Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie
Wat is jullie vaste routine na een gespannen wedstrijdweekend?
Hallo allemaal,
Na weer een weekend vol zweten bij live bets, hectische slotfases en VAR- निर्णयen die al je combinaties overhoop gooien, vroeg ik me af: hoe schakelen jullie eigenlijk over naar de normale werkweek?
Zelf merk ik dat ik na een intensief voetbalweekend (zeker als de resultaten op het laatste moment alle kanten op vliegen) even helemaal moet ontprikkelen. Geen schermpjes meer, geen live scores en even geen voetbal. Vaak ga ik op zondagavond een lang stuk wandelen of sporten om de adrenaline eruit te krijgen.
Hebben jullie een vaste routine om de knop om te zetten, of duiken jullie zondag nacht meteen weer in de statistieken voor de Europese wedstrijden van midweeks?
Ben benieuwd naar jullie 'off-topic' gewoontes!
Bij mij werkt het het beste om zondagavond juist even helemaal afstand te nemen van voetbal en live scores. Even wandelen of iets anders doen helpt meer dan meteen weer naar de volgende wedstrijden kijken.
Maandag kijk ik meestal pas weer rustig naar het programma en de statistieken, bijvoorbeeld via Voetbal International. Dan begint de nieuwe voetbalweek eigenlijk vanzelf weer.