naar een Nederlandse wedstrijd gaan kijken!! lol
0 Vind ik leuk's
leonardo1965:
l
vonloite:
Hebben we een topic voor het vrouwelijk geslacht geopend?

????? Scheidsrechters in Nederland dan van het vrouwelijk geslacht???? Moet ik toch dringend eens naar een Nederlandse wedstrijd gaan kijken!! lol

Haha! Ik ga het eens bekijken Leo! Mooi topic!
Oja...ik wil je nog even voorstellen aan een oud bekende van voetbalwedden.net! Zij leidt de wedstrijden van het voetbalwedden personeel zo af en toe! Je krijgt de groetjes!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:
leonardo1965:
l
vonloite:
Hebben we een topic voor het vrouwelijk geslacht geopend?

????? Scheidsrechters in Nederland dan van het vrouwelijk geslacht???? Moet ik toch dringend eens naar een Nederlandse wedstrijd gaan kijken!! lol

Haha! Ik ga het eens bekijken Leo! Mooi topic!
Oja...ik wil je nog even voorstellen aan een oud bekende van voetbalwedden.net! Zij leidt de wedstrijden van het voetbalwedden personeel zo af en toe! Je krijgt de groetjes!

Door haar kreeg ik vorige wedstrijd een rode kaart, maar daar stond weer iets leuks tegenover (a)
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
vincent129:
vonloite:
leonardo1965:
l
vonloite:
Hebben we een topic voor het vrouwelijk geslacht geopend?

????? Scheidsrechters in Nederland dan van het vrouwelijk geslacht???? Moet ik toch dringend eens naar een Nederlandse wedstrijd gaan kijken!! lol

Haha! Ik ga het eens bekijken Leo! Mooi topic!
Oja...ik wil je nog even voorstellen aan een oud bekende van voetbalwedden.net! Zij leidt de wedstrijden van het voetbalwedden personeel zo af en toe! Je krijgt de groetjes!

Door haar kreeg ik vorige wedstrijd een rode kaart, maar daar stond weer iets leuks tegenover (a)

Leo gaat toch wel naar Nederland emigreren....
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Ben mijn valiezen al aan het pakken!!!!!! lol lol :o :o :o :o :o :o :o
0 Vind ik leuk's
arjanb:
wel of geen buitenspel allemaal goed. Aleen wanneer de bal gespeeld werd of niet, had ik paar keer dom fout, dus 80 procent

zelfde hier. Vond hem niet zo lastig eigenlijk
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.