Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Een kerstgroet, dankwoord en verwachtingen voor 2015!

Hooggeëerde leden van VW,

Zoals (bijna) ieder jaar sluiten we weer af met een korte vw-video met (een soms pikante) kerstgroet en een terugblik op het afgelopen jaar. Het was weer een jaar vol ontwikkelingen voor, en ook achter de schermen bij VW. Een jaar waarin onze App live is gegaan na hard werken, bookmakers tijdelijk verdwenen en zoveel meer. Het is onrustig in weddenland.

Gezien de vele ontwikkelingen op de markt met betrekking tot de regulering van online kansspelen staan we samen met jullie op de vooravond van wat een historische gebeurtenis zal zijn voor Nederland; een aangepast beleid voor de wet op kansspelen. In België is het al zover, Nederland komt er nu ook achteraan. De verwachting is dat in 2016 (ja, dan pas) voor het eerst in de geschiedenis der mensheid, de brave burger van Nederland is toegestaan om online een gokje te wagen voor het plezier, in plaats van dit alleen maar bij een staatsbedrijf te mogen doen. Best een grote stap!

En bij grote stappen komen vaak ook grote veranderingen om de hoek kijken, wat verwachten wij hiervan? Wij verwachten kort gezegd dat..

* Zo'n 35 tot 40 aanbieders als Unibet en Bwin, voor een licentie zullen gaan in Nederland.
* Dat de voorgestelde kansspelbelasting van 20% voor online aanbieders in 2015 nog meerdere malen 'herzien' zal worden, een uiteindelijke verlaging lijkt ons essentieel wanneer het doel is om spelers bij aanbieders met een licentie te doen registreren.
* Straks vele grote sport clubs stukken meer bestedingsruimte krijgen door sponsor contracten met aanbieders/operators.
* Het legaliseren van de online kansspelmarkt in NL de sportsector bijna € 100 miljoen kan opleveren in drie jaar tijd .
* Dat het toezien op en bestrijden van kansspelverslaving niet bij de aanbieder kan komen te liggen gezien belangen verstrengeling.
* Dat voor het aanmelden bij een bookmaker in 2016 meer nodig zal zijn dan een ID-kaart i.v.m. fraude gevoeligheid.
* Dat het plan tegen kansspelverslaving genaamd CRUKS (Centraal Register Uitsluiting Kans Spelen) tegen veel technische hobbels aan gaat lopen om goed te kunnen slagen in huidige opzet.
* Dat er geen significante correlatie bestaat tussen de wijze van marktregulering en de omvang van de eventuele verslavingsproblematiek.
* Er binnen 10 jaar ook fysieke wedkantoren in het straatbeeld gaan verschijnen in grotere steden.
* Er rondom sport evenementen op de televisie reclame rondom kansspelen zal komen, hetzij op gezette tijden.
* En zo zijn er meer te bedenken... Ik ben erg benieuwd wat jullie als wed-experts verwachten van deze veranderende markt!

Voor nu willen we een ieder alvast hele fijne dagen wensen en een knallende jaarwisseling, wees lief voor elkander, voorzichtig met vuurwerk en hopelijk tot volgend jaar! Met minder grof taalgebruik in de chat dan Tiny en Lau doen in onze hilarische kerstspecial.. Dank voor jullie kennis en inbreng, delen is nog altijd vermenigvuldigen! Samen sterk.

[youtube]t3UxysoS01U[/youtube]

Cappie en de gehele voetbalwedden crew!

(y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-capitano
Country flagvw-capitano in 21-12-2014 10:18 Offtopic
in 21-12-2014 10:18 Offtopic
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Iedereen fijne feestdagen en een fantastisch 2015 ! (y) (y) :d
0 Vind ik leuk's
Iedereen fijne feestdagen!!
0 Vind ik leuk's
sirasius:
Meer aanbieders = meer bonussen! Zou mooi zijn als we hier, net zoals in bv UK, continu van kunnen profiteren :) (dmv reload bonusses etc.. of ben ik nu te optimistisch?)


Kan heel goed zo zijn. Helemaal bij het opengaan van de markt in NL zullen sommige partijen met torenhoge markertingbudgetten zich proberen te positioneren en te penetreren in de NL markt. Vaak is de consument (wij dus) hier alleen maar bij gebaat.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
robbie63:
Wij verwachten dat: "Er binnen 10 jaar ook fysieke wedkantoren in het straatbeeld gaan verschijnen in grotere steden."

Unibet ook bij de sigarenboer dus.. (en bij de Albert Heijn natuurlijk)


Dat zal wat zijn.. ipv een toto invullen even naar de Unibet.
0 Vind ik leuk's
"Beter een kleine winst dan een groot verlies"

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.