Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verstand van scheidsrechteren: doe de buitenspel test

Per toeval ben ik op de site www SportKnack.be beland. Daar staat een heel mooie test in om te kijken of een situatie al dan niet buitenspel is aan de hand van het flash moment. Kan eigenlijk iedereen eens aanraden om die test te doen.
Link:
- http://sportmagazine.knack.be/sport/nieuws/de-buitenspel-test/article-1194703920433.htm
Je krijgt eerst een filmpje te zien en je moet bepalen of het al dan niet buitenspel is. Daarna krijg je vijf foto's te zien van dezelfde spel situatie en moet je bepalen welke foto volgens u de juiste is.
Heb deze test nu reeds 3 keer gedaan en ik kom niet hoger dan 3/5 goed. Wat de foto's betreft valt het mij op hoe dikwijls je er gewoon naast zit.
Voor alle fans van het voetbal een aanrader om eens te zien hoe moeilijk de job van scheidsrechter en grensrechter is, vooraleer we die weer maar eens de volle laag geven. Wij zien alles op tv in alle mogelijke vertragingen om te bepalen of het buitenspel was of niet. Probeer het eens direct te bepalen aan de hand van de gewone snelheid.
RESPECT voor die mannen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar leonardo1965
Country flagleonardo1965 in 22-03-2012 11:44 Offtopic
in 22-03-2012 11:44 Offtopic
16 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Had de wel/geen buitenspel vragen ook allemaal goed, 2 keer fout bij moment van passen, dus ook 80%.
0 Vind ik leuk's
Laat ik maar geen scheidsrechter worden, 40% :-(
0 Vind ik leuk's
-
Ik zat op 70% en 4vd 5 goed wel een redelijke score en wel een leuke test :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ben ik blij dat ik deze "buitenspelgevallen" niet zelf moet beoordelen en dat ik alles kan volgens via Sporting Telenet . (n)
Gewoon lekker onderuit de matchen volgen met in de rechterhand een frisse pint en in de linkerhand een "slice" pizza , en ik zal dan wel horen van de commentatoren of het nu buitenspel was of niet
0 Vind ik leuk's
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.